دانلود بازی Fallen Angel برای کامپیوتر – نسخه HOODLUM

دانلود بازی Fallen Angel برای کامپیوتر – نسخه HOODLUM


منبع: دانلود ها

88

1399/8/8

02:40


بازی Fallen Angel در سبک ARPG عرضه شده است و یک گیم‌پلی بالا به پایین را تجربه خواهید کرد. بازی از نبردهای سرعتی استراتژیک پر شده است و می‌توانید وسایل و سلاح‌های متنوعی را در طول تجربه خود داشته باشید. بازی پیشرفت شخصیت اصلی خود را نیز خواهد داشت و این روند به‌صورت سرگرم کننده‌ای ادامه پیدا می‌کند. شما متناسب با سبک مبارزاتی خود، می‌توانید شخصیت بازی را ارتقا داده و سلاح‌های مختلفی را برایش خریداری کنید. فراموش نکنید که بسیاری از قلمروها در این بازی با الهام کتاب مقدس و آخرالزمان طراحی شده‌اند و سبک مدرن واقع‌گرایانه‌ای را در بازی شاهد هستیم.

بازی Fallen Angel مکان‌های عجیب و غریب بسیاری دارد و قرار است که با شخصیت لوسیفر وارد آن‌ها شویم. لوسیفر نه‌تنها می‌تواند راه خود را از طریق دروازه‌ی مروارید پیدا کند، بلکه گروهی نیز وی را همراهی می‌کنند که در صورت حمله‌ی دشمن، بتوانند دست آن‌ها را از گرفتن لوسیفر کوتاه کنند. بازی دارای شخصیت‌های تاثیرگذار بسیاری است که می‌توانند روند داستان بازی را تغییر دهند. شما به‌عنوان یک فالن وارد میدان نبرد شده و قرار است که قلمروهای بسیاری را فتح کنید. این قلمروها متعلق به جهان سایبرپانکی است که هم‌اکنون به خرابه تبدیل شده است. اما این پایان ماجرا نخواهد بود.

Fallen Angel PC-HOODLUM

دانلود-بازی-Fallen-Angel

در بازی Fallen Angel می‌توانید قلمروهای بهشتی را نیز کشف کرده و آن‌ها را زیر سلطه خود درآورید. بازی آفرینش را به شیوه‌ای دیگر به تصویر خواهد کشید و قرار است که وارد سرزمین‌های عجیب و غریب شوید. این بازی از نبردهای شدید با باس‌ها تشکیل یافته است و تاکتیک و استراتژی در این نبردها اهمیت بالایی خواهد داشت. شما باید استراتژی مهم خود را تعیین کرده و وارد نبردهای چالش برانگیزی شوید که خدای چنین سرزمین بهشتی را تعیین خواهد کرد. باید روی نبردهای کلاسیک و مدرن بازی مسلط شده و بتوانید با حملات گسترده‌ی باس فایت‌ها دست و پنجه نرم کنید.

info

Fallen Angel is a symphony of pixel art and demon-fuelled action. Fallen Angel is a 2D top-down ARPG with strategic fast-paced combat, lore driven items and weapons, and fun character progression to suit your preferred combat style. Set in a world inspired by biblical Apocrypha and more than a little modern style, the many realms of Heaven are a strange and varied place. Lucifer won’t just be slicing his way through pearly gates and angelic choirs, but strange high-tech constructs, idyllic earth-like plains, floating islands, and more. Each Archangel will have a strong, thematic influence on the environments and creatures the player will encounter in each realm.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows 7 and above

Processor: 2 GHz

Memory: 3 GB RAM

Graphics: 512 mb video memory

Storage: 1 GB available space

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه HOODLUM را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

دانلود بازی Fallen Angel-HOODLUM با لینک مستقیم


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو