دانلود نسخه هک شده بازی MATTERFALL برای PS4 – ریلیز Fugazi

دانلود نسخه هک شده بازی MATTERFALL برای PS4 – ریلیز Fugazi


منبع: دانلود ها

187

1399/8/7

01:35


بازی MATTERFALL که توسط استودیو هاوس‌مارک ساخته شده، یک بازی اکشن ساید اسکرولینگ است که در آن مانند بازی‌های شوتر کلاسیک، به طرفین حرکت کرده و دشمنان را از بین ببرید. با اینکه بازی در اصل یک اثر شوتر است، اما المان‌های پلتفرمر هم در آن دیده می‌شوند. برای مثال Avalon Darrow، شخصیت اصلی بازی، قادر به ساخت یک سری سکو است که به لطف آن‌ها می‌تواند در محیط پیشروی کرده یا به قسمت‌های مختلف محیط دسترسی داشته باشد. داستان بازی MATTERFALL در آینده‌ای خیالی روایت می‌شود که موجودات فضایی به زمین حمله کرده و حال شما در نقش شخصیت دارو باید با آن‌ها مبارزه کنید. دارو به یک لباس مخصوص مجهز است و قابلیت‌هایی چون پرش، جاخالی دادن و ساخت پلتفرم را دارد که به آن اشاره کردیم. همچنین در بازی علاوه بر دشمنان معمولی، باید با تعدادی باس نیز مبارزه کنید و در این راه می‌توانید از سلاح‌های مختلف بهره ببرید.

بازی MATTERFALL دارای زمینه‌ای علمی‌تخیلی است که ما را به دنیایی تسخیر شده در آینده‌ای دور می‌برد. دنیایی که توسط یک ماده‌ی بیگانه‌ به نام “Smart Matter” به نابودی کشانده شده است و بازماندگان بسیار کمی در آن باقی ‌مانده‌اند. در بازی MATTERFALL نقش ماموری کارکشته به نام Avalon Darrow را بر عهده داریم که با استفاده از تجهیزات و قابلیت‌های مخصوص خود، برای نجات بازماندگان تلاش می‌کند. همانطور که انتظار داریم در طول بازی داستان و روایتی وجود ندارد و در این زمینه فقط به کات‌سین ابتدایی و پایینی بازی بسنده شده است تا بهانه‌ای برای ورود به آشوبی که در بازی انتظارمان را می‌کشد، فراهم کند. آشوبی که حتی اجازه نمی‌دهد، جای خالی داستان را احساس کنیم و پس از مدت زمانی محدود، شما را به عمق گیم‌پلی بازی و چالش‌های آن می‌کشاند. جایی که تمرکز اصلی بازی در آن استقرار پیدا کرده است.

MATTERFALL PS4-Fugazi

Update v1.01; ID: CUSA-02475

قابل اجرا بر روی Exploit 5.05 و اکسپلویت های بالاتر

دانلود-بازی-MATTERFALL-PS4

Matterfall همان گیم‌پلی سبک تیراندازی Twin Stick (دو آنالوگه) که Housemarque در آن خبره است را در چارچوبی side-scroller و با بهره‌گیری از عناصر پلتفرمینگ، ارائه می‌دهد. ترکیب جالبی که چالشی چند لایه را در گیم‌پلی بازی به وجود آورده است. حالا دیگر تنها نگرانی ما، برخورد با دشمنان و گلوله‌های مرگبارشان نیست بلکه باید نیمی از دقت خود را به محلی که در آن فرود می‌آییم و همینطور تاثیرات جاذبه بر روی جابه‌جایی، اختصاص دهیم. اما در عوض، برای مقابله با چالش‌های متعدد بازی، راه‌های تدافعی بسیار کارآمدی نیز در اختیارمان قرار داده شده‌اند.

از ساخت دیواری موقتی در مقابل گلوله‌های دشمنان گرفته تا قابلیت جاخالی دادن که این بار کمی (فقط کمی!) چاشنیِ نوآوری به آن اضافه شده است و در واقع برخلاف ذاتِ جاخالی دادن، با استفاده از آن می‌توانید به سمت دشمنان حمله‌ور شوید و آنها را متوقف یا نابود سازید! البته علاوه بر این، قابلیت آشنای Overcharge نیز به کمکمان می‌آید و با توقف زمان می‌توانید یک جشنِ آتش‌بازی تمام‌عیار را به وسیله‌ی تبدیل کردن دشمنان به هزاران قطعه‌ی رنگارنگِ تشکیل دهنده‌ی آنها، راه بیاندازید. اگر به یاد داشته باشید، این تکنولوژیِ هزاران Voxel (برادر سه‌بعدیِ پیکسل!) که همزمان بر روی صفحه‌ی نمایش قرار می‌گیرند و انفجاری پرجزئیات و منحصربفرد را تشکیل می‌دهند، زمانی با عنوان Resogun و به عنوان یکی از قابلیت‌های پردازشی در PS4 و به طور کلی نسل جدید، به ما معرفی شد.

اما پس از سالها و استفاده‌ی آن در چندین عنوان، هنوز هم لحظه‌هایی باشکوه و هیجان‌انگیز را می‌تواند به وجود‌ آورد. در حال عادی، بازی از لحاظ بصری حرفی برای گفتن ندارد و بیشتر از همیشه به یک عنوان معمولی شباهت دارد اما زمانی که مشغول مبارزات بازی شوید، به جذابیت‌های دیدنیِ آن پی خواهید برد. این در حالی است که موزیک شنیدنی و مناسب بازی هم به خوبی بر روی صداگذاری انفجار‌ها و شلیک‌های حین گیم‌پلی، سوار شده است و با ریتم حریص خود شما را به ایجاد هرج و مرج و درگیری وادار می‌کند. اما چیزی که تمام این عناصر را در کنار هم نگه‌ داشته است و باعث می‌شود، تمام آن‌ها با هم حسی جدید و زنده را ایجاد کنند، گیم‌پلی و کنترل بازی است.

منبع توضیحات: زومجی و پردیس‌گیم

info

Blast through explosive waves of contemporary arcade action in this rapid-fire twin stick shooter.

As a hero-for-hire, survive high-intensity side-scrolling war zones in vertical cities overrun by mysterious “smart matter”.

Weaponize alien tech to destroy enemies infected by deadly Red Matter – and control Blue Matter to manipulate the world and forge the path forward.

• Combat enemies with a variety of powerful, high-end weapons

• Perfect your performance in levels to rack up a higher score than your friends

• Witness awe-inspiring visuals as Matter flows, glows, and explodes around you

• Created by arcade experts Housemarque – makers of RESOGUN and Alienation

سیستم مورد نیاز

For now, in order to play our rips you will need :

– a PS4 with Firmware 6.72

– a computer to run the PS4 Exploit Host

راهنمای نصب

آموزش نصب عناوین هک شده ی PS4 نیازمند دقت است. لطفا ابتدا جهت مشاهده ی روش جیلبریک کردن دستگاه خود، به پست ذیل مراجعه کنید:

آموزش نصب تصویری و قدم به قدم هک کردن کنسول PS4 به نسخه Exploit FW6.72

——

آموزش نصب بازی:

1) ابتدا تمامی فایل های فشرده دانلودشده را توسط آخرین نسخه نرم افزار WinRar اکسترکت کنید.

2) فایل pkg بدست آمده را بر روی هارد خود که به exFAT فرمت شده است، منتقل کنید. دقت داشته باشید که حتما در هیچ فولدری درون هارد اکسترنال خود کپی نکنید. بلکه فقط در آدرس اصلی هارد اکسترنال باشد نه هیچ زیرشاخه دیگری.

3) هارد خود را به کنسول PS4 متصل کنید. باتوجه به فعال بودن بخش Debug Settings بعد از هک شدن کنسول، وارد این بخش شوید. یعنی آدرس Settings => Debug Settings در کنسول.

4) به آدرس Debug Settings => Game => Package Installer مراجعه کنید. فایل دانلودی شما که در گام دوم بدست آمده، در اینجا نمایش داده خواهد شد.

5) با زدن کلید X نصب را شروع کنید. پس از اتمام نصب، بازی بر روی صفحه اصلی کنسول شما نمایش داده خواهد شد.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

دانلود آپدیت بازی Update v1.01-Fugazi با لینک مستقیم

—————-

دانلود بازی MATTERFALL PS4-Fugazi :

دانلود پارت 1 با لینک مستقیم

دانلود پارت 2 با لینک مستقیم


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو