دستگیری عامل ربایش نوجوان ۱۵ساله

منبع: برترین ها

67

1399/8/6

13:15


جانشین انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان ایرانشهر عامل ربایش نوجوان ۱۵ ساله خاشی پس از ۴ ماه فرار به دام افتاد.

خبرگزاری مهر: جانشین انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: با تلاش کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان ایرانشهر عامل ربایش نوجوان ۱۵ ساله خاشی پس از ۴ ماه فرار به دام افتاد.

سردار احمد طاهری اظهار داشت: در تیرماه سال ۹۹ پسری ۱۵ ساله در یکی از محلات شهرستان خاش توسط فردی ناشناس ربوده و به مکانی نا معلوم منتقل می‌شود.

وی افزود: بلافاصله تیمی مجرب از کارآگاهان پلیس آگاهی مأمور رسیدگی به پرونده شده و تحقیقات تخصصی خود را برای شناسایی و دستگیری این آدم ربا و آزاد سازی این نوجوان آغاز کردند.

جانشین انتظامی سیستان و بلوچستان تصریح کرد: با بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد عامل این آدم ربایی به دلیل اختلافات مالی، اقدام به ربایش این نوجوان کرده است.

وی گفت: در نهایت با تلاش شبانه روزی کارآگاهان پلیس آگاهی شهرستان ایرانشهر و پشتیبانی اطلاعاتی پلیس آگاهی استان و اقدامات تخصصی صورت گرفته آدم ربا که مجبور به آزاد سازی این نوجوان کرده، پس از ۴ ماه فرار از دست مأموران روز گذشته در عملیات پلیس شهرستان ایرانشهر در مخفیگاهش در کوه‌های بزمان این شهرستان دستگیر کنند.

سردار طاهری با بیان اینکه فرد آدم ربا به مراجع قضائی معرفی شد، تصریح کرد: پلیس اجازه نخواهد داد که مجرمان و مخلان نظم و امنیت عمومی آسایش شهروندان را برهم زنند و درصورت بروز هرگونه اقدام غیرقانونی با هنجارشکنان برخورد قاطع می‌کند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو