دیدن کلید در فال قهوه نشانه چیست ؟

منبع: دلگرم

89

1399/8/7

15:55


دیدن کلید در فال قهوه نشانه چیست ؟

کلید در فال قهوه

دیدن کلید در فال قهوه نمادی از ایده‌ها و فرصت‌های جدید میباشد .

کلید در فال قهوه

نقش کلید در فال قهوه

دیدن کلید در فنجان فال قهوه نشانه این است که شما آماده پذیرش ایده ها و فرصت‌ها در زندگی خود هستید.
کلید در فال قهوه نشان می‌دهد که فرصت‌های بسیاری بر سر راه شما قرار میگیرد که باید بدرستی از آنها استفاده کنید.

کلید در فال قهوه

تعبیر کلید در بالای فنجان قهوه

کلید در بالای فنجان قهوه نشانه این است که شما آماده اید تا از استعداد‌های خود نهایت استفاده را بکنید. استفاده از استعدادهایتان میتواند اوضاع کاری و زندگی شما را بهبود بخشد .

کلید در فال قهوه

تعبیر کلید در میانه فنجان قهوه

دیدن کلید در میانه فنجان قهوه نشانه از دست دادن فرصت هاست.

شما باید تلاشتان را برای بدست آوردن فرصت های پیش رو بیشتر کنید و نگذارید از دست بروند.

کلید در فال قهوه

تعبیر کلید در پایین فنجان قهوه

کلید در پایین فنجان قهوه به معنای این است که که شما چندین فرصت را برای زندگی خود از دست داده اید؛ زیرا برای بدست آوردن این فرصت ها تلاشی نکرده اید و حالا دیگر امکان بازیابی آن فرصت ها را از دست داده اید.

کلید در فال قهوه

تعبیر کلید به صورت پراکنده در فنجان قهوه

کلید به صورت پراکنده در فنجان قهوه نشان می‌دهد که ایده‌هایی بر سر راه شما قرار گرفته اند، اما شجاعت استفاده از آن‌ها را ندارید. شما باید برای ساماندهی زندگی خود از این ایده ها نهایت بهره را ببرید .

​ کلید در فال قهوه

وسایل لازم برای گرفتن فال قهوه

  • 1- قهوه

قهوه لازم برای فال بینی قهوه ای مخصوص می باشد که می بایست مقداری ناخالصی یا دُرد به اندازه لازم دارا باشد و با قهوه نوشیدنی فرق دارد. پس دقت شود که قهوه فال گیری که به قهوه ترک معروف است تهیه گردد.

  • 2-قهوه جوش

قهوه جوش می بایست ساده و بقدر کافی جادار باشد و حتی الامکان دهانه آن تنگ و جنس آن فلزی و هر چه کهنه تر و قدیمی تر باشد بهتر است.

  • 3- فنجان و نعلبکی

فنجان های خیلی کوچک مطلوب نیست و می بایست فنجانهای متوسط با ساخت ساده انتخاب شود و دارای لبه بلند باشد.از انواع چینی ساده و هر چه قدیمی تر مطلوب تر است.

  • 4-آتش

آتش طبیعی از سوختن ذغال و هیزم ترجیح داده می شود ولی نوع آتش زیاد مورد توجه نیست.

  • 5-شکر یا قند

شکر یا فشرده برای هم شیرین کردن قهوه که طعم تلخ دارد و هم برای قوام آمدن دُرد قهوه لازم است.

سینی قدیمی شکل دار فلزی مطلوبترین سینی فال قهوه می باشد .

طریقه درست کردن قهوه برای فال قهوه

به اندازه هر نفر یک قاشق پر مربا خوری قهوه در قهوه جوش ریخته و به اندازه هر یک قاشق قهوه یک فنجان قهوه ،آب، و به اندازه هر تعداد قاشق نصف آن شکر اضافه می کنیم.

خوب هم می زنیم و روی آتش می گذاریم با حرارت کاملا ملایم و چند بار آن را بهم می زنیم تا کف بالای آن جمع شود به این کف (خامه قهوه) می گویند.

در این لحظه قهوه جوش را از روی آتش بر می داریم و طوری در فنجان ها می ریزیم که بطور یکسان در تمام فنجان ها خامه قهوه هم ریخته شود.

چگونه فال قهوه بگیریم ؟

قهوه را بنوشید ولی بگذارید دُرد آن در ته فنجان باقی بماند؛نعلبکی را روی آن گذاشته با دو دست سریعا به طرف خود برگردانده و روی میز بگذارید و تامل کنید تا کمی خشک و ثابت شود.

سپس فنجان را برداشته تصاویر و سمبل ها و نشانه های موجود در آن را شناسایی کرده و مطابق اشکال موجود در لینک معرفی شده در بالا شناسایی و تفسیر کنید.

البته شکلهای موجود در قهوه خیلی دقیق و روشن نیستند ولی بیننده پرتجربه به راحتی می تواند تشابه آنها را با اشکال موجود تشخیص دهد.

آموزش فال قهوه

برای آموزش فال قهوه نیاز به دانش نماد شناسی، تجربه و درک مستقیم دارید. هر کسی میتواند برای تفریح و سرگرمی آن را انجام دهد ولی افراد کمتری هستند که بصورت حرفه ای به آن میپردازند.

کسانی که فال قهوه را بصورت حرفه ای دنبال میکنند توانایی پیشگوئی اتفاقات گذشته، حال و آینده در زندگی شخص صاحب فال را دارند.

قوانین کلی فال قهوه عبارتند از:

  1. شما نباید فنجان خود را پیشگوئی کنید. (فقط در صورتی که برای تمرین و آشنائی با نمادها باشد مشکلی نیست)
  2. نباید فنجان به فرد دیگری برای خواندن فال قهوه داده شود. هر فنجان را فقط یک نفر باید تعبیر کند. توجه داشته باشید کسانی که بصورت حرفه ای این کار را انجام میدهند کل تفسیر را ارائه میدهند نه فقط اعلام اسامی نمادها و سمبلها.
  3. پیشگوئی توسط فال قهوه ترکی همیشه از قسمت دسته فنجان شروع میشود. اگر صاحب فال قهوه دست راست بود خواندن فال از سمت راست به چپ انجام میشود و اگر چپ دست بود از چپ به راست.
  4. اگر فنجان شما دسته ندارد ، سمت چپ خود را سمت دسته فرض نمایید.

اگر به طور منظم و متوالی این کار را انجام دهید به سرعت با نمادها و معانی و تعابیر آنها اشنا خواهید شد.


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو