جذب مادر شوهر با استفاده از ترفندهای خیلی ساده و صمیمانه

جذب مادر شوهر با استفاده از ترفندهای خیلی ساده و صمیمانه


منبع: تاپ ناز

132

1399/8/7

10:50


جذب مادر شوهر با استفاده از ترفندهای خیلی ساده و صمیمانه

داشتن رابطه خوب با مادر شوهر برای هر عروسی کار سختی ممکن است باشد. اگر به دنبال جذب کردن مادر شوهر خود هستید باید روش های درست را انتخاب کنید و رابطه واقعی بین خود و او ایجاد کنید. بیشتر خانم ها در برقراری ارتباط درست با مادر شوهر، دچار مشکل هستند و نمی دانند که باید چطور رفتار کنند تا مادر شوهرشان راضی باشد، یک عروس زرنگ و زیرک با سیاست های خاصی که دارد می تواند دل مادر شوهر را جذب خود کند.

ترفندهای جذب مادر شوهر

زنان وقتی ازدواج می کنند و به خانه شوهر می روند، برای دلبری کردن از همسر خود و به دست آوردن دل او هر مهارتی را یاد می گیرند و روش های مختلق را امتحان می کنند. در کنار اینها بعضی از زنان دوست دارند تا یک عروس به تمام معنا برای خانواده همسرشان باشند و نظر مثبت آنها به ویژه مادر شوهر را جلب کنند. در حال حاضر دخترها تصورات بدی از مادر شوهر دارند و همین تصورات اشتباه باعث شعله ور شدن کینه و کدورن میان عروس م ادر شوهر می شود. باید بدانید که این مشکل به راحتی یا با به کار گیری مهارت های جدید قابل حل است و می توانید خیلی زود مادر شوهر را به سوی خود جذب کنید.

ازدواج با مردی که بالغ باشد

بیشتر مشکلاتی که در ازدواج ایجاد می شود به دلیل انتخاب نادرست و ازدواج اشتباه است. اگر همسرتان به بلوغ فکری رسیده باشد، می تواند خیلی راحت از مشکلات میان شما و مادر شوهرتان جلوگیری کند و مانع از ایجاد مشکلات گردد. مرد بالغ کسی است که در زمان روبرو شدن با مشکل خود را کنترل کند و خیل راحت می تواند مسائل را حل کند. این مرد همیشه از همسرش حمایت می کند و به خانواده خود هم بی احترامی نمی کند.

✅ بخوانید: توصیه هایی برای جذب شوهر

برقرای رابطه خوب با همسر

مشکل بیشتر خانم هایی که به مشاور مراجعه می کنند این موضوع است که در زمان پیش آمدن کوچکترین ناراحتی در مورد مادر شوهر یا خانواده شوهر، با همسران خود رفتار بدی می کنند. باید بدانید که نباید اشتباهات مادر شوهر را به پای همسر خود بنویسید و این موضوع اشتباه است. درست است که مادر شوهر و شوهر رابطه عمیق مادر فرزندی دارند، ولی نباید فرزندی به دلیل کار اشتباه مادرش تنبیه شود. داشتن رابطه خوب با همسر به مرور باعث می شود تا مادر شوهر هم با شما رابطه خوبی داشته باشد. این موضوع بخ این معنی نیست که اگر رنجشی در دل شما وجود دارد نباید با همسرتان حرف بزنید، بلکه باید بدون متهم کردن همسرتان در مورد موضوع ایجاد شده صحبت کنید و با او مشورت کنید. بدانید که هر چه رابطه شما با همسرتان بهتر باشد و به او احترام بگذارید مطمئنا او هم بیشتر هوای شما را دارد.

 

تفاوت های فرهنگی را در روزهای نخست ازدواج شناسایی کنید

در بعضی از مواقع افراد به شکلی ناخواسته باعث ایجاد مشکلات می شوند که ریشه در تفاوت های فرهنگی آنها با هم دارد. مصلا در یک خانواده و فرهنگ عروس به مادر شوهر باید گفت مامان و در یک فرهنگ دیگر به او شاید بگویند حاج خانم! در این صورت اگر عروس با این موضوع آشنا نباشد و به جای مامان گفتن مادر شوهر خود را با نام دیگری صدا کند، باعث ناراحتی مادر شوهر می شود و این موضوع مشکلاتی را به همراه خواهد داشت. قبل از برقراری ارتباط با مادر شوهر بهتر است در مورد فرهنگ خانواده همسر اطلاعاتی به دست آورید تا بهتر در دل مادر شوهر خود جای بگیرید. موارد دیگری مانند تفاوت در لباس پوشیدن، تفاوت زیاد در دستپخت، روابط اجتماعی و شیوه اداره زندگی می تواند مشکلات بیشتری میان عروس و مادر شوهر ایجاد کند، پس باید تفاوت را خوب بشناسید و به عمد روی شرایط فرهنگی که دارید پافشاری نکنید.

جذب مادر شوهر با استفاده از ترفندهای خیلی ساده و صمیمانه

برقراری رابطه ای سرشار از احترام

داشتن یک رابطه سرشار از احترام یکی از روش های جذب مادر شوهر است. شاید خیلی از مادرها این موضوع را به دختران خود یاد بدهند که مادر شوهر هم مانند مادر است، ولی باید بگوییم که این موضوع قابل قبول نیست و همیشه به مادر شوهر باید بیشتر از مادر خودتان احترام بگذارید. شاید شما یک روز کسل به خانه مادرتان بروید و دراز بکشید و یا حتی بخوابید، ولی اگر همین رفتار را در خانه مادر شوهر داشته باشید، شاید موجی از مشکلات ایجاد گردد. پس باید حریم خود را حفظ کنید و بیشتر از صمیمیت به فکر احترام در رابطه باشید.

 

اصلا خبرچینی نکنید

خبر چینی یکی از رفتارهای اشتباهی است که در روابط اشکال و افتضاح بزرگی به وجود خواهد آورد و مانع جذب مادر شوهر می شود. قبلا به این موضوع اشاره کردیم که اگر از موضوعی ناراحت هستید با همسرتان در این مورد صحبت کنید، اما موضوع دیگری وجود دارد و آن این است که اگر همسرتان مردی است که گفته های شما را به  مادرش انتقال می دهد، پس نباید با او در مورد رفتارهای غلط و یا ناراحت کننده مادرش گفت و گو نمایید، حال اگر شرایط برایتان قابل تحمل نبود می توانید از یک روانشناس با تجربه کمک گرفته و مشکل را حل کنید. باید بدانید که خبر چینی باعث بدتر شدن شرایط خواهد شد.

 

از خواهر شوهر خود بد گویی نکنید

هر مادر به فرزندان خود اهمیت می دهد و برای هر مادری دخترانش با بقیه فرق دارند و حتی از عروس هایشان بهتر هستند. به همین دلیل برای جذب مادر شوهر و ایجاد علاقه  و احترام بین خود، هیچوقت پیش مادر شوهر از خواهر شوهر بدگویی و غیبت نکنید. شاید بدگویی از خواهر شوهر ها دل عروس را خنک کند ولی مسلما باعث عصبانیت مادر شوهر می شود و باعث برهم خوردن رابطه بین عروس و مادر شوهر شده و رابطه ی بین عروس و شوهرش را تهدید خواهد کرد.

زمانی که گفته می شود عروس باید با مادر شوهرش با احترام رفتار نماید، یعنی همیشه باید با او رفتاری محترمانه داشته باشد. از همه مهمتر اینکه رفتارهای محترمانه در جمع باید بیشتر دیده شوند. به عنوان مثال اگر مادر شوهرتان مهمانی دارد، زودتر به خانه ای او بروید و به او کمک کنید، سر سفره به او غذا تعارف کرده و جلوی در کفش هایش را جفت نمایید، همچنین از خوبی های مادر شوهرتان در جمع صحبت کنید. انجام رفتارهای اینگونه ساده و راحت باعث بهتر شدن رابطه ی شما با مادر شوهرتان خواهد شد.

 

برای مادر شوهر هدیه بگیرید

روزهای خاصی از سال وجود دارد که مادر ها و مادر شوهر ها در انتظار فرزندانشان می باشند. بهتر است که علاوه بر ایام خاص در طول سال  برای مادر شوهر خود هدیه بگیرید. منظور از هدیه، چیزی خاص و گران قیمت نیست، خریدن وسیله یا لباسی با کیفیت بسیار مناسب است. سال نو، روز تولد مادر شوهر و روز مادر را فراموش نکنید، چون ایام مناسبی برای کادو خریدن هستند. اغلب مادر شوهر ها از کادو گرفتن لذت می برند.

 

با مادر شوهر جنگ روانی نکنید

در برخی موارد مادر شوهر ها به خاطر مشکلات شخصی یا تجربه های تلخی که در گذشته داشته اند، با عروس و همچنین بسیاری از افراد دیگر رفتار نادرستی دارند. شاید شما تصور نمایید که مادر همسرتان به عمد کارهایی را انجام می دهد که شما را اذیت کند، در این مورد قبل از هر تصمینی چند سوال از خودتان بپرسید: آیا او می خواهد مرا اذیت کند؟ آیا او می خواهد مرا آذار دهد؟ آیا من مطابق میل او عمل می کنم؟ آیا من اجازه می دهم رفتارهای او مرا آزار دهد؟

اگر پاسخ شما به سوالات بالا منفی باشد یعنی کنترل زندگی را در دست دارد و توانایی مدیریت مشکلات را به تنهایی خواهید داشت. اما اگر پاسختان مثبت است، باید سریعا به روانشان مراجعه کرده و مشکل خود را حل کنید.

 

باعث تحریک حسادت مادر شوهرتان نشوید

گاهی امکان دارد رفتارهایی که انجام می دهید باعث تحریک حسادت مادر همسرتان شود. شما پسر او را مال خود کرده اید و برخی از رفتارهایتان مثل در آغوش کشیدن و بوسیدن همسرتان در حضور دیگران به خصوص مادر شوهر ممکن است باعث تحریک حسادت او شود. بهتر است برای جذب مادر شوهر، در حضور دیگران  رفتارهای محترمانه با همسرتان داشته و فقط در خلوط خود به او محبت کرده و با او صمیمی شوید.

 

خود را مصون از اشتباه ندانید

شاید لازم باشد که به درون خود نگاهی بیاندازید و ببینید که کارتان درست بوده و کاملا درست عمل کرده اید یا خیر؟ ببینید که کدام رفتار شما باعث آزار مادر شوهرتان شده؟ در این مورد بهتر است از یک شخص بی طرف بخواهید تا نظر بدهد و همچنین اگر در خود مشکل رفتاری می بینید باید آن را اصلاح نمایید، همچنین بدانید که هیچ فردی از اشتباه مصون نمی باشد.

به همسرتان اجازه ندهید به مادرش بی احترامی کند

اگر بنا به دلایلی به فکر قطع رابطه با مادر شوهر خود هستید، همسرتان نباید کوچکترین بی احترامی به مادرش نماید. از همسر خود بخواهید در طول هفته حداقل یکبار حتی اگر شده نیم ساعت به مادرش سر بزند و جویای حال او باشد و رفتارهای یک فرزند خوب را در برابر مادرش داشته باشد. این موضوع علاوه بر راضی بودن خدا از همسرتان، باعث می شود فرزندان شما نیز یاد بگیرند که تحت هر شرایطی احترام والدین خود را داشته باشند.

 

نکته هایی برای برخورد درست با مادر شوهر

علاوه بر موارد گفته شده در بالا با داشتن رفتارهای زیر باعث جذب مادر شوهر به خودتان می شوید:

  • زمانیکه مادر شوهر به منزلتان می آید، در کنارش نشسته و با او صحبت کنید و اگر دوست دارد در غذا درست کردن کمک تان کند، با روی باز قبول کنید و جلویش را نگیرید. با این روش بهتر هم را خواهید شناخت و می توانید رابطه بهتری با هم داشته باشید.
  • افکار منفی درباره مادر شوهرهای دیگران را از خود دور نمایید و در مورد مادر شوهر خود از همان آغاز ازدواج مثبت فکر کنید. این فکر مثبت را به مادر شوهر خود نیز منتقل کنید.
  • در هر شرایطی به او احترام بگذارید و به خاطر داشته باشید که او از شما بزرگتر و پخته تر است و شاید  نسبت به شما روزهای سختی را در زندگی گذرانده است.
  • اگر بچه دار شدید، به مادر شوهر خود فرصت دهید تا در نگهداری کودکتان کمک نماید. رابطه خود را بر پایه احترام متقابل برنامه ریزی نمایید و اجازه دهید هر چندگاه نوه اش را لوس کند. منتظر نمانید که او نسبت به سما پیشقدم شود، بزرگتر و کوچکتر بودن موضوعی است که نباید اصلا در این رابطه فراموش شود.
  • برای مادر شوهر خود جمله های محبت آمیز بنویسید یا در مناسب های متفاوت به او کارت هدیه بدهید، از واژ های خشک و رسمی استفاده نکنید و در نوشته های خود صمیمیت بکار بگیرید.
  • به ایده های مادر شوهرتان احترام بگذارید و هر توصیه ای را به عنوان یک حمله ندانید. در برابر نصیحت های او گارد نگیرید، او می خواهد برایتان مفید واقع شود.
  • اگر هفته ای یک مرتبه به دیدن مادرتان می روید حتما مادر شوهر را نیز ببینید و برای او هم وقت بگذارید تا او را جذب خود کنید.
  • برای جذب مادر شوهر ، زمانیکه مادر شوهرتان کاری انجام می دهد، از او تشکر کرده و سپاسگزار باشید. هیچوقت فکر نکنید که رفتارهای خوب او به خاطر پسرش است و وظیفه خود را انجام داده است.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو