پدر شدن جنجالی پسر ۱۱ ساله + عکس

39

1399/8/5

18:17


بازهم تکرار تصویری نگران کننده از پدر و مادرهای کم سن و سال و ماجرایی دیگر از بی تدبیری والدین در تربیت فرزندانشان باعث خشم و نگرانی کاربران فضای مجازی شد.

پدر شدن جنجالی پسر ۱۱ ساله + عکس

در روزگاری که بسیاری از افراد حتی در سنین جوانی تمایلی به ازدواج ندارند هستند هنوز افرادی که در سن بسیار کم اقدام به شروع زندگی مشترک می کنند و گاهی این سن پایین به قدری پایین است که موجب نگرانی و ناراحتی می شود مثل دختر و پسر نوجوان روسی که تصویرشان را در این بخش از گوناگون نمناک مشاهده می کنید.
 
" دریا سودیش نیکوآ " 14 ساله اهل کشور روسیه به تازگی صاحب فرزندی شده است و ادعا می کند پدر این فرزند نامزد 11 ساله ی اوست.

پدر شدن جنجالی پسر ۱۱ ساله + عکس

دختر این زوج جنجالی در بیمارستان "کراسنویارسک " روسیه متولد شد ؛ مسئولان این بیمارستان از پذیرفتن " ایوان " همان پدر کم سن و سال خبرساز خودداری کردند تا اینکه صحبت های مادر "دریا" آنها را مجاب به پذیرفتن " ایوان" کرد.
 
شبهات و انتقادات شدیدی در مورد این خبر در فضای مجازی به راه افتاده است به طوریکه بسیاری از مردم روسیه خواستار رسیدگی به این ازدواج نامتعارف شده اند تا مبادا مسئله ی نگران کننده ازدواج در سنین پایین عادی شده و مشکل ساز شود.
 
جامعه شناسان روسی معتقدند استفاده نادرست از امکانات دنیای مدرن و ضعف در فرهنگ سازی صحیح روابط موجب پدیدار شدن چنین مواردی میشود که تمام ما به عنوان انسان های مسئول در زندگی بایستی تلاش خود را برای جلوگیری از بروز و تکرار چنین اتفاقات ناراحت کننده ای داشته باشیم. این تصویر و داستان نه تنها برای مردم روسیه بلکه برای تمام والدین جهان هشداری است جدی برای اهمیت بیشتر به تربیت صحیح فرزندان و اهمیت به رشد روحی روانی و آینده ی آنها.

نظرات


تصویری


ویدئو