دانلود نسخه هک شده بازی Remnant From the Ashes برای PS4

دانلود نسخه هک شده بازی Remnant From the Ashes برای PS4


منبع: دانلود ها

440

1399/8/7

01:35


بازی Remnant From the Ashes قصه‌ی نبرد با شرارت است؛ شرارتی که دنیا را در هرج و مرج رها کرده و بشر در تقلا برای بقا غرق شده است. برای هزاران سال، نژاد ناشناخته‌ای به نام The Root به قلمروهای مختلف سفر می‌کرده تا سرزمین‌های مختلف را تصرف کند. حال نوبت به زمین رسیده و بشر برای ادامه‌ی بقای خود در تلاش است. در این نقطه، ماموریت شما آغاز می‌شود. شما باید به ریشه‌ی این نژاد شرور نفوذ کنید و این تهدید را برای همیشه خاموش سازید. با وجود نبردهای بزرگ و قتل‌عام‌های زیاد، انسان‌ها هرگز تسلیم نشدند. آن‌ها در راستای مبارزه با این نژاد شرور، پناهگاه‌های زیادی تحت عنوان Ward در سراسر کره‌ی خاکی بنا نهادند؛ اما در میان تمامی آن‌ها، Ward 13 تنها پناهگاهی است که توانست به “سنگ جهان” (World Stone) دست یافته و برروی آن آزمایش انجام دهد. این سنگ می‌تواند دریچه‌ای برای ورود به قلمروهای دیگر باز کند، سرزمین‌های دیگری که در آن‌ها نیز World Stone یافت می‌شود. این سنگ تنها امید بشر برای پیروزی و تسلط مجدد برروی کره‌ی زمین است.

سال‌ها پیش، آقای “هیدتاکا میازاکی” (Hidetaka Miyazaki) و تیم ایشان در استودیوی FromSoftware فرمول جذاب و اعتیادآوری را خلق کردند که صنعت بازی‌های ویدئویی را دگرگون کرد. این فرمول با عنوان Demon’s Souls متولد شد و سپس با سری Dark Souls به تکامل رسید و چندی نگذشت که طیف وسیعی از بازی‌های مختلف از این فرمول الهام گرفتند. در نتیجه عناوین “سولزبورن” (متولد شده از سری سولز) خلق شدند و اکنون ما شاهد استفاده از این فرمول در یک بازی دیگر هستیم؛ جدیدترین اثر استودیوی Spiders که توانسته استفاده‌ی جدید و متفاوتی از این فرمول داشته باشد.

Remnant From the Ashes v1.00 (CUSA-18442) PS4-Opoisso

قابل اجرا بر روی Exploit 6.72 و اکسپلویت های بالاتر

دانلود-بازی-Remnant-From-the-Ashes

بازی Remnant From the Ashes چه در زمینه‌ی روایت داستان و چه گیم‌پلی، کاملا مبتنی بر فرمول سولزبورن است که با اعمال کمی تغییرات و افزودن ایده‌های جالب، توانسته هویت منحصر به فرد خود را بسازد. به عنوان مثال، در بخش روایت داستان، سیستم انتخاب دیالوگ اضافه شده؛ یا در زمینه‌ی گیم‌پلی به جای مبارزات تن به تن با سلاح‌های سرد که در اکثر بازی‌های سولزبورن دیده می‌شود، این بار شاهد سیستم تیراندازی از دور هستیم که در زمینه‌ی گیم‌پلی و حفظ چالش بدنام و معروفِ این سبک، تعادل شگفت انگیزی هم دارد!

بازی Remnant From the Ashes به صورت کلی داستان جالبی دارد و تاحدودی می‌تواند انگیزه‌ی کافی به بازیکن را بدهد؛ اما نکته‌ی اصلی در روایت داستان و کرکترهای بازی نهفته است. قصه‌های Remnant در قالب دیالوگ‌های شخصیت‌های اصلی و فرعی، متن‌های پخش شده در دنیای بازی، کات‌سین‌ها و گردش و کاوش بازیکن روایت می‌شوند. به عبارتی ساده‌تر، همانند سایر عناوین سولزبورن، بازیکن خودش باید به دنبال روایت داستان باشد.

حال با اضافه شدن سیستم دیالوگ، نقش بازیکن پررنگ‌تر هم می‌شود! در بسیاری از گفتوگوها با شخصیت‌های بازی Remnant From the Ashes، امکان انتخاب دیالوگ نیز وجود دارد؛ با وجود اینکه اکثر این دیالوگ‌ها هیچ تاثیری برروی اتفاقات بازی ندارند، همچنان می‌توانند حس مشارکت در روایت داستان را به بیش از پیش به بازیکن القا کنند. بدین گونه، بازیکنان می‌توانند گفتوگوهای بین شخصیت‌ها را هدایت کنند. البته شایان اشاره است که تعداد بسیار اندکی از این دیالوگ‌ها، برروی جریانات بازی تاثیرگذار هستند و به گونه‌ای سرنوشت‌ساز هستند.

در بازی Remnant From the Ashes با تعدادی کرکتر جالب و ماندگار نیز آشنا می‌شوید؛ کسانی که بارها در Ward 13 ملاقاتشان می‌کنید و با آن‌ها صحبت می‌کنید. به مرور، آن‌ها از زندگی خودشان برایتان تعریف می‌کنند و رازهای جالبی را به شما به اشتراک می‌گذارند. حتی پس از برخی از باس‌فایت‌ها و یا وقوع اتفاقات داستانی مهمی، دیالوگ‌های جالب و جدیدی از این شخصیت‌ها خواهید شنید! اهالی پناهگاه Ward 13 نسبت به اتفاقات اخیر و دلاوری‌های شما واکنش نشان می‌دهند و معمولا با تشویق و تمجیدهای انگیزشی‌ای مواجه می‌شوید! هرچند که Remnant در این زمینه اصلا قابل قیاس با سری بازی‌های سولز نیست اما همچنان عملکرد قابل قبولی دارد.

منبع توضیحات: پردیس‌گیم

info

The world has been thrown into chaos by an ancient evil from another dimension. Humanity is struggling to survive, but they possess the technology to open portals to other realms and alternate realities. You must travel through these portals to uncover the mystery of where the evil came from, scavenge resources to stay alive, and fight back to carve out a foothold for mankind to rebuild…

Remnant: From the Ashes is a third-person survival action shooter set in a post-apocalyptic world overrun by monstrous creatures. As one of the last remnants of humanity, you’ll set out alone or alongside up to two other survivors to face down hordes of deadly enemies and epic bosses, and try to retake what was lost.

Explore dynamically-generated worlds that change each time you play, filled with over 100 varieties of deadly enemies and 20 epic bosses to battle using a wicked arsenal of weapons, armor, and special modifications you can use to adapt to any situation.

سیستم مورد نیاز

For now, in order to play our rips you will need :

– a PS4 with Firmware 6.72

– a computer to run the PS4 Exploit Host

راهنمای نصب

آموزش نصب عناوین هک شده ی PS4 نیازمند دقت است. لطفا ابتدا جهت مشاهده ی روش جیلبریک کردن دستگاه خود، به پست ذیل مراجعه کنید:

آموزش نصب تصویری و قدم به قدم هک کردن کنسول PS4 به نسخه Exploit FW6.72

——

آموزش نصب بازی:

1) ابتدا تمامی فایل های فشرده دانلودشده را توسط آخرین نسخه نرم افزار WinRar اکسترکت کنید.

2) فایل pkg بدست آمده را بر روی هارد خود که به exFAT فرمت شده است، منتقل کنید. دقت داشته باشید که حتما در هیچ فولدری درون هارد اکسترنال خود کپی نکنید. بلکه فقط در آدرس اصلی هارد اکسترنال باشد نه هیچ زیرشاخه دیگری.

3) هارد خود را به کنسول PS4 متصل کنید. باتوجه به فعال بودن بخش Debug Settings بعد از هک شدن کنسول، وارد این بخش شوید. یعنی آدرس Settings => Debug Settings در کنسول.

4) به آدرس Debug Settings => Game => Package Installer مراجعه کنید. فایل دانلودی شما که در گام دوم بدست آمده، در اینجا نمایش داده خواهد شد.

5) با زدن کلید X نصب را شروع کنید. پس از اتمام نصب، بازی بر روی صفحه اصلی کنسول شما نمایش داده خواهد شد.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com

remnant from بازی remnant from آموزش اجرای بازی Remnant From the Ashes بر روی PS4 هکی آموزش هک کردن کنسول پلی استیشن 4 دانلود آخرین اپدیت هکی بازی Remnant From the Ashes دانلود آخرین ورژن هکی بازی Remnant From the Ashes دانلود بازی Remnant From the Ashes دانلود بازی Remnant From the Ashes برای پلی استیشن 4 دانلود نسخه Fugazi بازی Remnant From the Ashes دانلود نسخه هکی بازی Remnant From the Ashes دانلود نسخه هکی بازی Remnant From the Ashes برای پلی استیشن 4 PS4 Exploit Host آخرین نسخه نرم افزار WinRar لیست بسته های الحاقی بازی دانلود پارت 1 با لینک مستقیم دانلود پارت 2 با لینک مستقیم دانلود پارت 3 با لینک مستقیم دانلود پارت 4 با لینک مستقیم دانلود پارت 5 با لینک مستقیم دانلود پارت 6 با لینک مستقیم دانلود پارت 7 با لینک مستقیم دانلود پارت 8 با لینک مستقیم دانلود پارت 9 با لینک مستقیم دانلود پارت 10 با لینک مستقیم دانلود پارت 11 با لینک مستقیم دانلود پارت 12 با لینک مستقیم دانلود پارت 13 با لینک مستقیم دانلود پارت 14 با لینک مستقیم دانلود پارت 15 با لینک مستقیم دانلود پارت 16 با لینک مستقیم

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو