دانلود بازی Cake Bash برای کامپیوتر – نسخه CHRONOS

دانلود بازی Cake Bash برای کامپیوتر – نسخه CHRONOS


منبع: دانلود ها

42

1399/8/8

03:13


بازی Cake Bash اثری ساده و کودکانه است که در خوشمزه‌ترین دنیای ممکن جریان پیدا کرده است. این بازی را می‌توانید به‌صورت چهارنفره تجربه کرده و در دنیای کیک‌ها حضور پیدا کنید. کیک‌های دوست داشتنی را در بازی می‌بینیم که در راستای زندگی خرد و خمیر خواهند شد. می‌توانید کیک‌های موردعلاقه خود را پیدا کرده و در صحنه‌های زندگی و رسیدن به اهداف منحصربه‌فرد خود، با آن‌ها نبرد داشته باشید. می‌توانید خودتان را با شیرینی پوشانده یا میوه‌ای را روی خود قرار دهید. المان‌های زیادی در بازی وجود دارد که برای پنهان شدن یا نبردهای اکشن شما بهترین خواهند بود.

می‌توانید مینی گیم‌ها را در بازی Cake Bash برای سرگرمی و به‌دست آوردن مهارت، تجربه کرده و سپس وارد نبرد اصلی شوید. بازی سیستم ارتقای جذابی را برای‌تان به‌همراه دارد و می‌توانید کم کم به یک حرفه‌ای تبدیل شوید. باید کیک‌های‌تان را برای تحت تاثیر قرار دادن مشتری، به بهترین شکل تزئین کرده و طعم و مزه‌های خوشمزه‌ای را برای خود خریداری کنید تا در نهایت به‌عنوان کیک برگزیده انتخاب شوید. هیچ چیز در بازی خسته کننده نیست و سازندگان المان‌های جذابی را برای‌تان در نظر گرفته‌اند. همه چیز به خود شما بستگی دارد و حالت‌های دلخواهی را می‌توانید بارها و بارها تجربه کنید.

Cake Bash Build 5722632 PC-CHRONOS

دانلود-بازی-Cake-Bash

در بازی Cake Bash می‌توانید صحنه‌های رقابت را با ربات‌های مختلف پر کرده و با بیرون آمدن از اجاق کیک پزی، وارد رقابت سخت شوید. معرکه در این بازی از کیک‌هایی تشکیل شده است که هرکدام برای برگزیده شدن تلاش می‌کنند. بازی موسیقی کودکانه و جذابی هم دارد که در کنار گرافیک زیبای آن، خوش می‌درخشد. فراموش نکنید که تنها فضای بازی کودکان است و هر بازیکن حرفه‌ای می‌تواند از تجربه‌ی این بازی نهایت لذت را ببرد. کافی است که نبردهای اکشن و گیم‌پلی بازی را درک کرده و با عزمی راسخ و هدف‌دار وارد میدان نبرد شوید.

info

Fight to be the tastiest cake in Cake Bash! A frantic four player party game where adorable drawn-to-life cakes beat the crumbs out of each other. Pick your favourite cake and battle in a variety of lifelike arenas with unique goals – cover yourself in sweeties or hurl fruit into a pie, there’s plenty for everyone!

سیستم مورد نیاز

حداقل سیستم مورد نیاز:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Windows 7, 8, 10

Processor: Intel Core i3 2.5GHz or equivalent

Memory: 2 GB RAM

Graphics: NVIDIA GeForce 550 or equivalent

DirectX: Version 11

Storage: 800 MB available space

سیستم پیشنهادی:

Requires a 64-bit processor and operating system

OS: Windows 7, 8, 10

Processor: Intel Core i3 3.0GHz or equivalent

Memory: 4 GB RAM

Graphics: NVIDIA GeForce 650 or equivalent

DirectX: Version 11

Storage: 800 MB available space

راهنمای نصب

1) دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما به طور کامل غیرفعال باشد.

2) فایل فشرده را توسط نرم افزار WinRar اکسترکت کنید. دقت داشته باشید که مسیر اکسترکت شما، یک آدرس کوتاه مثل D: / Games باشد.

3) بازی به صورت از پیش کرک شده است. تنها کافیست آن را اجرا کنید.

اطلاعات فایل
رمز فایل: www.downloadha.com
لینک دانلود

دانلود بازی Cake Bash Build 5722632-CHRONOS با لینک مستقیم


نظرات


تصویری


ویدئو