مطمئنا همه افرادی که اصطلاحا فیلم ببین هستند سایت هایی رو برای دانلود فیلم های روز دنیا مد نظر دارند و این سایت ها رو به شکل روزانه چک میکنند و از اخبار و حواشی روز سینما و فیلم های مورد علاقه شان مطلع میشوند، پیدا کردن سایت هایی برای دانلود فیلم های خارجی کار چندان سختی نیست و بسیاری از سایت های ایرانی روزانه ده ها فیلم را به سایت خود اضافه میکنند. اما اگر بخواهیم فیلم های ایرانی که قبلا پخش میشدند را مشاهده کنیم باید به کدام سایت سر بزنیم؟!

به عنوان مثال برای دانلود سریال قهوه تلخ که پخش خانگی بود و 10 سال پیش پخش شده است و یا سریال شب های برره که از تلویزیون پخش میشد و الان دیگه حتی در شبکه های Ifilm هم اثری ازش نیست، کدام سایت میتوانیم برویم؟

نگران نباشید سایت نیت موزیک که یک رسانه پخش آهنگ و آثار هنری است این سریال های خاطره انگیز و جذاب قدیمی را با کیفیت بالا و حجم کم و با لینک مستقیم برای دانلود برروی سایت قرار داده است. اما اگر یادتان نمی آید که موضوع سریال قهوه تلخ چه بود، ما در اینجا به طور خلاصه اشاره ای به داستان این سریال خواهیم کرد:

خلاصه داستان سریال قهوه تلخ

نیما زندکریمی یک تاریخ دان و استاد تاریخ است که با دختری آشنا میشود که در حال تحقیق بر روی برهه ای از تاریخ است که در هیچ کجا اشاره ای به آن نشده است… نیما وقتی از این موضوع با خبر میشود همراه دختر میشود و به وی میگوید که واقعا چنین برهه ای از تاریخ وجود نداشته است ولی دختر که به وجود این زمان اعتقاد دارد نیما را به تحقیق بیشتر دعوت میکند، در همین حین نیما وارد کاخی میشود و با خوردن یک قهوه تلخ از هوش میرود وقتی به هوش می آید متوجه میشود که دقیق در همان زمان تاریخی قرار گرفته و باید زندگی خود را در آنجا بگذراند، در ادامه اون سعی میکند که با توجه به تجربه، دانش و علم خود، پادشاه و درباریان را راهنمایی کند و در تصمیمات کمکشان کند، ولی با نادانی و تصمیمات بچگانه پادشاه و درباریان مواجه میشود که همین امر زمینه ساز سکانس های طنز و خنده دار این سریال است.

قهوه تلخ

این سریال در 102 قسمت در سال 1389 پخش شد که تمامی این قسمت ها با کیفیت DVDrip برروی سایت قرار گرفته اند، همچنین در سایت نیت موزیک سریال های ایرانی جدید نیز قرار میگیرند که به عنوان مثال شما میتوانید دانلود سریال گیسو یا همان عاشقانه 2 را به حجم و ترافیک نیم بها انجام دهید.