انتقاد از جهانگیری بابت ارجاع مشکلات به «دعا»

منبع: برترین ها

63

1399/8/8

09:42


روزنامه وطن امروز از اظهارات اخیر جهانگیری، معاون اول رئیس‌جمهور درباره راهکار برخورد با گرانی‌ها انتقاد کرد.

برترین‌ها: واکنش منفی دو روزنامه وطن امروز و جوان به حرف‌های دیروز جهانگیری، که خلاصه‌ای از آن را اینجا گذاشتیم.

وطن‌امروز: دولت دست به دامن دعا و نفرین شده!

وطن امروز نوشت: 

راهکارهای مدیریتی دولت روحانی این روزها بیش از هر زمان دیگری با ماوراءالطبیعه، دعا و نفرین نسبت پیدا کرده.  حالا تجویز نسخه دعا برای کاهش نرخ اجناس از سوی جهانگیری در حالی است که روحانی نیز در ماه‌های اخیر تنها نسخه خود برای مواجهه با وضعیت نامطلوب فعلی را «نفرین واشنگتن‌دی‌سی» یافته بود.

روزنامه جوان هم حرف‌های جهانگیری را تمسخر «دعا» قلمداد کرده:

تمسخر آیین دعا هم به آن(حرف‌های جهانگیری) اضافه شد! باید دید خود آقایان برای امورات شخصی و گرفتاری‌های خود چقدر به دعا پای‌بند هستند که حالا از مردم می‌خواهند برای مشکلات کشور دعا کنند!  نه آقای معاون! اول حرمت مردم را حفظ کنید! مردم حرمت دارند، نمی‌شود احترام مردم را زیر پا بگذارید!

تنها امید باقیمانده در فصول پایانی مکتب تدبیر برای حل مشکلات اقتصادی این است که به گفته رئیس‌جمهور در سختی‌های ناشی از افزایش قیمت‌ها مردم باید کاخ سفید را لعنت کنند و به گفته معاون اول رئیس‌جمهور نیز برای کاهش قیمت‌ها باید دعا کنیم، هر چند از منظر معنوی راهکار‌های فوق صاحب احترام است، اما وقتی سخنان رئیس‌جمهور و معاون اول رئیس‌جمهور در زمان کاندیداتوری انتخابات ریاست جمهوری در ذهن متبادر می‌شود، این مقامات محترم بر حسب وعده‌هایی که به مردم می‌دادند، معتقد بودند که حل مشکلات اقتصادی راهکار‌های عالمانه اقتصادی دارد.

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو