تاکید بر تولید محتواهای تصویری و ویدیویی در حوزه گردشگری خوراک

منبع: همگردی

56

1399/8/6

08:02


ایسنا/ براساس آخرین خبرهای بدست رسیده، تاکید بر تولید محتواهای تصویری و ویدیویی در حوزه گردشگری خوراک صورت گرفت.

معرفی خوراک یزدی ها در قالب محتواهای تصویری و ویدیویی

حسین دهقان منشادی با اشاره به اینکه تولید محتوای حرفه ای در تمام حوزه ها از نیازهای دنیای دیجیتالی امروز است، اظهار کرد: امروزه تمایل افراد بیشتر به سمت تماشای فیلم به خصوص ویدیوهای کوتاه جهت دریافت اطلاعات و سرگرمی سوق یافته است لذا، تولید محتواهای تصویری و ویدیویی در حوزه گردشگری خوراک اهمیت بالایی برای معرفی این حوزه دارد.

وی از فعالیت تخصصی کمیته خوراک گردشگری استان یزد در حوزه ویدیو و فیلم خبر داد و گفت: این فعالیت با تشکیل تیمی حرفه ای در حوزه خوراک با هدف دستیابی به محتواهای تازه و با رعایت حق کپی رایت انجام شده تا شاهد نقش آفرینی بی بدیل فیلم و ویدیوهای کوتاه در این حوزه باشیم.

مسئول کمیته گردشگری خوراک با اشاره به ضرورت محتواسازی در دوران کرونا بیان کرد: محتواهای تصویری و ویدیویی می تواند قوت قلبی برای صنعت گردشگری در دوران کرونا باشد، ضمن اینکه امروزه محتواسازی نیاز اساسی صنعت گردشگری است.

دهقان منشادی از فعالیت یزد در حوزه اطلس خوراک ایران نیز خبر داد و گفت: یزد از سال 1395 فعالیت خود در این حوزه را آغاز کرده و مشارکت خوبی تاکنون داشته و در تلاش است تا از طریق همکاری و مشارکت 15 استان دیگر، مسیرهای گردشگری خوراک ایران را تدوین کند.

تاکید بر تولید محتواهای تصویری و ویدیویی در حوزه گردشگری خوراک

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو