ازدواج ناگهانی جنیفر لوپز با یک ستاره

منبع: ایران آرت

109

1399/8/7

17:17


جنیفر لوپز و آرمی همر در "ازدواج ناگهان" همبازی شدند.

ایران آرت: جنیفر لوپز و آرمی همر در فیلم اکشن و کمدی "ازدواج ناگهان" استودیوی لاینزگیت مقابل یکدیگر قرار می‌گیرند. در این فیلم لوپز در نقش دارسی و همر در نقش تام بازی می‌کند، زوجی که خانواده‌های خود را برای یک مراسم ازدواج دور هم جمع می‌کنند. اما پس از آنکه این زوج در پیوند خود تردید می‌کنند، این جشن به کلی به انحراف کشیده می‌شود. 

جیسون مور کارگردان و مارک همر و لیز مریودر نویسندگان فیلمنامه خواهند بود. این فیلم توسط تاد لیبرمن و دیوید هابرمن به تولید می‌رسد که پیش‌تر فیلم "شگفتی" را برای لاینزگیت ساخته بودند. لوپز، بنی مدینا و الین گلدسمیت-توماس دیگر تهیه‌کنندگان این فیلم خواهند بود. انتظار می‌رود فیلمبرداری پروژه از اوایل سال آینده آغاز شود.

به گزارش ۳۰نما لوپز اخیراً در فیلم پرفروش "اغواگران" (Hustlers) ظاهر و نامزد دریافت گلدن گلوب شد. او به تازگی به پروژه‌ی دیگری تحت عنوان "با من ازدواج کن" پیوسته و باید در فیلم درام جنایی "مادرخوانده" هم جلوی دوربین برود.

همر از سوی دیگر همچنان با "مرا به نام خود صدا بزن" لوکا گوادانینو شناخته می‌شود اما اخیراً در بازسازی "ربکا" (Rebecca) نت‌فلیکس به کارگردانی "بن ویتلی" مقابل "لیلی جیمز" قرار گرفته است.

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو