قیمت خانه های لوکس بازیگران خارجی

قیمت خانه های لوکس بازیگران خارجی


136

1399/8/6

00:35


شناخت سبک زندگی این افراد و یا میزان هزینه‌ای که این افراد حاضرند برای خانه خود صرف کنند، شاید برای خیلی از طرفداران آنها جالب و جذاب باشد.

قیمت خانه های لوکس بازیگران خارجی

۳۵ دقیقه پیش
شناخت سبک زندگی این افراد و یا میزان هزینه‌ای که این افراد حاضرند برای خانه خود صرف کنند، شاید برای خیلی از طرفداران آنها جالب و جذاب باشد.

قیمت خانه های لوکس بازیگران خارجی

شاید برای شما هم جالب باشد تا خانه افراد مشهور، از بازیگران و هنرمندان گرفته تا ورزشکاران حرفه‌ای را ببینید. با توجه به محبوبیت و درآمدی که سلبریتی‌ها دارند، به نظر نمی‌رسد در خانه‌های ارزان قیمتی سکونت کنند. منحصر به فرد بودن، یا گران قیمت بودن خانه این افراد باعث می‌شود، دانستن قیمت و امکانات خانه آنها؛ برای هر کسی جذاب باشد. در ادامه با اینپین همراه باشید تا گران قیمت‌ترین خانه‌های افراد مشهور را به شما معرفی کنیم.

خانه لوکس بازیگران

بن افلک و جنیفر گارنر، عمارت هشت خوابه خود را به قیمت 32 میلیون دلار به آدام لوین فروختند

بعد از اینکه بن افلک (ستاره سینمایی) و جنیفر گارنر در سال 2015 از یک‌دیگر جدا شدند، تصمیم گرفتند عمارت خود؛ در ایالت کالیفرنیا را برای فروش به مزایده بگذارند. این عمارت، 45 میلیون دلار قیمت گذاری شده بود. اما گذشت 4 سال از تصمیم مالکین این خانه، باعث شد آدام لووین (خواننده آمریکایی) این خانه را با قیمت کمتری، معادل با 32 میلیون دلار، از آن خود کند. این خانه 8800 مربع وسعت دارد که در زمینی به مساحت 3 هکتار بنا شده. از امکانات این خانه می‌توان به استخر، زمین بسکتبال و یک سینمای خصوصی اشاره کرد. در این عمارت، ساختمانی برای مهمانان تعبیه شده که دارای دو اتاق خواب مجزا و سه حمام است

قیمت خانه های لوکس بازیگران خارجی

بروس ویلیس، املاک خود در جزایر Turks and Caicos را به قیمت 27 میلیون دلار به فروش رساند

بعد از اینکه این ستاره سینما اعلام کرد؛ حاضر است املاک خود در جزایر دریای کارائیب را به قیمت 33 میلیون دلار بفروشد، در نهایت موفق شد با قیمت 27 میلیون دلار این معامله را انجام دهد. حتی با وجود این تخفیف 6 میلیون دلاری، این معامله؛ دومین معامله گران قیمت در تاریخ این مجموعه جزایر محسوب می‌شود.

این ملک 9 هکتاری، شامل یک عمارت اصلی است که 5 اتاق خواب دارد و دو ویلای کوچک تر در کنار آن قرار گرفته. کفپوش‌های چوبی، پنجره‌های قدی، استخر و زمین بازی از امتیازات این ملک به شمار می‌روند.

قیمت خانه های لوکس بازیگران خارجی

کریستی برینکلی، عمارت خود در بندر ساگور نیویورک را به قیمت 17.5 میلیون دلار فروخت

این مدل معروف، سالهاست که خانه خود در نیویورک را به قیمت 20 میلیون دلار به فروش گذاشته بود. او امسال موفق شد ملک خود را با قیمتی کمتر از 17.5 میلیون دلار بفروشد.

این ملک که به اسم “عمارت لانگ آیلند” معروف است، حدود پنج هزار متر مربع مساحت دارد و دارای پنج اتاق خواب، چهار شومینه، یک استخر و تراس اختصاصی است.

قیمت خانه های لوکس بازیگران خارجی

سرنا ویلیامز، عمارت 6 خوابه خود در لس‌آنجلس را به قیمت 8.1 میلیون دلار فروخت

این بازیکن تنیس آمریکایی، عمارت Bel Air را که در سال 2006 به قیمت 6.62 میلیون دلار خریده بود، با قیمت 8.1 میلیون دلار به فروش رساند.

این خانه 6100 متر مربعی، در زمینی به مساحت 2.76 هکتار بنا شده. ساختمان این ملک، با سنگ‌های مرمر و کفپوش‌های چوبی تزئین شده است. 6 اتاق خواب و استخر سرباز، از ویژگی‌های دیگر این خانه است.

قیمت خانه های لوکس بازیگران خارجی

عمارت شوندا ریمز، در لس‌آنجلس با قیمت 7.2 میلیون دلار به فروش رسید
این مجری تلویزیونی که ملک خود را در سال 2010 با قیمت 5.6 میلیون دلار خریده بود، در سپتامبر امسال، آن را به قیمت 7.2 میلیون دلار به فروش رساند.

خانه او 8298 متر مربع است که در دهه 20 میلادی ساخته شده. از مزایای ویژه این خانه می‌توان، سقف بلند، استخر، سالن مطالعه و سالن غذاخوری را نام برد.

قیمت خانه های لوکس بازیگران خارجی

هری استایلز، پس از دو سال موفق شد خانه خود در لس‌آنجلس را با قیمت 6 میلیون دلار بفروشد

هری استایلز، خواننده آمریکایی، در سال 2016 خانه خود در لس‌آنجلس را با قیمت 6.87 میلیون دلار خرید. سپس به قیمت 8.5 میلیون دلار به فروش گذاشت. او پس از کش و قوس‌های فراوان و قیمت گذاری مجدد، حتی با قیمت 7.5 میلیون دلار هم موفق به فروش خانه خود نشد. در نهایت این خانه 408 متری که دارای 4 اتاق خواب، استخر و گاراژی با ظرفیت دو خودرو، به‌علاوه سالن سینما است، به قیمت 6 میلیون دلار به فروش رفت.

خانه لوکس بازیگران

جف بریگز، ملک خود در کالیفرنیا را با قیمت 6.85 میلیون دلار فروخت

این بازیگر هالیوودی، در ماه آوریل امسال قیمت خانه خود را 8 میلیون دلار ذکر کرد. اما در نهایت، با همان قیمتی که در سال 2014 خانه را خریده بود، یعنی 6.85 میلیون دلار، آن را فروخت.

این خانه که با اسم “Spanish- Revival” شناخته می‌شود، دارای یک سالن 460 متری است که جف بریگز، از آن به عنوان اتاق مدیتیشن استفاده می‌کرده است.

قیمت خانه های لوکس بازیگران خارجی

عمارت الکس رودریگز، واقع در هالیوود هیلز به قیمت 4.4 میلیون دلار فروخته شد

این بازیکن بیسبال، در سال 2014 این ملک را به قیمت 4.8 میلیون دلار از مریل استریپ خریداری کرده بود. بعد از مدتی انتظار و فروش نرفتن خانه با قیمت 6.5 میلیون دلار، سرانجام در ماه سپتامبر امسال، رودریگز قیمت فروش خانه خود را به 5.25 میلیون دلار تقلیل داد. اما در نهایت، تنها 4.4 میلیود دلار از فروش این خانه به‌دست آورد.

این خانه در سال 1954 ساخته شده و در 1980 بازسازی شده‌است. این خانه دارای استخر، پنجره‌های قدی و انباری بزرگی است که در منطقه گرانقیمت هالیوود هیلز واقع شده است.

قیمت خانه های لوکس بازیگران خارجی

ایلان ماسک، خانه چهار خوابه خود در لس‌آنجلس را با قیمت 3.9 میلیون دلار فروخت

ایلان ماسک در فوریه امسال، خانه خود در لس‌آنجلس را 4.5 میلیون دلار قیمت‌گذاری کرد. اما در نهایت موفق شد در ماه اوت امسال،این خانه را تنها با 3.9 میلیون دلار به فروش برساند.

این خانه که شکلی مثلثی و منحصر به فرد دارد، دارای پنجره‌های قدی و استخر آب‌ نمک است. امکاناتی که آن را منحصر به فرد کرده.

قیمت خانه های لوکس بازیگران خارجی

فیفتی سنت، عمارت 52 اتاق خوابی خود در کانکتیکات را با 2.9 میلیون دلار فروخت

عمارت این خواننده آمریکایی، به مدت 12 سال و به قیمت 18.5 میلیون دلار، در انتظار فروش بود. بالاخره این خانه با تخفیف 84 درصدی و به قیمت 2.9 میلیون دلار به فروش رسید. مالک این خانه، آن را در سال 2003 به قیمت 4.1 میلیون دلار خریده بود.

این خانه دارای دو استخر و دو زمین بسکتبال و یک استدیو ضبط است.

 

ویژگی مشترک این خانه‌ها، مساحت زیاد، موقعیت مناسب و امکانات ویژه، مثل استخر اختصاصی و زمین بازی و ظاهری زیباست. قیمت این خانه‌ها و مالیات وارده بر آن‌ها به قدری زیاد است که حتی افراد ثروتمند را هم از خرید این خانه‌ها منصرف می‌کند. این موضوع دایره مشتریان این املاک را کوچک‌تر کرده‌است. در نتیجه صاحبان این مستقلات، باید مدت بیشتری به انتظار خریداران بنشینند و در نهایت با قیمتی کمتر از آنچه انتظارش را دارند، ملک خود را به فروش برسانند.

امیدواریم مطلب فوق برای شما مفید بوده باشد، با جستجوی عبارت "مجله اینپین" در گوگل می توانید به صدها مقاله و مطلب در حوزه های مختلف خانه و املاک، مانند مسائل حقوقی، دکوراسیون، آپارتمان‌نشینی و... دست پیدا کنید.


ریپورتاژ آگهی از سایت اینپین

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو