دانلود بازی Transformers Battlegrounds برای کامپیوتر – نسخه FitGirl

دانلود بازی Transformers Battlegrounds برای کامپیوتر – نسخه FitGirl


منبع: دانلود ها

61

1399/8/8

03:13


در بازی Transformers Battlegrounds مگاترون‌ها به سطح زمین حمله کرده‌اند و قصد دارند که نابودی کامل آن را رقم زنند. شما در این بازی به‌عنوان یک فرمانده جدید وارد تیم آتوبات‌ها می‌شوید و باید به آن‌ها کمک کنید که صلح را به زمین برگردانده و با مگاترون‌ها وارد رقابت شوند. جنگ‌های تاکتیکی و نوبتی را در بازی می‌بینیم که در مرکز شهر جریان دارد و تا خود سایبرترون نیز می‌تواند به پیش رود. تیم خود را جمع کرده و کم کم نیروهای بیشتری را به آن بیفزایید. بازی به نیروها استراتژی‌های مختلفی نیاز دارد و شما باید گاهی اوقات با نیرنگ کار خود را به پیش ببرید.

شخصیت‌های پرطرفدار سری تبدیل شوندگان در این اثر حضور پیدا کرده‌اند و می‌توانید از توانایی آن‌ها برای تسلط بر نبردهای پیش‌رو استفاده کنید. شما می‌توانید با آپتیموس پرایم و گریم‌لوک حرکت کرده و آماده‌ی پیوستن به یک نبرد بزرگ باشید. می‌توانید از محیط اطراف خود برای پیروزی استفاده کرده و در طوفان‌های شن به اتومبیل تبدیل شده و حرکت بهتری داشته باشید. طوفان‌های مختلفی در سایبرترون می‌بینیم که شما باید از آن‌ها جلوگیری کرده و اجازه ندهید که کنترل ماجرا از دست شما خارج شود. می‌توانید در خیابان‌های شهر قدم زده و مبارزات خود را با دشمن وارد فاز نهایی کنید.

Transformers Battlegrounds PC-CODEX | FitGirl Repack

دانلود-بازی-TRANSFORMERS-BATTLEGROUNDS

در بازی TRANSFORMERS BATTLEGROUNDS می‌توانید بخش چندنفره جذابی را شاهد باشید که مهارت‌های استراتژیک در آن حرف اول را خواهند زد. شما می‌توانید در حالت‌هایی مانند Capture the Flag، Horde و Last Stand تجربه‌های متفاوت و جدیدی را داشته باشید. این بازی سبک اکشن و استراتژیک را باهم تلفیق کرده است و طرفداران سری تبدیل شوندگان، می‌توانند اثری که مدت‌ها منتظرش بودند را تجربه کنند. فرماندهی در اختیار شما قرار دارد و می‌توانید با نقشه‌های خود، همه چیز را به نفع زمین تغییر دهید. اتوبات‌ها نیروهای خوبی هستند که در برابر هم نوعان خود ایستادگی کرده‌اند و می‌خواهند از انسان‌ها در برابر مگاترون‌ دفاع کنند.

ویژگی های نسخه فشرده FitGirl:

  • بر اساس ریلیز رسمی CODEX تحت عنوان Transformers Battlegrounds-CODEX فشرده سازی شده است.
  • آنلاکر بسته های الحاقی بازی DLC Unlocker-CODEX بر روی این نسخه اعمال شده است.
  • هیچ چیزی از بازی کسر نشده است. هیچ چیزی تبدیل یا انکود نشده است. همه چیز بر اساس MD5 رسمی دیتای بازی است.
  • حجم بازی از ۱٫۸گیگابایت به ۱گیگابایت کاسته شده است.
  • مدت زمان نصب باتوجه به سیستم شما بین ۲ الی ۳ دقیقه خواهد بود.
  • فضای مورد نیاز پس از نصب کامل بازی ۴گیگابایت است.
  • حداقل ۲گیگابایت فضای رم خالی برای نصب بازی نیاز است.
info

With Earth under invasion and MEGATRON, leader of the Decepticons close to capturing The Allspark, BUMBLEBEE and the Autobots need a new commander to help them restore peace to the universe – you!

Assemble your squad and roll out, for a turn-based tactical war that will rage from Central City to Cybertron itself. You’ll need both strength and strategy to outwit the fiendish Decepticons. Choose the TRANSFORMERS characters and their abilities to dominate the battle ahead, with OPTIMUS PRIME, GRIMLOCK and more ready to join the fight. Use each environment to your advantage, taking cover in desert sandstorms, avoiding Cyberton’s Energon storms, and battling your foes in city streets. And fill up your Energon meter to unleash powerful Ultimate Abilities that crush the fiercest enemies. With intuitive controls and three difficulty settings, the size of the challenge ahead is up to you.

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Windows 10 64-bit

Processor: Intel i3 Skylake | AMD FX-6000

Memory: 8 GB RAM

Graphics: AMD Radeon R7 260X | NVIDIA GeForce GTX 750 Ti

DirectX: Version 12

Storage: 6 GB available space

Sound Card: DirectX compatible soundcard

سیستم پیشنهادی:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Windows 10 64-bit

Processor: Intel i5 Coffee Lake | AMD Ryzen 3

Memory: 8 GB RAM

Graphics: AMD Radeon RX 570 | NVIDIA GeForce GTX 970

DirectX: Version 12

Storage: 6 GB available space

Sound Card: DirectX compatible soundcard

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل های فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید و فایل ISO بدست آمده پس از اکسترکت را توسط نرم افزار Daemon Tools به صورت Mount اجرا کنید.

3) به نصب بازی بپردازید.

4) فایل های موجود در پوشه CODEX را در محل نصب بازی جایگزین نمایید.

5) از اجرای بازی لذت ببرید.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو