لیست خانه‌های خالی در اختیار سازمان امور مالیاتی

منبع: برترین ها

98

1399/8/7

17:38


وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه سامانه جامع املاک و اسکان مورد بهره‌برداری قرار گرفته، گفت: در دو مرحله لیست خانه‌های خالی را از طریق سیستم به سازمان امور مالیاتی ارسال کردیم.

خبرگزاری  فارس:  وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه سامانه جامع املاک و اسکان مورد بهره‌برداری قرار گرفته، تاکید کرد: در دو مرحله لیست خانه‌های خالی را از طریق سیستم به سازمان امور مالیاتی ارسال کردیم.

محمد اسلامی، وزیر راه و شهرسازی ظهر امروز(چهارشنبه ۷ آبان‌ماه) در حاشیه جلسه هیأت دولت و در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی پیرامون ساماندهی بازار مسکن و طرح ملی مسکن، اظهار داشت: روندی که مردم حساب باز می‌کنند و پول به حساب واریز می‌کنند، سرعت گرفته است و با اطلاع‌رسانی گسترده‌ای که صورت گرفته، ما در دو گروه اصلی مردم را تعیین تکلیف کردیم.

وی افزود: یک گروه آنهایی که زمین در اختیارشان قرار گرفت و در مجموع ۱۳۵ هزار نفر هستند که در زمین‌هایشان در حال ساخت هستند و یا در حال تحویل گرفتن زمین هستند. ۲۶۵ هزار نفر نیز به پروژه‌ها معرفی شدند و در حال معرفی هستند و بعد از اینکه پرونده تشکیل می‌دهند، به پروژه متصل می‌شوند.

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه خانه‌های بخشی از این افراد ساخته و تحویل داده شده است، تصریح کرد: حدود ۱۱ هزار و ۶۰۰ واحدی که افتتاح شد از همین نوع است و امیدواریم برای باقی‌مانده واحدها هم مردم پرداخت‌های خودشان را به موقع انجام دهند تا سازنده بتواند پروژه را تکمیل کند و در زمان‌بندی تعیین شده، خانه‌ها را به ۴۰۰ هزار نفری که متعهد هستیم تحویل دهیم.

اسلامی در پایان تاکید کرد: سامانه جامع املاک و اسکان مورد بهره‌برداری قرار گرفته و بارگذاری شد و در دو مرحله لیست خانه‌های خالی را از طریق سیستم به سازمان امور مالیاتی ارسال کردیم. از نظر ما لیستی که ارائه شده یک لیست پالایش شده است.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو