اجاره و رزرو ویلا بدون واسطه با ویلایار

اجاره و رزرو ویلا بدون واسطه با ویلایار


منبع: همگردی

164

1399/8/6

17:27


ویلایار وب سایت بدون واسطه برای رزرو و اجاره ویلا، اقامتگاه بوم گردی و ... است که به مسافران این امکان را می دهد که مستقیما با مالک ملک صحبت کنند و بتوانند قدرت چانه زنی داشته باشند تا به بهترین قیمت، ملک خود را روزانه اجاره و یا رزرو کنند.

شما می توانید انتخاب منحصر به فردی از سوئیت ، خانه های بوم گردی، ویلاهای اجاره ای از سایت ویلایار داشته باشید. ویلایار بیش از صدها اقامتگاه شخصی بدون پرداخت کمیسیون در تمام شهرهای زیبای شمال کشور در اختیار شما قرار می دهد تا فقط با چند کلیک، مطابق با سلیقه و بودجه ی خود اقدام به اجاره ویلا در شمال یا نقاط دیگر ایران زیبا نمایید.

اجاره و رزرو ویلا بدون واسطه با ویلایار

در ایران زیبا مکان های بسیاری برای سفر وجود دارد که دو تا از این مکان های بسیار عالی در شمال ایران وجود دارد یکی از آنها شهرک دریاکنار می باشد و دیگری شهرک خزرشهر

اجاره ویلا در شهرک دریاکنار

دریاکنار یک شهرک توریستی زیبا و رویایی در شهر بابلسر در استان مازندران است.این شهرک در دوران پهلوی ساخته شده و طراح آن معمار و طراح میدان آزادی تهران است.اکثر کسانی که اقدام به اجاره ویلا بابلسر انجام داده اند دریاکنار را می شناسند.

دریاکنار یک شهرک ساحلی است و مقصدی بی نظیر برای گذراندن اوقات فراغت اکثر مسافران و گردشگران در طول سال است. سفر به شهرک دریاکنار می تواند تداعی سفرهای اروپایی باشد چرا که نما و طراحی منحصر به فرد این شهرک تاثیر بسزایی از معماری اروپایی گرفته است. اگر برای تعطیلات خود به دنبال ویلای لاکچری، سوئیت و یا حتی اجاره آپارتمان در حال جستجو هستید، می توانید کاملا راحت به سایت ویلایار دسترسی پیدا کنید و بسته به سلیقه ی خود انواع ویلاهای مورد نظر خود را در شهرک دریاکنار مشاهده کنید و بدون واسطه ویلای خود را رزرو نمایید. مسافرانی که به وسیله ی ویلایار اقامتی در شهرک دریاکنار رزرو کرده اند، از دسترسی آسان به رستوران ها، مراکز خرید و جاذبه های گردشگری اطراف این شهرک ساحلی و زیبا بهره مند شده اند. لذا شهرک دریاکنار شهرکی مسکونی و تفریحی است و بدلیل واقع شدن در امتداد دریای خزر و داشتن زیبایی های بی نظیر به فضاهایی دنج و آرام معروف می باشد. سایت ویلایار در تلاش است تا اطلاعات دقیق و کامل از امکانات ویلاهای شهرک توریستی دریاکنار بدون پرداخت کمیسیون و ارتباط مستقیم با مالک ویلاها در اختیار شما قرار دهد. اگر به دریاکنار سفر کردید از امکانات تفریحی، ورزش های مهیج آبی ساحل زیبای آن غافل نشوید. قدم زدن در خیابان های زوج دریاکنار و آرام، شما را به ساحل می رساند و می توانید شبی به یاد ماندنی را در سی ساید بگذرانید. با اجاره ویلا دریاکنار هیچ همسایه پر سر و صدایی ندارید و فقط یک ملک کامل در اختیار شما به همراه بسیاری از امکانات رفاهی می باشد. جالب است بدانید که ورود و خروج به دریاکنار بسیار قانون مند است، زمانی که موفق به اجاره ویلا در دریا کنار شدید، از طرف صاحب ویلا کارت اختصاصی مهمان دریافت می کنید تا بتوانید به راحتی در شهرک علاوه بر تردد از امکانات رفاهی و خدماتی آن برخوردار شوید.

اجاره ویلا در شهرک دریاکنار

اجاره ویلا در شهرک خزرشهر

شما می توانید با سفر به شهرک زیبای توریستی خزرشهر سفری رویایی را به همراه خود و خانواده تجربه کنید. شهرک خزرشهر یکی از قدیمی ترین شهرک های ساحلی با دو بخش شمالی و جنوبی در استان مازندران می باشد. نوع معماری و ساخت و ساز ویلاها، برخورداری از امکانات تفریحی و رفاهی، شهرک خزرشهر را به گران قیمت ترین و لوکس ترین شهرک های شمال تبدیل کرده است. اگر به دنبال اجاره ویلاهای زیبا در محیطی دنج هستید، بدون شک می توانید روی شهرک توریستی خزرشهر حساب کنید. این ویلاها در محوطه ای کاملا امن با وجود نگهبان هایی که فقط به مهمان ها و صاحبان ویلاها اجازه ی ورود به وسیله ی کارت اختصاصی می دهند، که دقیقا همان چیزی است که مسافران برای داشتن سفری لذت بخش و امن به دنبال آن هستند. دو شهرک شمالی و جنوبی خزرشهر کاملا روبروی یکدیگر قرار گرفته اند و دارای امکانات تفریحی و رفاهی مجهز می باشند. البته لازم است بدانید که برای دسترسی به سواحل دریا و امکان استفاده از تفریحات آبی و هم چنین برخورداری از دیگر امکانات تفریحی می توانید در بخش شمالی آن اقدام به اجاره ویلا نمایید. بخش جنوبی شهرک خزرشهر با اینکه به ساحل دریا دسترسی ندارد اما می توانید از زمین های ورزشی، دوچرخه سواری در خیابان های زیبای شهرک و... بهره مند شوید. در سایت ویلایار مواردی با توجه به نیازهای مسافران، از اقامتگاه های دنج تا اجاره ویلا خزرشهر و راهنمای کامل دسترسی آسان به تفریحات و امکانات رفاهی به صورت گسترده فراهم است. یکی از مزایای این وب سایت بدون واسطه بودن آن است؛ بنابراین می توانید به راحتی ویلای مورد نظر خود را اجاره نمایید و به طور مستقیم با شماره تماس ثبت شده از مالک ویلا در ارتباط باشید.

اجاره ویلا در شهرک خزرشهر

ویلایی استخردار تفریحی شیک و لاکچری

شاید در سفر خود به شمال قصد دارید تا هیجان بیشتری را برای خود ایجاد کنید. اگر جستجویی در سایت ویلایار داشته باشید، خواهید دید که انواع ویلاهای استخردار لاکچری و شیک برای اقامت شما وجود دارد. اگر در مقصد سفر خود به شمال دنبال اجاره ویلا استخردار هستید تا سفری متفاوت را تجربه کنید، می توانید از طریق سایت ویلایار که انواع ویلاهای استخردار روباز و سرپوشیده را بدون واسطه در اختیار شما قرار می دهد، بررسی کنید.

ویلایی استخردار تفریحی شیک و لاکچری

زمانی که ویلای مورد علاقه خود را رزرو کردید، می توانید در یک روز از سفر خود به شمال برای رهایی از خستگی در ویلای خود شنای خصوصی داشته باشید و در کمال آرامش زندگی آرام را در آغوش می کشید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو