معرفی مرکز پوست و زیبایی به سیما در دو شعبه شرق و غرب

منبع: رژلب

129

1399/8/5

16:19


 

جوانسازی و روشن سازی پوست

مرکز آموزش تخصصی پوست و زیبایی

 

معرفی مرکز پوست و زیبایی به سیما در دو شعبه شرق و غرب

مرکز پوست و زیبایی به سیما در دو شعبه شرق و غرب

 

 

 

 

فهرست مطالبی که در این آیتم خواهید خواند:

 

درمان پوست با دستگاه درمارولر و میکرونیدلینگ

تاثیر دستگاه پلاژن بر جوانسازی و روشن سازی پوست

تاثیر لایت تراپی در جوانسازی و شادابی پوست

درمان جوش و جای آکنه در مرکز پوست و زیبایی به سیما

معرفی بهترین مرکز پوست و زیبایی در شرق و غرب تهران

 

 

 

درمان پوست با دستگاه درمارولر و میکرونیدلینگ

 

درمارولر یک روش ایده آل برای پر کردن خطوط و چین و چروک صورت است. همچنین، از شدت خطوط و تیرگی دور چشم می کاهد. غلتک درمارولر حاوی سزن های کوچکی است. هنگام استفاده این سوزن ها باعث ایجاد صدمات میکروبی روی پوست می شوند که به نوبه خود باعث تولید کلاژن و الاستین شده و کاهش روند پیری پوست را به دنبال خواهد داشت. استفاده از درمارولر منجر به استحکام پوست و درمان لکه های پوستی خواهد شد. درمارولر در از بین بردن جای زخم و جوش های آکنه نیز بسیار مفید است؛ چرا که قدرت نفوذ آن به داخل پوست بسیار زیاد است. زمانی که همزمان با میکرونیدلینگ از سرم های مخصوص استفاده شود، جذب مواد را تا 90 درصد افزایش می دهد.
برای معالجه بهتر توسط متخصصان پوست، از یک قلم درما، یک دستگاه میکرو سوزنی الکترونیکی استفاده می شود که هنگام سوراخ شدن پوست نوسان می کند. این نوع درمان ها معمولا نتایج فوری و چشمگیری دارند؛ اما عوارض جانبی مانند درد و خونریزی نیز به دنبال خواهند داشت. البته این درد و خونریزی با استفاده از برخی داروها، یخ و سایر مواردی که پزشک تجویز می کند، تا حد زیادی کاهش پیدا می کند. 

 

تاثیر دستگاه پلاژن بر جوانسازی و روشن سازی پوست

 

از دستگاه پلاژن به منظور جوانسازی پوست، روشن سازی و همچنین فشیال و پاکسازی های حرفه ای پوست استفاده می شود. این دستگاه دارای هندپیس های مختلفی است که از هر کدام جهت مقاصد مختلف استفاده می شود.
به عنوان مثال می توان از هندپیس روشن کننده برای تغییر رنگ پوست استفاده کرد. برای این کار می توان از ژل روشن کننده و همچنین قرص مخصوص که در قسمت سری هندپیس قرار می گیرد، استفاده کرد. برای کار با دستگاه پلاژن، ابتدا دکمه ران را می زنیم تا دستگاه شروع به کار کند.
سپس باید گزینه اکسیژنو را برای انجام عملیات روشن کنندگی پوست انتخاب کرد. سایر گزینه های دستگاه را نیز با توجه به شرایط پوستی مراجعه کننده، انتخاب می کنیم. به همین ترتیب، زمان و درجه ای که قصد داریم دستگاه را با آن به کار بیندازیم را نیز انتخاب می کنیم.

 

معرفی مرکز پوست و زیبایی به سیما در دو شعبه شرق و غرب

معرفی مرکز پوست و زیبایی به سیما در دو شعبه شرق و غرب

 

 

 پس از ست کردن تنظیمات مربوطه، نوبت به انجام عملیات می رسد. ابتدا ژل روشن کننده پلاژن را با استفاده از یک براش تمیز روی سطح پوست قرار می دهیم. کل پوست صورت به جز دور چشم ها و لب ها باید به این ژل آغشته شود. سپس قرص مخصوص را روی سری هندپیس قرار می دهیم و با توجه به ضخامت پوست کلاینت، شروع به ماساژ دادن آن روی صورت می کنیم.

با حرکات دورانی از پایین به سمت بالا، هندپیس را روی پوست ماساژ می دهیم. استفاده از ژل به روشن تر شدن پوست مشتری شما کمک بیشتری می کند. علاوه بر این، در یکدست شدن و آبرسانی بیشتر پوست نیز موثر واقع می شود.
می توان حین کار در مورد شرایط پوستی کلاینت از وی سوالاتی بپرسید تا ببینید آیا انجام پلاژن با سوزش همراه است یا خیر؟ شما می توانید با توجه به پوست و مقاومت آن، لایه برداری را نیز انجام دهید.
در صورتی که پوست کلاینت شما بسیار خشک و دهیدراته باشد، می توانید از ماسک ورقه طلا برای آبرسانی بیشتر پوست استفاده کرد. ماسک ورق طلا را با استفاده از سرم الاستین روی پوست قرار می دهیم تا بهتر جذب آن شود. سرم الاستین به افزایش حالت ارتجاعی پوست کمک بسیاری می کند. برای این کار ابتدا باید کل نواحی پوست را آغشته به سرم الاستین کنیم. کمی با دست ماساژ می دهیم تا خوب جذب پوست شود.
در مرحله بعد باید ورق های طلا که از قبل برش دادیم را روی پوست قرار می دهیم. دوباره از سرم الاستین برای پوست استفاده کرده تا به افزایش جذب مواد کمک بیشتری کند. پوست را ماساژ می دهیم تا هم سرم و هم ورق طلا کامل به خورد پوست برود.
شما می توانید برای اینکه پوست را برای جذب بیشتر مواد تحریک کنید، از لایت تراپی استفاده نمایید. لایت تراپی یا نور درمانی دارای چندین اشعه است که هر کدام کاربردهای مخصوص به خود را دارند. در این مرحله ما از نور قرمز دستگاه لایت تراپی استفاده می کنیم. نور قرمز پوست را برای کلاژن سازی بیشتر تحریک می کند.
پس از اتمام مدت مکث مورد نیاز، کار جوانسازی پوست با دستگاه پلاژن نیز به اتمام می رسد.

 

تاثیر لایت تراپی در جوانسازی و شادابی پوست

 

دستگاه لایت تراپی یا نور درمانی که به نام ال ای دی پنل نیز معروف است، دارای 7 طیف رنگی مختلف بوده که هر یک از این طیف ها جهت یک کاربرد پوست و زیبایی به کار می روند. به طور مثال، نور قرمز رنگ جهت تحریک کلاژن سازی کاربرد دارد. از نور آبی این دستگاه برای درمان جوش و آکنه و همچنین منافذ باز پوست استفاده می شود. از طیف سبز رنگ دستگاه لایت تراپی جهت درمان لک و پیس روی صورت و به همین ترتیب سایر رنگ ها برای مقاصد مختلف پوست و زیبایی به کار می روند. مدت زمان استفاده از دستگاه لایت تراپی با توجه به نوع و نیاز پوستی هر شخص متفاوت می باشد.

 

معرفی مرکز پوست و زیبایی به سیما در دو شعبه شرق و غرب

معرفی مرکز پوست و زیبایی به سیما در دو شعبه شرق و غرب

 

درمان جوش و جای آکنه در مرکز پوست و زیبایی به سیما

 

میکرونیدلینگ یکی از تکنیک های جدید مورد استفاده در کل جهان است که با ایجاد یک التهاب کنترل شده موجب تحریک ساخت کلاژن و الاستین می شود. بدین صورت که با استفاده از سوزن های ریز، سوراخ هایی در سطح پوست ایجاد شده و بدن را وادار به ترمیم و بازسازی نقطه مورد نظر می کند. از این روش غیر تهاجمی می توان برای از بین بردن ترک های ناشی از زایمان، جای جوش، جای سوختگی، درمان انواع لک، رفع چین و چروک صورت، بستن منافذ باز پوست و ... به کار برد.

جای جوش صورت معمولا به دلیل آکنه ولگاریس یا جوش معمولی در سطح پوست ایجاد می شود. بسته شدن مجرای فولیکول های پوست که انتقال دهنده ترشحات چربی به سطح پوست هستند و نفوذ باکتری پروپیونی باکتریوم آکنه به طور ثانویه و ایجاد التهاب و عفونت منجر به بروز جوش می شود.

به طور کلی سه نوع جای جوش صورت وجود دارد که شایع ترین آن ها، اسکار آتروفیک است و به صورت یک فرورفتگی در سطح پوست دیده می شود. این نوع جای جوش معمولا به دلیل یک التهاب مزمن ایجاد می شود. نوع دوم جای جوش صورت نوع برجسته یا کلوئید است که به صورت یک برجستگی به شکل گوشت اضافه در پوست ایجاد می شود. نوع سوم جای جوش صورت به طور اسکارهایی با رنگهای متفاوت در سطح پوست بروز می یابد که این تغییر رنگ به شکل افزایش ملانین یا کاهش آن خود را نشان می دهد.

در روش میکرونیدلینگ برای درمان جای جوش، ابتدا از پماد بی حسی روی پوست استفاده شده تا هیچ دردی احساس نشود. سوزن های میکرونیدلینگ به حدی ریز هستند که هیچ جای زخمی از خود به جای نمی گذارند. در این روش با افزایش ساخت کلاژن و الاستین و همچنین با تحریک فیبروبلاست ها در لایه درم به هموار شدن پوست کمک شایانی می شود. با نفوذ سوزن های ریز به لایه درم یک جراحت مختصر در پوست ایجاد شده و بدن به آن واکنش نشان می دهد. سپس شروع به ترمیم و بازسازی آن ناحیه می کند و طی این فرایند، کلاژن و الاستین که دو پروتئین اصلی و قوام دهنده پوست هستند، تولید می شوند. حین عمل میکرونیدلینگ می توان کوکتل های مزوتراپی، پی آر پی و اسید هیالورونیک را برای نفوذ به لایه درم تزریق کرد. این مواد به تحریک کلاژن سازی کمک بسیاری کرده و در جوانسازی پوست نیز موثر است. از دیگر مزایای میکرونیدلینگ می توان به این مورد اشاره کرد که در تمام انواع پوست و در تمام نقاط بدن و در تمام فصول سال قابل استفاده است.

 

 

معرفی بهترین مرکز پوست و زیبایی در شرق و غرب تهران

 

اگر به دنبال بهترین مرکز آموزش مراقبت های پوستی در تهران هستید، پیشنهاد رژلب به شما آموزشگاه به سیما به مدیریت خانم دکتر رضایی است. این آموزشگاه در دو شعبه شرق و غرب تهران واقع شده است و دسترسی بسیار راحتی دارد. جهت شرکت در کلاس های آموزش مراقبت های پوستی این مرکز می توانید با شماره های درج شده تماس حاصل نمایید.

 

 

معرفی مرکز پوست و زیبایی به سیما در دو شعبه شرق و غرب

 

 

 


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو