چگونه حلقه ست مناسب انتخاب کنیم؟ + حلقه ست جدید

چگونه حلقه ست مناسب انتخاب کنیم؟ + حلقه ست جدید


منبع: زیبامون

213

1399/8/7

10:51


اگر شما هم به دنبال یک انتخاب درست برای استفاده دائمی خود هستید حتما با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید و از جدیدترین مدل های حلقه ست لذت ببرید!

چگونه حلقه ست مناسب انتخاب کنیم؟ + حلقه ست جدید

یکی از کارهایی که اغلب زوج های جوان بعد از نامزدی انجام می دهند انتخاب و خرید حلقه ست می باشد.

اگر شما هم به دنبال یک انتخاب درست برای استفاده دائمی خود هستید حتما با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید و از جدیدترین مدل های حلقه ست لذت ببرید!

به یاد داشته باشید جهت رفاه حال شما مخاطبین عزیز تمامی این حلقه ها با قیمت آنلاین موجود می باشند و امکان خرید آن به صورت نقدی یا اقساطی (کاملا بدون بهره) و البته حضوری و غیرحضوری با شرایط ویژه موجود می باشد!

شما با انتخاب حلقه ست به نوعی حس دل بستگی و تفاهم را لمس خواهید کرد، و دلیل انتخاب حلقه ست توسط بسیاری از زوجین همین اشتراک عاشقانه است! اما باید در این انتخاب نکات ویژه ای را مد نظر قرار دهید که در ادامه به آن ها اشاره خواهیم کرد:

 

طرح حلقه

 

طرح حلقه

 

در انتخاب طرح حلقه ست بیشتر افراد تنها و تنها به طرح مدرن و زیبای حلقه توجه می کنند. بهتر است شما این اشتباه را نکنید!
مطمئن باشید می توانید حلقه زیبا و متناسب خود را بیابید پس سعی کنید جنبه های دیگر حلقه ست را نیز مورد بررسی قرار دهید.
برای مثال تصور کنید شغل شما یا همسرتان به گونه ای باشد که از دستان خود برای کارهای سنگین بیشتر استفاده می کنید، قطعا استحکام رینگ حلقه و  رنگ آن و البته طرح نگین های انگشتر مساله ای هست که نباید از آن غافل شوید!

 

رنگ حلقه

 

رنگ حلقه

 

در انتخاب رنگ حلقه باید به این مورد توجه داشته باشید که رنگ طلا زرد همواره از پایداری مناسبی برخوردار است و با انواع رنگ پوست به زیبایی تناسب دارد.

رنگ سفید نیز جوان پسند تر و محبوب تر بوده است که با انواع لباس ها به راحتی ست می شود. 

اما رنگ رزگلد زیبایی هر دو رنگ را به همراه کمی صورتی به ارث برده است و یک گزینه لاکچری برای افراد خاص پسند است.

انتخاب رنگ طلا یک امر کاملا سلیقه ای می باشد و تلاش ما نزدیک تر کردن شما به انتخاب نهایی تان می باشد.

 

نگین دار یا بدون نگین

 

حلقه نگین دار

 

اگر طرح حلقه خود را ساده تر انتخاب کنید استفاده آن برای آقایان راحت تر خواهد بود اما این سادگی نباید به گونه ای باشد که جلوه آن در دستان خانم ها کمتر به چشم بیاید!

خوب یکی از مواردی که در طرح ظاهری حلقه اهمیت بالایی دارد، نگین های حلقه ست می باشد.

این که نگین حلقه ای که قصد خرید آن را دارید اصل و جواهر باشد یا خیر مساله ایست که مستقیما به مبلغ بودجه شما بستگی دارد ( هر چند شما می توانید با استفاده از تسهیلات خرید طلا برای زوج های جوان در طلا و جواهر احسان یا خرید اقساطی آن، خود را محدود نکنید).

شاید هم دوست داشته باشید حلقه ست شما هیچ نگینی نداشته باشد و یک رینگ ساده و زیبا را به صورت روزانه استفاده کنید که البته بیشتر مناسب کسانی است که دوست ندارند در حین انجام کار نگین انگشترشان به جایی گیر کند!
باید به شما بگوییم که بهتر است از حلقه هایی که نگین تو کار دارند و به جایی گیر نمی کنند هم غافل نشوید!

به یاد داشته باشید خرید طلا همواره یک سرمایه گذاری امن در بستری مطمئن می باشد.

 

پیشنهاد ما برای یک انتخاب درست این است که با بررسی شرایط اقتصادی و حرفه خود و البته سلیقه مشترکتان بهترین گزینه را انتخاب کنید و تا سال ها از آن استفاده کنید.

مجموعه طلا و جواهر احسان با آرزوی خوشبختی برای تمام جوانان و طرح ۱۵ میلیون تومان وام خرید بدون پیش پرداخت برای عروس داماد ها آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد.

 

شعار روز: خرید آسان در بستری امن

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو