تزیین سفره غذا برای انواع مهمانی های ایرانی

تزیین سفره غذا برای انواع مهمانی های ایرانی


منبع: آرگا

782

1399/8/6

13:05


چیدمان صحیح و تزیین سفره غذا از مهم ترین مواردی است که باید برای سفره های ناهار و شام مجالس و مهمانی مختلف مورد توجه قرار بگیرد. در این مطلب انواع روش ها متفاوت و جدید برای تزیین سفره های غذای ایرانی را ملاحظه خواهید کرد که امیدواریم این ایده ها مورد توجه شما عزیزان قرار بگیرند.

تزیین سفره غذا برای انواع مهمانی های ایرانی

تزیین سفره غذا یکی از کارهایی است که بیشتر خانم های با ذوق و سلیقه به آن علاقه مند هستند و ترجیح می دهند برای مهمانی ها و مجالس خاص خود سفره را به زیباترین شکل ممکن تزئین کنند. در این بخش از سفره آرایی ایده هایی برای چیدمان سفره  غذا را در اختیار شما عزیزان قرار می دهیم.

 سفره آرایی نهار و شام یکی از مهم ترین بخش های خانه داری برای هر کدبانویی است و اگر شما در این زمینه مهارت کافی را ندارید می توانید با تمرین های مداوم مهارت کافی را در این زمینه بدست آورید.

تزیین زیبا سفره ایرانی

تصاویر انواع نمونه های تزیین سفره غذا برای مهمانی ها

تزیینات زیبا سفره غذا نشان دهنده ذوق و مهارت کدبانوی خانواده است و بیشتر کدبانوهای با سلیقه تمایل دارند تا از بهترین ایده ها برای دیزاین کردن سفره غذای خود استفاده کنند و علاوه بر این تزئین ایده آل و مناسب سفره های غذا میل به خوردن غذا را در افراد بیشتر می کند. نمونه هایی از دیزاین سفره غذا و افطار را در ادامه این مطلب ملاحظه خواهید کرد که امیدواریم این ایده ها مورد توجه شما قرار بگیرند.

تزیین کردن سفره نهار

تزیینات سفره غذا با روش ها و ایده های متفاوت

برای داشتن تزیینات ایده آل سفره باید در ابتدای کار محل قرار دادن ظرف ها و غذا ها را مشخص کنید و سپس سعی کنید که همه وسایل مهم و ضروری سفره را در جای مناسب خود قرار دهید تا تزیین سفره زیبا و منظمی را داشته باشید.
استفاده از ظرف های متفاوت و جذاب و دستمال سفره تزئین شده می تواند تاثیر زیادی در زیبایی سفره شما داشته باشد و علاوه بر این تزئین دستمال سفره می تواند زینت بخش سفره شام و یا ناهار باشد.

تزیین زیبا و متفاوت سفره غذا

تزیین زیبا سفره افطار

تزیین سفره شام

تزیین سفره غذا


بهتر است برای داشتن سفره ای متفاوت و ایده آل برای مهمانی های مختلف ظرف غذا ها و انواع سالاد ها و سبزی خوردن را به زیبایی و مهارت خاصی تزئین کنید.

تزیین کردن سفره غذا

تزیین زیبا و متفاوت سفره

روش های تزیین سفره غذا

تزیین سفره با روش های خلاقانه

تزیینات زیبای سفره

تزیین زیبا سفره غذا

ایده هایی برای تزیین سفره

تزیین کردن سفره ایرانی

تزیین زیبا سفره غذا

دیزاین سفره غذا برای افطار

چیدمان و تزئین کردن سفره غذا برای مراسم افطاری از هنرهای زیبا خانه داری است که همیشه مورد توجه بیشتر خانم ها بوده است و اگر شما می خواهید تزیینات متفاوتی را برای سفره افطار داشته باشید بهتر است است که در تزیینات همه وسایل مورد نیاز سفره حساسیت های لازم را به خرج دهید و هم چنین توجه به جزئیات سفره افطار نیز یکی از مهم ترین مسائلی است که باید رعایت شود.

تزیین سفره افطاری

در تزیینات سفره افطار سعی کنید کنار هر یک از بشقاب ها لیوان و چنگال و دستمال سفره قرار دهید و هم چنین در وسط سفره جاهای خالی را برای غذای اصلی نگه دارید زیرا معمولا غذای اصلی در مراسم افطاری بعد از سرو خوردنی های دیگر بر سر سفره آورده می شود.

تزیین زیبا و متفاوت سفره


سبزی آرایی و تزئین دسر هایی نظیر شله زرد و فرنی و …. از مهم ترین مسائل برای زیبایی بیشتر سفره های افطاری است.

تزیین زیبا سفره افطاری

 

تزیین سفره افطار

تزیینات سفره افطار

تزیین سفره های افطاری

تزیین سفره غذا با روش های خلاقانه

تزیینات سفره غذای اصیل ایرانی

امروزه با آمدن غذاهای فست فودی شاید به ظاهر افراد تمایل چندانی به غذاهای اصیل ایرانی نداشته باشند اما اگر برای همین غذاهای خوشمزه سنتی و محلی ایران تزیینات و دیزاین های بی نظیر و فوق العاده ای در نظر گرفته شود، بدون شک کمتر کسی به سراغ غذاهای فست فودی خواهد رفت و با حذف این غذاهای ناسالم یا مصرف کمتر آن ها می توانند به حفظ سلامت غذایی خود کمک کنند و میزان ابتلا به بسیاری از بیماری های گوارشی را کاهش دهند.

ایده ها و مدل های بسیار متنوع و شیکی برای تزیینات سفره غذا به خصوص سفره غذای ایرانی وجود دارد، به همین منظور در مجموعه پیش رو، تصاویر بسیار زیبا و جالب توجه از دیزاین سنتی غذا ایرانی و تزیینات مجلسی غذاهای ایرانی را به اشتراک بگذاریم که می توانید ضمن تماشای این تزیینات و لذت بردن از آن ها، در زمینه سفره آرایی از این مدل تزیینات ایده بگیرید تا جلوه خاصی به سفره یا میز غذای خود ببخشید و همچنین به شایستگی از میهمانان خود در ضیافت های مختلف پذیرایی نمایید.

جدیدترین تزیین سفره غذا

تزیینات جدید سفره غذا

تزیینات جالب سفره غذا

تزیینات متفاوت سفره غذا

تزیینات منحصر به فرد سفره غذا

تزیینات به روز سفره غذا

زیباترین تزیین سفره غذا

تزیینات دوست داشتنی سفره غذا

تزیینات تماشایی سفره غذا

تزیینات خلاقانه سفره غذا

تزیینات جالب توجه سفره غذا

دیزاین جدید سفره غذای ایرانی

جذاب ترین تزیین سفره غذا

دیزاین متفاوت سفره غذای ایرانی

دیزاین شیک سفره غذای ایرانی

دیزاین سنتی سفره غذای ایرانی

دیزاین هنرمندانه سفره غذای ایرانی

دیزاین جذاب سفره غذای ایرانی

متفاوت ترین تزیین سفره غذا

دیزاین فوق العاده سفره غذای ایرانی

در این مطلب با جدیدترین و متفاوت ترین ایده ها و روش ها برای تزیینات سفره غذا آشنا شدید که امیدواریم با الهام گرفتن از روش ها بتوانید چیدمان سفره زیبایی را برای مهمانی ها و مجالس خود داشته باشید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو