پلیس: بانوان از طرح مقابله با اوباش راضی بودند

منبع: برترین ها

65

1399/8/6

10:44


جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا با اشاره به احساس رضایتمندی بانوان از طرح‌های مختلف برخورد با اراذل و اوباش که از سوی ناجا در نظر گرفته می‌شود، گفت: طبق افکارسنجی که اخیراً انجام شده، آحاد جامعه بخصوص قشر بانوان از عملکرد پلیس در مورد برخورد با اراذل و اوباش بسیار احساس رضایت کرده بودند.

خبرگزاری مهر: جانشین معاون هماهنگ کننده ناجا از برنامه جدید نیروی انتظامی برای برخورد با اراذل و اوباش خبر داد.

پلیس: بانوان از طرح مقابله با اوباش راضی بودند

سردار محمد شرفی:

* ناجا برنامه خوبی را برای برخورد شدیدتر و جدی‌تری با اراذل و اوباش طرح‌ریزی کرده است.

* در این طرح اطلاعات اراذل و اوباش شناسایی شده، آنها به سه سطح (یک، دو و سه) تقسیم‌بندی شده که متناسب با میزان خطراتی که هر اوباش می‌تواند برای جامعه داشته باشد، تقسیم‌بندی شده‌اند.

* برای هر دسته و سطح از اوباش که به سه گروه اصلی تقسیم می‌شوند، دستورالعمل خاصی صادر شده که مبنای این دستورالعمل همانطور که اشاره شد، میزان خطراتی است که هر گروه می‌تواند برای جامعه داشته باشد.

* (با اشاره به احساس رضایتمندی بانوان از طرح‌های مختلف برخورد با اراذل و اوباش که از سوی ناجا در نظر گرفته می‌شود): طبق افکارسنجی که اخیراً انجام شده، آحاد جامعه بخصوص قشر بانوان از عملکرد پلیس در مورد برخورد با اراذل و اوباش بسیار احساس رضایت کرده بودند.

* به نظر می‌رسد اگر فرآیند برخورد با چنین افرادی که مخل نظم، امنیت و آرامش جامعه هستند، شدیدتر شود و اجازه ندهیم که آنها به حقوق دیگران دست‌درازی کنند و در نهایت فرآیند مقابله‌ای ناجا با اراذل و اوباش کامل‌تر شود، تأثیر بسزایی در اجرای شاخص‌های نظم اجتماعی خواهد داشت.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو