نایب رئیس مجلس: این وضع در شأن مردم نیست

منبع: برترین ها

25

1399/8/7

08:55


نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی گفت:مردم سرمایه‌های اندک خود را به بورس آوردند که امروز دچار ضرر و زیان شدند، لازم است این بازار سر و سامان داده شود و با خاطیان برخورد شود.

خبرگزایر مهر: نایب رئیس اول مجلس شورای اسلامی گفت:مردم سرمایه‌های اندک خود را به بورس آوردند که امروز دچار ضرر و زیان شدند، لازم است این بازار سر و سامان داده شود و با خاطیان برخورد شود.

سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی در ابتدای جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی در نطق پیش از دستور خود، گفت: شرایط موجود در شأن مردم نیست، باید کاری کرد و خوشحالیم که دولت اعلام کرده که از مصوبات سایر قوا استقبال می‌کند؛ امیدواریم این موضوع در عمل هم محقق شود.

وی بیان کرد: زمانی که از استقبال صحبت می‌کنیم به معنای همراهی است و به این معناست که کارشناسان مورد اعتماد دولت باید در جلسات مجلس شرکت کنند و نظر دهند اما زمانی که قانونی به تصویب رسید، باید اجرا کنند.

نایب رئیس مجلس شورای اسلامی درباره بازار بورس گفت: مردم با اعتماد به سخنان دولتمردان، سرمایه‌های اندک خود را به بورس آوردند که امروز دچار ضرر و زیان شدند، لازم است این بازار سر و سامان داده شود و با خاطیان برخورد شود.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو