آدام سندلر

آدام سندلر پس از نمایش ستایش‌برانگیزش در "جواهر تراش‌ نخورده" برادران سفدی، ممکن است با پروژه‌ی دیگری به فصل اهدای جوایز راه پیدا کند. او برای بازی در اقتباس نت‌فلیکس از رمان "فضانورد بوهمیا" نوشته‌ی "یاروسلاو کالفار" با همکاری "جوهان رنک" کارگردان سریال "چرنوبیل" قرارداد بسته‌ است. "کولبی دی" نویسنده‌ی فیلمنامه‌ی این پروژه خواهد بود.

به گزارش مووی مگ به نقل از ۳۰نما، داستان در مورد فضانوردی با بازی سندلر است که برای به دست آوردن خاکی باستانی و مرموز به فضا فرستاده می‌شود. او به زودی متوجه می‌شود که زندگی زمینی‌اش رو به فروپاشی است و برای بازگرداندنش به تنهایی صدایی رو می‌کند که می‌تواند او را یاری برساند. این صدا به موجودی از ابتدای خلقت تعلق دارد که در اطراف سفینه‌اش پرسه می‌زند. "چنینگ تیتوم"، "رید کارولاین"، "پیتر کیرنان" و "مایکل پارتس" از جمله تهیه‌کنندگان فیلم خواهند بود.

رنک می‌گوید: "همچنانکه آماده‌ی سفر به "چاپرا" می‌شویم، باید بگویم که از داشتن همکاری بی‌نقص چون آدام بسیار خوشحالم. و حالا با پشتیبانی خانواده‌ی نت‌فلیکس، عمیقاً هیجان‌زده‌ام تا مأموریت خود را آغاز کنیم."

سندلر و نت‌فلیکس از زمان امضای قرارداد در سال ۲۰۱۵ همکاری مستحکمی با یکدیگر داشته‌اند. بسیاری از فیلم‌های سندلر برای این شبکه کمدی‌هایی چون "معمای قتل" (Murder Mystery) و اخیراً "هالووین هوبی" (Hubie Halloween) بوده‌اند، اما این پروژه‌ی جدید به نظر می‌رسد که تفاوت‌های زیادی با آن‌ها داشته باشد. سندلر به زودی کمدی "کلاه‌برداری" (Hustle) را نیز برای نت‌فلیکس می‌سازد.

سریال "چرنوبیل" برنده‌ی امی بهترین مینی‌سریال و بهترین کارگردانی مینی‌سریال شد. رنک سابقه‌ی کارگردانی "برکینگ بد" (Breaking Bad) و "وایکینگ‌ها" (Vikings) را نیز دارد.