دانلود نسخه هک شده بازی Dragon Star Varnir برای PS4 – ریلیز Fugazi

دانلود نسخه هک شده بازی Dragon Star Varnir برای PS4 – ریلیز Fugazi


منبع: دانلود ها

125

1399/8/7

01:35


بازی Dragon Star Varnir در یک دنیای خیالی روایتش صورت می گیرد که در آن بشر تمام جادوگران را از ترس و حفظ خود آزار می دهد. گرچه برخی از جادوگران به جامعه آسیب بزرگی وارد کرده اند ، بسیاری از آنها زنان جوانی بی گناه هستند که با گرفتاری های خود روبرو هستند. هر جادوگر با اژدها در معده خود متولد می شود. به عنوان یک جادوگر ، انتخاب شما این است که اژدها را در درون خود گرسنه کنید تا اینکه دیوانه شوید یا از آن تغذیه کنید تا آن را در حالت خلیج نگه دارید ، تا یک روز ، از بدن شما خارج شود و به زندگی خود پایان دهد. داستان بازی Dragon Star Varnir درمورد یک شوالیه جوان شجاع به نام Zephy درگیر جنگ بین جادوگران و انسانهاست. او به تاج وفادار است و قسم می خورد که هر جادوگر را از بین ببرد ، اما وقتی در دره ای مرگ قرار دارد و یک زن و شوهر جادوگر تصمیم می گیرند با تغذیه خون اژدها او را به زندگی برگردانند.

او به عنوان اولین نفس در نوع خود جادوگر مرد قرار می گیرد. Zephy در نیمه راه بین بشریت و جادوگری قرار دارد. او مجبور است به جادوگرانی که او را نجات داده اند بپیوندد و به آنها کمک کند تا علیه امپراطوری بی رحمانه که او زمانی خانه خود خوانده بود بجنگند. روایت بازی Dragon Star Varnir ایده های بسیار جالبی به خصوص در ساعات آغازین ارائه می دهد. متأسفانه ، داستان جذاب توسط یک سیستم بدون مجازات جنون آورده شده است که می تواند بر نتیجه بازی شما تأثیر بگذارد. انتخاب گزینه های گفتگوی بد، از دست دادن دعوا و حتی به راحتی مواجهه با دشمنان نتایج مختلفی را برای شخصیت های شما به وجود می آورد.

Dragon Star Varnir v1.00 (CUSA-15724) PS4-Fugazi

قابل اجرا بر روی Exploit 6.72 و اکسپلویت های بالاتر

دانلود-بازی-Dragon-Star-Varnir

در گیم پلی بازی Dragon Star Varnir نبردها به روش سنتی مبتنی بر نوبت اتفاق می افتند اما به جای قرار گرفتن در یک میدان واحد در کنار یکدیگر شخصیت ها و دشمنان در یک فضای نبرد سه لایه ای بالا و پایین حرکت می کنند. حملات غواصی شما فقط روی ردیف فعلی شما کار می کند ، اما توانایی های ویژه و جادو می تواند به یکباره به چند لایه برخورد کند. این یک روش جالب برای تشدید مبارزات سبک JRPG است. مکانیک و ویژگی Devour در بازی Dragon Star Varnir بسیار ویژگی جالب و مهمی است. هر شخصیت در گروه شما می تواند از Devour استفاده کند تا یکی از دشمنان حاضر در زمین را شکست دهد.

سلامتی دشمن هر چه پایین تر باشد ، احتمال موفقیت در آنها افزایش می یابد. انجام این کار یک هسته اژدها به شما می دهد که می توانید برای باز کردن قفل درختان مهارت جدید از این شخصیت استفاده کنید. این یک راه جالب برای به پایان رساندن مبارزه است و در عین حال توانایی های جدیدی را به مجموعه ابزارهای شخصیت های شما اضافه می کند. در بازی Dragon Star Varnir در حالی که پرتره های شخصیت شفاف و مفصل هستند ، طرح های هر شخصیت کاملاً استاندارد JRPG است. همچنین چند شخصیت ثانویه از لباس های واقعا بی نظیر و جالبی برخوردار هستند که استعدادی بی نظیر به سبک بازی اضافه می کنند. این سبک با برخی موسیقی متن هیجان انگیز و غافلگیرکننده همگام سازی دارد اما طراحی های بصری آن فاقد عناصر سه بعدی است.

منبع توضیحات: گیم اینجا

info

3 Tiers to Fear – In this unique take on the classic turn-based battle system, players take flight and charge at dragons in three vertically-oriented tiers. Position your party members careful and claim victory! Giant dragons can swipe through all three tiers, so be careful!

Awaken Your Inner Dragon – When attacking an enemy during battle, players fill up their Dragon Gauge. Once maxed, they can transform and harness the power of dragons, drastically increasing their armor and unlocking abilities!

Devour Hour – Once an enemy dragon is weakened, players can utilize the Devour skill to obtain a skill tree unique to that dragon. Players can explore different dragon skill trees and combinations!

Madness or Riches? – Three witches depend on you to bring them dragon’s blood as food. Starve them, and they go mad. Overfeed them, and they become a dragon! Will you keep them alive or sacrifice them to obtain rare items? Be wary, each choice you make can change your ending.

سیستم مورد نیاز

For now, in order to play our rips you will need :

– a PS4 with Firmware 6.72

– a computer to run the PS4 Exploit Host

راهنمای نصب

آموزش نصب عناوین هک شده ی PS4 نیازمند دقت است. لطفا ابتدا جهت مشاهده ی روش جیلبریک کردن دستگاه خود، به پست ذیل مراجعه کنید:

آموزش نصب تصویری و قدم به قدم هک کردن کنسول PS4 به نسخه Exploit FW6.72

——

آموزش نصب بازی:

1) ابتدا تمامی فایل های فشرده دانلودشده را توسط آخرین نسخه نرم افزار WinRar اکسترکت کنید.

2) فایل pkg بدست آمده را بر روی هارد خود که به exFAT فرمت شده است، منتقل کنید. دقت داشته باشید که حتما در هیچ فولدری درون هارد اکسترنال خود کپی نکنید. بلکه فقط در آدرس اصلی هارد اکسترنال باشد نه هیچ زیرشاخه دیگری.

3) هارد خود را به کنسول PS4 متصل کنید. باتوجه به فعال بودن بخش Debug Settings بعد از هک شدن کنسول، وارد این بخش شوید. یعنی آدرس Settings => Debug Settings در کنسول.

4) به آدرس Debug Settings => Game => Package Installer مراجعه کنید. فایل دانلودی شما که در گام دوم بدست آمده، در اینجا نمایش داده خواهد شد.

5) با زدن کلید X نصب را شروع کنید. پس از اتمام نصب، بازی بر روی صفحه اصلی کنسول شما نمایش داده خواهد شد.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو