دانلود بازی Tenderfoot Tactics برای کامپیوتر – نسخه CHRONOS و SiMPLEX

دانلود بازی Tenderfoot Tactics برای کامپیوتر – نسخه CHRONOS و SiMPLEX


منبع: دانلود ها

80

1399/8/7

01:02


Tenderfoot Tactics یک بازی جذاب در سبک نقش آفرینی است که به‌صورت تاکتیکی و مدرن و با الهام از آثار کلاسیک این سبک دنبال می‌شود. سیستم بازی روی نبردهای قاطع پیاده‌سازی شده است و بازیکنان باید برای موفقیت در چنین اثری، درک درستی از قوانین و عمق حیرت انگیز بازی داشته باشند. بازی به‌هیچ عنوان روی شانس استوار نشده است و دامنه‌ی آسیب آن نیز ته ندارد. شما باید المان‌های بازی را یک به یک دستکاری کرده و میدان نبرد را به‌سمت خود تغییر دهید. عواقب بازی را به‌خوبی درک کرده و سعی کنید که وارد طبیعت پیچیده و متزلزل بازی شوید.

بازی از کوه‌های بلند و عناصری تشکیل شده است که در گرافیک ساده‌ی بازی، جلوه‌ی بسیار خوبی دارند. باید آتش سوزی‌ها را کنترل کرده و رودخانه‌ها را خالی از جمعیت کنید. چنین ماموریت‌هایی مدام برای شما پیش خواهد آمد و می‌توانید کم کم با آن‌ها خود بگیرید. شما می‌توانید به‌صورت گسترده جهان بازی را کشف کرده و ویرانه‌های باستانی را در دنیای سرسبز بازی کشف کنید. آثار عجیب و غریب در بازی دیده می‌شود و می‌توانید با دوستان خود نیز ملاقاتی داشته باشید. با قایق خود در مجمع‌الجزایر حرکت کرده و سعی کنید که کاوش خود را تکمیل کنید.

Tenderfoot Tactics Build 5713218 PC-CHRONOS

Tenderfoot Tactics PC-SiMPLEX

دانلود-بازی-Tenderfoot-Tactics

در بازی Tenderfoot Tactics می‌توانید مناظر بازی را یک به یک بررسی کرده و برنامه‌ریزی بهتری برای حرکت در مسیر خود داشته باشید. باید به‌عنوان یک پرنده در جهان بازی به آسمان پرواز کرده و بی‌رحمی را به نهایت برسانید. سرزمین اصلی بازی، جنگل‌هایی هستند که شما را به خانه‌ی اصلی خود متصل می‌کنند و باید ماجراجویی خود را در آن تکمیل کنید. شما باید شهرهای جن زده را در سواحل صخره‌ای نجات داده و ماموریت‌هایی که به شما محول می‌شود را با موفقیت به پایان رسانید. در صورت امکان این جنگ‌ها را به پایان رسانده و اجازه ندهید که اجنه موفق به نفوذ به جنگل شوند.

info

A party of goblins, granted magic by an ancient spirit, wanders the archipelago, fighting back the terrible Fog. Wield elemental power with wild repercussions in this open-world tactics RPG.

Manipulate the elements to turn the battlefield to your advantage, but beware the consequences, as nature is complex and fickle. Open chasms, raise mountains, boil lakes, drain rivers. Start fires you later regret.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows 7 SP1+

Processor: 2.5 GHz

Memory: 2 GB RAM

Graphics: Dedicated GPU with SM4+

Storage: 1 GB available space

Additional Notes: Not yet broadly tested

راهنمای نصب

آموزش نصب نسخه CHRONOS:

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید. دقت کنید که محل اکسترکت بازی شما، یک مسیر ساده مثل D:\Games باشد.

3) کرک بازی به صورت پیش فرض اعمال شده است. تنها کافیست بازی را اجرا کنید.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو