بیانیه قاطبه دانشگاه علوم پزشکی اردبیل در محکومیت اقدام رئیس جمهور فرانسه

60

1399/8/7

06:17


قاطبه دانشگاه علوم پزشکی اردبیل در بیانیه‌ای، اقدام رئیس جمهور فرانسه در اعلام حمایت از کاریکاتور موهن علیه پیامبر اکرم(ص) را محکوم کردند.

بیانیه قاطبه دانشگاه علوم پزشکی اردبیل در محکومیت اقدام رئیس جمهور فرانسه

به گزارش بهداشت نیوز، در پی اقدام نابخردانه رئیس جمهور فرانسه در اعلام حمایت از کاریکاتور موهن و قبیحانه علیه پیامبر اکرم (ص) قاطبه دانشگاه علوم پزشکی اردبیل با صدور بیانیه ای، انزجار خود را از این اقدام اعلام نمودند. متن بیانیه به این شرح است:

اقدام اسلام‌ستیز و نابخردانه رئیس ‌جمهور فرانسه در اعلام حمایت از کاریکاتور موهن علیه پیامبر نور و رحمت حضرت محمد مصطفی (ص) بیانگر ضعف و ناتوانی غرب در عرصه جلوگیری از توسعه اسلام و گرایش شهروندان غربی به دین مبین اسلام و آموزه‌های پیامبر اعظم(ص) بوده و این اقدام، نه تنها خدشه‌ای به گل سرسبد عالم خلقت و چهره نورانی رسول مکرم اسلام حضرت محمد مصطفی(ص) وارد نخواهد ساخت، بلکه خفت و ناکامی منادیان به اصطلاح آزادی و دمکراسی را نمایان خواهد کرد.

ما دانشگاهیان دانشگاه علوم پزشکی اردبیل ضمن محکوم کردن این اقدام سخیف و بی خردانه ایادی استکبار جهانی، انزجار و نفرت خود را از اینگونه پروژه های شکست خورده اعلام نموده ارادت و وفاداری خالص و صادقانه خود را نسبت به پیامبر نور و رحمت و مهربانی ها ابراز می کنیم.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو