دانلود بازی Zelter Build 5744143 برای کامپیوتر – نسخه Early-Access

دانلود بازی Zelter Build 5744143 برای کامپیوتر – نسخه Early-Access


منبع: دانلود ها

64

1399/8/8

02:40


بازی Zelter یک آخرالزمان جذاب را به روی شما باز خواهد کرد. شما توسط گروه مرموزی از مردم نجات پیدا کرده‌اید و آن‌ها به شما کمک می‌کنند که چگونه در این واقعیت جدید دنیا زنده بمانید. روند ابتدایی سخت بوده است، اما شما بالاخره نجات پیدا کرده‌اید و آن‌ها به شما یاد می‌دهند که چگونه جنگیده و وسایل موردنیاز خود را درست کنید. در چنین جهانی باید توانایی ساخت سلاح و موارد دیگر از مواد موجود در طبیعت را داشته باشید تا شایستگی زنده ماندن را داشته باشید. البته در چنین دنیایی نباید انسان‌ها را نیز دست کم بگیرید، چرا که آن‌ها نیز می‌توانند داشته‌های شما را تصرف کرده و شما را چندین گام به عقب برانند.

به هیچ کس اعتماد نکنید که به تنهایی دنیای خود را بسازید. از همان ابتدا همه چیز ناامید کننده دنبال می‌شود و قرار است که از نو شروع کنید. دانش جهان هم‌اکنون وارد فاز متفاوتی شده است و شما باید از مهارت‌های خود برای ساختن سلاح‌هایی برای بقا استفاده کنید. شما باید از داشته‌های خود دفاع کرده و اجازه ندهید که توسط انسان‌های دیگر به تاراج برده شوند. خانه‌ی خود را بنا کرده و وسایل دفاعی را درون آن قرار دهید. همه چیز به شما بستگی دارد و می‌توانید زامبی‌ها را به نفع خود مصادره کنید.

Zelter Build 5744143 (Early-Access) PC-valtrix1982

دانلود-بازی-Zelter

در بازی Zelter می‌توانید سیستم تولید مواد غذایی خود را به راه انداخته و سپس خانه‌ی کوچک خود را به یک قلعه‌ی بزرگ تبدیل کنید. در این بازی باید وسایل ارزشمندی را کسب کرده و از آن‌ها برای غارت و زنده ماندن بیشتر کمک بگیرید. بیابان مملو از زامبی‌هایی است که در بین آن‌ها انسان‌هایی نیز وجود خواهند داشت که البته قابل اعتماد نیستند. البته همه چیز به همین ناامیدی‌ها خلاصه نمی‌شود و شما برخی از انسان‌ها را می‌توانید نجات داده و در تیم خود حفظ کنید. سیستم مدریریت منابع در این بازی جالب است و سطح کاملا جدیدی از سرگرمی را برای شما فراهم می‌کند. حتی می‌توانید از سنگ و چوب برای ساخت سلاح و مصالح ساختمانی استفاده کنید.

info

Here we are: the Zombie Apocalypse has happened. You have been saved by a mysterious group of people and they helped teach you how to survive in this new reality. Though it was tough, they taught you how to fight, craft necessary items, and survive out in the wild.

But you should NEVER underestimate a zombie horde. They broke into your home, and though you fought tirelessly, it was hopeless from the start. Now, you are alone once again.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

OS: Windows 10 (64bit)

Processor: i5-4200u

Memory: 8 GB RAM

Graphics: Nvidia GTX 660 or equivalent

DirectX: Version 10

Storage: 2 GB available space

سیستم پیشنهادی:

OS: Windows 10

Processor: Intel Core i7 Skylake or equivalent

Memory: 8 GB RAM

Graphics: Nvidia GTX 860

DirectX: Version 12

Storage: 4 GB available space

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید. دقت کنید مسیر اکسترکت شما یک آدرس کوتاه مانند D: / Games باشد.

3) بازی به صورت از پیش کرک شده است. تنها کافیست اجرا کنید.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

توضیحات: نسخه پیش رو به صورت دسترسی زودتر از هنگام (Early Access) می باشد و نسخه نهایی نیست. آپدیت ها تا 28م اکتبر 2020 در این نسخه لحاظ شده است.

——————–

دانلود بازی Zelter Build 5744143 (Early-Access)-valtrix1982 با لینک مستقیم


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو