دانلود نسخه هک شده بازی Flipping Death برای PS4 – ریلیز Fugazi

دانلود نسخه هک شده بازی Flipping Death برای PS4 – ریلیز Fugazi


منبع: دانلود ها

143

1399/8/7

02:06


بازی Flipping Death با اینکه شما را به دنیای مردگان می‌برد و با ارواح چندصد ساله هم‌نشین می‌کند، اما شیرین‌تر و لذت‌بخش‌تر از چیزی است که به نظر می‌رسد. بازی Flipping Death شاید از هر منظری که نگاه کنیم، نه چیز کاملا جدید و خلاقانه‌ای برای ارائه به بازیکنانش داشته باشد و نه استاندارد تازه‌ای را برای یک بازی ویدیویی تعریف کند، اما نکته مهم اینجا است که همراهی با این بازی و کاراکترهایش به قدری تجربه شیرین و لذت‌بخشی است که این روزها در کمتر اثری می‌توانید پیدایش کنید. درست مثل یک فیلم پاپ‌کورنی سرگرم‌کننده با پایانی ایده‌آل که پس از تماشایش حس رضایت و خشنودی خاصی را در وجودتان احساس خواهید کرد.

بازی Flipping Death از همان ابتدای کار نشان می‌دهد که داستانی کلیشه‌ای را که خیلی از بازی‌ها و مدیوم‌های دیگر بارها و بارها به سراغش رفته‌اند، دوباره قرار است برای ما روایت کند، اما نه به همان شکل حماسی، خشونت‌آمیز و گاها رعب‌آورش. فلیپینگ دث، قصه‌ای طنز و شیرین از دنیای مردگان است که ما هم مثل شما در ابتدا تناقض بزرگی را در این مضمون احساس کردیم و همین هم باعث شد تا با انگیزه و علاقه بیشتری بازی را دنبال کنیم. طراحی کاراکترها و دنیای بازی از همان اولین نما داد می‌زند که قرار است با داستانی طنز همراه باشیم. داستانی در ارتباط با دختری بامزه به نام پنی است که به نظر می‌رسد زندگی سرخوشانه و عجیبی داشته باشد و با ورود اتفاقی‌اش به دنیای مردگان، این زندگی عجیب‌تر از قبل هم می‌شود.

Flipping Death PS4-Fugazi

Update v1.01; ID: CUSA-13025

قابل اجرا بر روی Exploit 5.05 و اکسپلویت های بالاتر

دانلود-بازی-Flipping-Death

دیالوگ‌هایی که سازندگان برای پنی انتخاب کرده‌اند همراه با هنرنمایی عالی صداپیشه او، باعث می‌شود تا بازیکن خیلی سریع با پنی و رفتارهای جالبش ارتباط بگیرد و مشتاق پیگیری داستان او باشد. البته باید این را هم بگوییم که پنی تنها کاراکتر درست و حسابی بازی با شخصیت‌پردازی رضایت‌بخش نیست. یکی از کارهای عالی تیم سازنده در پیکره‌بندی داستان Flipping Death این بوده است که سعی کنند تا جایی که ممکن است به شخصیت‌های بیشتری بها دهند و بازیکن را با هر کدام از آن‌ها همراه با ویژگی‌های اخلاقی و سرگذشت‌شان و البته مهم‌تر و بامزه‌تر از همه این‌ها، نحوه مرگشان در دنیای واقعی آشنا کنند.

همین عملکرد خوب در زمینه کاراکترها باعث می‌شود تا هر گیمری در طول بازی شخصیت محبوب خودش را داشته باشد. در واقع، به قدری ما از آدم‌های مختلف در بازی شناخت به‌دست می‌آوریم که بگوییم به‌خاطر فلان ویژگی‌ها، فلان شخصیت جزو کاراکترهای محبوب من است و این چیزی است که برای همراهی مخاطب با داستان بازی، نقش مهم و تعیین کننده‌ای دارد.

پس از اینکه شما به طور اتفاقی وارد دنیای مردگان شدید، فرشته مرگی که در آن‌جا مشغول به کار است به مرخصی می‌رود و شما به طور موقت تبدیل به فرشته مرگ می‌شوید و حالا برای اینکه بتوانید دوباره به زندگی واقعی خودتان برگردید و از جهانی که در آن قرار گرفته‌اید سردربیاورید، باید سراغ ارواح متعددی بروید و نیازهای آن‌ها را برطرف کنید. در واقع مهم‌ترین توانایی شما این است که می‌توانید وارد جسم انسان‌های زنده بشوید و کنترل آن‌ها را در دست بگیرید که تنها راه ارتباط‌تان با دنیای زندگان است. یکی از طنزهای جالب بازی نحوه مردن افراد مختلف و کارهای عجیب و غریبی است که شما برای حل کردن مشکلاتشان انجام می‌دهید.

برای مثال در یکی از مراحل بازی با شخصیتی روبرو می‌شوید که سال‌ها پیش او را آتش زده‌اند و هنوز هم که هنوز است حتی در دنیای مردگان هم کله او در حال آتش سوزی است و برای اینکه بتوانید به این رنج بزرگ پایان بدهید، باید با نقشه‌های جالب و به هم مرتبط کردنِ چندین اتفاق ساده، یک آتش نشان بیچاره را به کشتن دهید تا روحش وارد دنیای مردگان شود و بتواند شعله‌های آتش شخصیت موردنظر ما را برای همیشه خاموش کند. تقریبا تمام مراحل بازی با چنین روندی پیش خواهد رفت که برای رسیدن به یک هدف نهایی، باید با چندین شخصیت مختلف تعامل داشته باشید و بلاهای مختلفی بر سر آدم‌های زنده بیچاره بیاورید تا بالاخره مرحله را با موفقیت پشت سر بگذارید.

در واقع هر مرحله از بازی ما را با سرگذشت یک یا چند شخصیت مختلف آشنا می‌کند و حتی گاهی اوقات بازی شما را به زمان‌های قدیم و جهانی متفاوت از دنیای اولیه بازی می‌فرستد تا بتوانید به رازهای مرگ افراد مختلف پی ببرید و البته که هدف نهایی از همه این مراحل هم بازگشت خودتان به دنیای زندگان است.

منبع توضیحات: زومجی

info

When Penny dies under mysterious circumstances, she wakes up and finds herself filling in for DEATH HIMSELF! This temp job comes with a new power – the ability to flip between the worlds of the living and the dead! In this puzzling platformer, she’ll need that – and her wits – if she ever hopes to unravel the mystery of her demise.

Leap between platforms, solve puzzles and help the dead rest in peace by possessing the living and making them dance around at your merest whim in this comedy adventure game by Zoink Games, with writing by the Eisner-award winning Ryan North.

– Flip between worlds: Move swiftly between the living and the dead.

– Possess the living: Control their limbs and read their minds to solve puzzles.

– Play as Death: You’re just a temp, but the ultimate power of life and death is in your hands.

– Dive into a rich, colorful world: Explore vivid environments in a pop-up book style and make your way through a completely original storyline!

سیستم مورد نیاز

For now, in order to play our rips you will need :

– a PS4 with Firmware 6.72

– a computer to run the PS4 Exploit Host

راهنمای نصب

آموزش نصب عناوین هک شده ی PS4 نیازمند دقت است. لطفا ابتدا جهت مشاهده ی روش جیلبریک کردن دستگاه خود، به پست ذیل مراجعه کنید:

آموزش نصب تصویری و قدم به قدم هک کردن کنسول PS4 به نسخه Exploit FW6.72

——

آموزش نصب بازی:

1) ابتدا تمامی فایل های فشرده دانلودشده را توسط آخرین نسخه نرم افزار WinRar اکسترکت کنید.

2) فایل pkg بدست آمده را بر روی هارد خود که به exFAT فرمت شده است، منتقل کنید. دقت داشته باشید که حتما در هیچ فولدری درون هارد اکسترنال خود کپی نکنید. بلکه فقط در آدرس اصلی هارد اکسترنال باشد نه هیچ زیرشاخه دیگری.

3) هارد خود را به کنسول PS4 متصل کنید. باتوجه به فعال بودن بخش Debug Settings بعد از هک شدن کنسول، وارد این بخش شوید. یعنی آدرس Settings => Debug Settings در کنسول.

4) به آدرس Debug Settings => Game => Package Installer مراجعه کنید. فایل دانلودی شما که در گام دوم بدست آمده، در اینجا نمایش داده خواهد شد.

5) با زدن کلید X نصب را شروع کنید. پس از اتمام نصب، بازی بر روی صفحه اصلی کنسول شما نمایش داده خواهد شد.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

دانلود آپدیت بازی Update v1.01-Fugazi با لینک مستقیم

————–

دانلود بازی Flipping Death PS4-Fugazi با لینک مستقیم


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو