آلودگی بیشتر هوا تا هفته آینده/سبقت کرونا و آلودگی هوا از یکدیگر

37

1399/8/7

18:42


مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از برقراری جوی آرام در بیشتر مناطق کشور تا هفته آینده خبر داد و گفت: طی این مدت هوا در شهرهای صنعتی و پرجمعیت آلوده می‌شود.

آلودگی بیشتر هوا تا هفته آینده/سبقت کرونا و آلودگی هوا از یکدیگر

به گزارش بهداشت نیوز، صادق ضیاییان ضمن بیان اینکه از امروز تا یکشنبه (۷ تا ۱۱ آبان) جوی آرام و پایدار برای بیشتر مناطق کشور پیش‌بینی می‌شود، اظهار کرد: از این رو طی این مدت غلظت آلاینده‌های جوی در شهرهای صنعتی و پرجمعیت افزایش می‌یابد.

وی ادامه داد: امروز (۷ آبان) نیز برای برخی نقاط استان‌های گیلان، مازندران و گلستان بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود و دریای خزر نیز طی امروز مواج است.

ضیاییان با اشاره به اینکه امروز و فردا (۷ و ۸ آبان) برای نوار شرقی کشور کاهش نسبی دما و وزش باد شدید با احتمال خیزش گرد و خاک دور از انتظار نیست، اظهارکرد: میزان کاهش دما برای شمال شرق کشور بین ۴ تا ۷ درجه سانتیگراد خواهد بود.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی در پایان درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده گفت: آسمان تهران فردا (۸ آبان) کمی ابری همراه با غبار محلی با حداقل دمای ۱۳ و حداکثر دمای ۲۳ درجه سانتیگراد و روز جمعه (۹ آبان) نیز کمی ابری همراه با غبار صبحگاهی با حداقل دمای ۱۲ و حداکثر دمای ۲۴ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

منبع: ایسنا

نظرات


تصویری


ویدئو