دانلود بازی Endless Memories برای کامپیوتر – نسخه CHRONOS

دانلود بازی Endless Memories برای کامپیوتر – نسخه CHRONOS


منبع: دانلود ها

84

1399/8/7

01:02


بازی Endless Memories شما را به دنیاهای رویایی وارد می‌کند. سفری که در این بازی شروع می‌کنید، در آزمایشگاه رویاها جریان دارد و باید با موفقیت به آن بپیوندید. در این بازی سلاح‌های مختلفی در اختیار خواهید داشت و باید روی آن‌ها تسلط کامل داشته باشید. این تسلط سبب می‌شود که بتوانید ذهن‌ها را به همدیگر متصل کرده و جادوهای بیشتری را برای شخصیت خود کسب کنید. می‌توانید رمز و راز افرادی که رویا پرداز هستند که را حل کرده و سعی کنید که در آزمایشگاه رویاها به آن‌ها دست‌یابی داشته باشید.

همه‌ی این رویاها از طریق یک جهان مشترک به‌همدیگر متصل شده‌اند و باید به‌صورت خطی آن‌ها را دنبال کنید. سبک بازی پیمایشی است و می‌توانید رویاهای خود را درون ذهن خود نیز تکرار کنید. کم کم توانایی‌های جدیدی در بازی پیدا خواهید کرد و آن‌ها کمک می‌کنند که در چنین دریایی کشفیات بیشتری داشته باشید. هر تصمیم و استراتژی می‌تواند عاقبت خطرناکی برای شما داشته باشد. هر بازیکنی می‌تواند به سبک منحصربه‌فردی بازی را ادامه داده و رویای خاص خودش را داشته باشد.

Endless Memories Build 5719075 PC-CHRONOS

دانلود-بازی-Endless-Memories

در بازی Endless Memories می‌توانید در تلاش برای رسیدن به دنیای رویاها باشید و با صدها هیولای وحشی نیز آشنا خواهید شد. هرکدام از این هیولاها، استادان رویای باستانی خودشان هستند و باید برای شکست دادن آن‌ها تلاش کنید. هرکدام از آن‌ها براساس خط رویایی که به آن رسیده‌اید، عمل می‌کنند و باید با علم به چنین موضوعی، از سلاح‌ها و جادوهای صحیح برای رقابت با آن‌ها استفاده کنید. رویا پرداز باشید و سعی کنید که به کمک دیگر دوستان خود بروید. توانایی‌های جدید خود را باید مدام تمرین کرده و ببینید که روی کدام جنبه‌ی شخصیت بازی تاثیر می‌گذارد. سعی کنید که در چنین دنیایی گم نشده و همواره در یک خط مستقیم و صحیح قرار داشته باشید. اهداف خود را بشناسید و ببینید که کدام رویاها برای رسیدن به اهداف شما موردنیاز هستند.

info

Join Rem in his journey through the dream world, inside the Laboratory of Dreams. Battle your way through an interconnected world where all minds are connected. Master many types of weapons and magic spells, solve the mysteries of the dreamers, and try to escape the Laboratory of Dreams.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows 7/8/10

Processor: x86-compatible

Memory: 4 GB RAM

Graphics: Graphics card with DX11

DirectX: Version 11

Storage: 2 GB available space

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید. دقت کنید که محل اکسترکت بازی شما، یک مسیر ساده مثل D:\Games باشد.

3) کرک بازی به صورت پیش فرض اعمال شده است. تنها کافیست بازی را اجرا کنید.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

دانلود بازی Endless Memories Build 5719075-CHRONOS با لینک مستقیم


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو