اختصاصی| آمار فوتی‌های کرونا در پایتخت در مرز رکوردشکنی

31

1399/8/6

09:41


عضو شورای شهر تهران با اشاره به اینکه کمبود قبر در بهشت زهرا نداریم، گفت: آمار متوفیان کرونا در پایتخت در حال رکوردشکنی است.

اختصاصی| آمار فوتی‌های کرونا در پایتخت در مرز رکوردشکنی

محمود میرلوحی، عضو شورای شهر تهران در گفت‌وگو با خبرنگار بهداشت نیوز درباره وضعیت بهشت زهرا به دلیل افزایش آمار متوفیان کرونا اظهار داشت: در حال حاضر به دلیل افزایش آمار متوفیان کرونا در پایتخت تعداد زیادی مراجعه کننده به بهشت زهرا (س) داریم و تعداد افرادی که به دلیل ابتلا به ویروس کووید ۱۹ جان خود را از دست می دهند در تهران از مرز ۱۵۰ و ۱۶۰ نفر هم گذشته است و این آمار در پایتخت در حال رکوردشکنی است.
 
وی افزود: مشکل کمبود قبر در بهشت زهرا (س) نداریم. جا و مکان برای تدفین متوفیان در بهشت زهرا وجود دارد ولی در حال حاضر بخش‌های خدماتی که جزو صفوف اول مقابله با کرونااند مانند بخش های بهداشتی و کادر درمان خسته شده و روح آنها با رنج مضاعفی همراه است.
 
این عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه شهرداری اقدامات حمایتی در جهت کمک به پرسنلی که تغسیل و تدفین متوفیان کرونا را انجام می‌دهد در نظر گرفته است، گفت: حدود ۴ هزار نفر در سازمان بهشت زهرای تهران مشغول فعالیت هستند که ۲۰۰ نفر آنها به صورت ویژه در بخش کفن و دفن فعالیت دارند.
 
وی خاطر نشان کرد: آمار متوفیان کرونا در پایتخت به شدت افزایش یافته که شاید وارونگی دما ناشی از آلودگی از علل عمده آن باشد بنابراین شهروندان باید هرچه بیشتر نیز به رعایت پروتکل های بهداشتی توجه داشته باشند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو