تردد مبتلایان قطعی کرونا در شهر تخلف محسوب می شود

27

1399/8/7

15:39


عباس روستازاده دادستان شهرستان جهرم امروز در جلسه ستاد شهرستانی مقابله با کرونا گفت: برگزاری هر گونه مراسم و تجمع ممنوع است و قطعا برخورد قانونی صورت می گیرد.

تردد مبتلایان قطعی کرونا در شهر تخلف محسوب می شود

به گزارش بهداشت نیوز،  شهروندان، مراسم ها و تجمعات شلوغ خانوادگی، جشن‌ها و عروسی‌ها را به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

وی با اشاره به تردد مبتلایان قطعی ویروس کرونا در شهر که اسامی آنان در دانشگاه علوم پزشکی جهرم ثبت شده است گفت: هیچ یک از مبتلایان تا پایان دوره قرنطینه اجازه خروج از منزل را ندارند. در صورت مشاهده و معرفی آنان بصورت قانونی و جدی برخورد خواهد شد.

به گفته وی با وجود تمام هشدار‌ها، همچنان شاهد ازدحام و تجمع در شهر هستیم و تعدادی از پارک ها چراغ آنان روشن و باعث تجمع افراد می شود؛ خاموشی چراغ پارک ها الزامی است.

وی نظارت بر نانوایی ها را بسیار مهم دانست و گفت: فروشگاه های بزرگ مانند هایپرمارکت ها باید بصورت جدی تحت نظارت قرار گیرند.

وی تاکید کرد: اداره صنعت، معدن و تجارت و اتاق اصناف بر اساس اختیارات سازمانی خود با اصنافی که ماسک نزده و اصول بهداشتی را رعایت نمی‌کنند برخورد قانونی انجام شود.

در هیچ اداره‌ای نباید ارباب رجوع بدون ماسک وارد شود.

وی اضافه کرد: رعایت اصول بهداشتی مانند استفاده از ماسک و توجه به تعداد مسافران از سوی رانندگان تاکسی الزامی است در صورت عدم رعایت قطعا برخورد خواهند شد.

 

 

نظرات


تصویری


ویدئو