البته باید بخاطر داشته باشید که هر نوع درب سرقتی نمیتواند امنیت محیط را بالا ببرد و حتما باید درب خریداری شده از شرکت های معتبر باشد که اقدام به ارائه محصولاتی می کنند که از استانداردهای لازم برخوردار می باشند. در ادامه این پست به مهم ترین تفاوت های اشاره کرده ایم که بین درب های معمولی و ضد سرقت وجود دارد:

۱. درب های ضد سرقت به نوعی نصب می شوند که در آن فضای خالی وجود نداشته باشد و سارقان و دزدها نتوانند با دیلم کردن درب ضد سرقت را باز کرده و به ساختمان وارد شوند. 

درب ضد سرقت

2. درب های ضد سرقت خوشبختانه دارای قفل شب بند هستند که بسیار مورد امنیتی خوبی به شمار می رود. 

3. نصب آسان درب از دیگر ویژگی هایست که سبب محبوبیت این دربها شده است. 

4. اگر نیاز باشد می توان بر روی درب های ضد سرقت یک زنگ نیز نصب کرد

5. در درب های ضد سرقت ضخامت ورق بیشتر از یک میلیمتر است که به دلیل امنیت بالای دربها می باشد. 

6. به عنوان عایق حرارتی نیز به شمار می روند. 

7. دربهای ضد سرقت با طرح بندیهای متنوع و اماده هستند که مورد پسند سلیقه های مختلف خواهد بود. 

8. این درب ها در مقایسه با دربهای معمولی امنیت بالاتری دارند که در ابزار یراق و ساختار دربها این مورد کاملا واضح و روشن است.

9. به صورت کلی از چوب ساخته نمی شوند و ورق فولادی برای جلوگیری از شکستن و سوراخ نمودن درب در بین دو رویه لنگه درب ضد سرقت استفاده شده است. 

10. برای درب های ضد سرقت از قفل های معمولی استفاده نمی شود بلکه قفل ها به نوعی هستند که از دو یا سه طرف یا شاید هر چهار طرف در چهارچوب قفل میشوند. 

11. زه لاستیکی در اطراف چهارچوب استفاده گردیده که از ورود گردوخاک جلوگیری می کند و البته میتوان گفت عایق صوتی هم هستند. 

12. در این نمونه درب ها از قفل های استاندارد و موارد امنیتی بالا استفاده می شود. 

13. و....

لازم است بدانید که به جز موارد بالا مزیت های زیادی در خصوص دربهای ضد سرقت مطرح می شود که هر کسی را مشتاق می کند تا بتواند این نوع درب ها را خریداری نماید. 

ضد سرقت

شرکت اتاک درب از جمله شرکت های است که در زمینه فروش درب ضد سرقت ترک فعالیت می کند و توانسته است که با ارائه اجناس باکیفیت و استاندارد طی دوره فروش اعتماد مشتریان را بدست بیاورد. این نکته را باید در نظر داشته باشید که هر درب ضد سرقتی نمی تواند برای شما امنیت را فراهم کند چرا که بسیاری از شرکتها متاسفانه با سوءاستفاده از نااگاهی مشتریان تلاش می کنند که خودشان را به سود برسانند و اینگونه تصور میکنند که فروش محصول به عنوان آخرین مرحله است این در حالیست که اتاک درب فروش محصول را آغاز راه می داند و خدمات پس از فروش را برای مشتریان عزیز در نظر می گیرد. 

تماس : 44973360- 021 و 09123124665 

ادرس وب سایت شرکت اتاک : https://www.doorturkcelikkapi.com