پیشنهاد نمایندگان برای تشکیل ارتش بهداشت

منبع: برترین ها

52

1399/8/6

00:45


سخنگوی مجمع نمایندگان استان تهران از پیشنهاد نمایندگان تهران برای تشکیل ارتش بهداشت و درمان در راستای مقابله با کرونا خبر داد.

ایسنا: سخنگوی مجمع نمایندگان استان تهران از پیشنهاد نمایندگان تهران برای تشکیل ارتش بهداشت و درمان در راستای مقابله با کرونا خبر داد.

علی خضریان با اشاره به نشست امروز مجمع نمایندگان استان تهران در خصوص بررسی آخرین وضعیت شیوع بیماری کوید-19 در تهران اظهار کرد: این جلسه به منظور هم اندیشی برای استفاده از توان مجلس در جهت کنترل ویروس کرونا با حضور اعضای کمیسیون بهداشت و درمان مجلس، رؤسای دانشگاه‌های علوم پزشکی تهران و شهید بهشتی، رئیس پلیس تهران بزرگ، برخی اعضای شورای شهر تهران و معاون سیاسی اجتماعی استانداری تهران برگزار شد.

وی از تصمیم نمایندگان استان تهران مبنی بر افزایش تعامل و ارتباط با ستاد ملی مبارزه با کرونا تهران خبر داد و گفت: فلسفه تشکیل جلسه امروز این بود که بتوان با پیشنهادات و هم فکری‌ مسئولان استان تهران برای کاهش آثار مخرب بیماری کرونا و کنترل این ویروس منحوس گام موثری برداشته شود.

خضریان در ادامه گفت: نمایندگان استان تهران ضمن تشکر از مسئولان بهداشتی کشور، به اهمیت ایجاد و تشکیل ارتش بهداشت و درمان اشاره کردند. در آینده ارتش‌ها با ابزارهای نظامی به ارتش‌های سایبری تبدیل خواهند شد و یقیناً در آینده جنگ‌ها به سمت پرتوی، شیمیایی، ویروسی و اختلال در تغذیه خواهند رفت؛ از این رو ارتش بهداشت و درمان از اهمیت ویژه برخوردار خواهد بود.

نماینده تهران در مجلس یادآور شد: در پایان جلسه کمیته‌ای متشکل از سه نماینده استان تهران محسن روح‌الامینی، اقبال شاکری و زهره الهیان، رئیس پلیس تهران بزرگ، رؤسای دانشگاه علوم پزشکی تهران و شهید بهشتی، رئیس شورای شهر و شهردار تهران و استاندار تهران جهت پیگیری موضوعات مطرح شده در این جلسه تشکیل شد تا در راستای پیگیری مسائل و مشکلات بهداشتی و درمانی استان تهران، اعتبارات مورد نیاز در لایحه بودجه ۱۴۰۰ لحاظ شود.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو