راهنمای سفر به برزیل و تخمین هزینه های آن

راهنمای سفر به برزیل و تخمین هزینه های آن


منبع: آرگا

88

1399/8/7

10:04


سفر به برزیل یکی از تجربه های منحصر به فردی است که هر گردشگری می تواند در سفر خود به این کشور با جذابیت های بیشتری آشنا شود این کشور دارای جذابیت های تاریخی، طبیعی و موزه های فرهنگی است در این کشور شما می توانید با فرهنگ ویژه ای از این منطقه آشنا شوید و جذابیت های فرهنگی زیادی را مشاهده کنید که در ادامه این بخش اطلاعات بیشتری کسب می کنید.

راهنمای سفر به برزیل و تخمین هزینه های آن

برزیل سرزمینی وسیع در آمریکای جنوبی است خیلی از گردشگران این منطقه را با وجود جنگل های آمازون می شناسند از دیگر زیبایی های این منطقه نیز می توان سواحل بکر و دیدنی آن اشاره نمود برزیل از عظمت بسیار زیاید برخوردار است و یکی از سرزمین هایی است که هنوز فرهنگ و سنت های ویژه خود را حفظ نموده است. این منطقه دارای مهم ترین خط های ساحلی است که علاوه بر رشد تجاری این کشور به اهمیت توریستی آن افزوده است و آن را یکی از مناطق گردشگری مهم در آمریکای جنوبی تبدیل کرده است. سفر به برزیل با وجود چنین امتیازاتی می تواند یکی از مهم ترین تجربه های هر فردی باشد که باید بیشتر درباره آن دانست این منطقه از تنوع زیستی و جانوری بسیار بالایی برخوردار است و وجود چنین ویژگی هایی موجب می شود تا هر ساله گردشگران زیادی از زیبایی های این کشور دیدن کنند. از مهم ترین دیدنی های این منطقه می توان به آبشارهای مرتفع، حیات وحش ارزشمند، جنگل های گرمسیری با طبیعت زیبا و … از دیگر چشم اندازهای مهم در این منطقه محسوب می شوند. با دیدن چنین جاذبه هایی و چشم اندازهایی هر گردشگری دوست دارد تا تجربه گشت و گزار در این منطقه داشته باشند این منطقه به دلیل موقعیت جغرافیایی با اهمیت خود نیز مورد توجه است و در ادامه این بخش توضیحات بیشتری را درباره این کشور ارائه می کنیم.

سفر به برزیل

درباره سفر به برزیل چه می دانید؟

برزیل سرزمینی با آداب و رسوم ویژه خود است سرزمینی که امروزه پیشرفت های زیادی به دست آورده است و در زمینه های تجاری و توریستی توانسته به پیشرفت های زیادی دست پیدا کند این کشور در قاره آمریکای جنوبی واقع شده است و از نواحی اطرافی خود نیز با کشورهای دیگری هم مرز است این هم مرزی موجب اهمیت بیشتر این منطقه شده است و موقعیت جغرافیایی ان رشد داده است از سوی دیگر این مسیرهای ارتباطی موجب شده است تا سالانه گردشگران و تاجران زیادی وارد این کشور بشوند. نزدیک بودن شیلی و اقیانوس آتلانتیک اهمیت توریستی این منطقه را بیشتر کرده است با توجه به اینکه میزان جمعیت در این کشور بسیار بالا است تدابیر زیادی در سال های اخیر برای آن اندیشیده شده است که از این جهت موجب رشد اقتصادی آن شده است و هر ساله افراد زیادی از توریستان را جذب می کند.

برزیل را بشناسید

اطلاعات عمومی:

پیش از اینکه راهی سفر به برزیل شوید باید اطلاعات بیشتری را درباره این کشور به دست بیاورند  این کشور دارای آب و هوای گرمسیری است گردشگرانی که راهی این کشور هستند و مقصدشان برزیل است باید فصل های خنک تری از سال را برای گشت و گزار خود انتخاب کنند. با توجه به اینکه بخش هایی از این کشور کوهستانی و بخش های دیگر ساحلی است شاهد تنوع آب و هوایی در این کشور خواهید بود بخش های کوهستانی برزیل دارای آب و هوای معتدل تر و خنکی است ولی بخش های ساحلی آن کمی شرجی است و از حرارت بیشتری برخوردار است.

جذابیت های برزیل

شما گردشگران باید بدانید که فاصله زمانی این کشور تا تهران ۵ ساعت و نیم عقب تر است مردمان این کشور به زبان های برزیلی و پرتغالی صحبت می کنند این منطقه دارای تنوع فرهنگی است و ارزش های فرهنگی ویژه خود را دارند که هنوز نیز در میان مردمان آن حفظ شده است و دارای اهمیت است این ویژگی های فرهنگی به نوعی از جذابیت های این کشور برای گردشگران محسوب می شوند. واحد پولی که در میان معاملات مردمان این کشور استفاده می شود رئال است شهرهای مختلفی از این کشور دارای فرودگاه هستند بنابراین به راحتی می توانید برای هر یک از شهرهای این کشور برنامه ریزی کنید. کدهای ضروری و اورژانسی در این کشور شامل این موارد هستند: پلیس  ۱۹۰، اورژانس  ۱۹۲ و آتش نشانی   ۱۹۳

هزینه های سفر:

هزینه های جاری سفر به برزیل می تواند با توجه به نوع اقامت و تفریحاتی که در این کشور دارند متفاوت باشند گردشگرانی که می خواهند سفری کم هزینه به این منطقه داشته باشند باید هتل های ارزان قیمت و رستوران های سطح پایین را برای این کار انتخاب کنند. برآورد هزینه ها برای گردش با هزینه پایین ۲۰۰ رئال است سفری با هزینه متوسط برابر ۲۰۰ تا ۴۰۰ رئال است همچنین هزینه های یک سفر لاکچری و لوکس به این کشور نیز ۴۰۰ تا ۱۰۰۰ رئال برآورد می شود.

ویزای توریستی برزیل

دیدنی های برزیل:

این کشور دارای جاذبه های گردشگری بسیار زیادی است و در سفر به برزیل می توانید از جاذبه های بسیار زیادی دیدن کنید از مهم ترین جاذبه های توریستی در این کشور پارک ملی تیجوکا است همچنین از دیگر دیدنی های برزیل می توان به ساحل کوپاکوبانا، ساحل ایپانما، آبشار زیبای ایگواسو، سالوادور، موسسه هنر معاصر و … اشاره نمود. شما گردشگران برای دریافت ویزای توریستی این کشور باید فرم تقاضای سفر خود را تکمیل کنید مدارک اصل و کپی شناسنامه و پاسپورت به همراه ترجمه مدارک از اولین گام هایی است که برای دریافت ویزای توریستی این کشور باید داشته باشید. ارائه مدارک تحصیلی و شغلی و بلیط رفت و برگشت هواپیما یز از دیگر گام های اساسی است و شرط ضروری می باشد.

شما گردشگران در لینک می توانید درباره نحوه دریافت ویزای برزیل اطلاعات کسب کنید همچنین درباره راه های مهاجرت به برزیل می توانید اطلاعات بیشتری کسب کنید که در صورت تمایل می تواند مورد استفاده باشد و در این بخش با نحوه مهاجرت کردن به این کشور و راه های آن آشنا می شوید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو