دانلود بازی ۱۰ Miles To Safety برای کامپیوتر – نسخه SiMPLEX

دانلود بازی ۱۰ Miles To Safety برای کامپیوتر – نسخه SiMPLEX


منبع: دانلود ها

130

1399/8/7

01:02


قیامت سررسیده است و شما یک ماموریت مشخص دارید: ۱۰مایل از مسیر پرچالش را باید با ایمن‌سازی کنید و جان خود را نجات بدهید. مسیر شما در گیم‌پلی به‌صورت نامحدود و تدریجی تولید خواهد شد و کاملا پویا می‌باشد پس با گیم‌پلی تکراری و خسته‌کننده مواجه نخواهید شد. در گیم‌پلی بازی ۱۰ Miles to Safety اسلحه و ابزارهای متعددی در مسیر بازی پیش روی شماست تا از آن‌ها استفاده کنید و مسیر مخاطره‌‍آمیز خود را ایمن کنید. این بازی اثری از استودیو Trickjump Games می‌باشد که در سبک استراتژیک، اکشن و روگ‌لایک توسعه یافته است.

بازی ۱۰ Miles To Safety اثری منحصربه‌فرد در سبک ایزومتریک و اکشن-استراتژیک می‌باشد که به‌صورت یک الی ۴نفره می‌توانید آن را تجربه کنید. شما باید به کاوش محیط بازی بپردازید، غنائم جمع‌آوری کنید، اسلحه قدرتمند برای خود ساخته و علیه زامبی‌هایی که می‌خواهند جان شما را بگیرند، برای زنده‌ماندن خود بجنگید. هرچه به هدف خود نزدیکتر شوید، شیوع ویروس‌ها و دشمنان افزایش یافته و همه‌چیز خطرناک‌تر از قبل خواهد شد. باتوجه به این افزایش سختی در گیم‌پلی، شما باید حواستان باشد که اسلحه خود را قدرتمندتر کنید و از غنائم موجود در سرتاسر بازی برای ساخت آیتم‌های ویرانگر استفاده نمایید.

۱۰ Miles To Safety PC-SiMPLEX

دانلود-بازی-Miles-To-Safety

info

10 Miles to Safety is a unique isometric action/strategy game where 1-4 players must explore, loot, craft and build to survive, all the while trying to make their way through a giant randomly-generated world towards ultimate rescue and escape. As you move nearer your goal you’ll find the infected slowly evolving and becoming more dangerous, but also find more powerful weapons, gear, blueprints and crafting recipes to aid you.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows 7, Windows 8.1, Windows 10 (64-bit versions only)

Processor: Intel Core i5 or better / AMD Phenom II X3 or better

Memory: 8 GB RAM

Graphics: NVIDIA GeForce GTX 1050 or better / AMD Radeon RX 560 or better

DirectX: Version 10

Network: Broadband Internet connection

Storage: 2 GB available space

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و با اجرای SiMPLEX.exe به نصب بازی بپردازید.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

دانلود بازی Ten Miles to Safety-SiMPLEX با لینک مستقیم


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو