مدل سارافون ریون جدید و شیک زنانه و دخترانه

مدل سارافون ریون جدید و شیک زنانه و دخترانه


منبع: آرگا

866

1399/8/8

12:41


سارافون از انواع مدل لباس های زنانه ای است که همه خانم ها در تمام رده های سنی می توانند از آن استفاده کنند. در ادامه این مطلب انواع مدل سارافون ریون با جدیدترین طرح های مد سال را در اختیار شما عزیزان قرار می دهیم که امیدواریم این مدل ها مورد توجه تان قرار بگیرند.

مدل سارافون ریون جدید و شیک زنانه و دخترانه

مدل سارافون ریون از انواع مدل سارافون هایی است که اغلب در فصول گرم سال مورد استفاده قرار می گیرد این مدل سارافون در انواع مدل های طرح دار و ساده موجود است که انتخاب هر یک از این طرح های سارافون کاملا سلیقه ای است.

در دوخت سارافون ها از پارچه هایی نظیر گیپور و حریر و ریون، و… استفاده می شود که سارافون کشی و سارافون گیپور از انواع سارافون های پرطرفدار و محبوب در بین خانم ها است و شما می توانید این مدل سارافون ها را در مهمانی ها و دورهمی های کوچک بپوشید.

مدل سارافون ریون زنانه شیک

مدل سارافون ریون با طرح های جدید و شیک

سارافون از انواع مدل لباس ها با آستین کوتاه و یا بدون آستین هستند که در زیر آن ها اغلب از زیر سارافونی استفاده می شود. در ادامه این مطلب انواع مدل سارافون ریون، شیک و جدید را مشاهده خواهید کرد که امیدواریم این مدل ها مورد توجه تان قرار بگیرند.

مدل سارافون ساده ریون

مدل سارافون زنانه

برش و یقه سارافون می تواند در زیبایی و جذابیت طرح سارافون شما تاثیرگذار باشد از این رو بهتر است در انتخاب یقه و نوع دوخت سارافون حساسیت لازم را به خرج دهید. سارافون ها در انواع مدل ها با یقه باز و بسته موجود هستند که انتخاب مدل یقه سارافون به مکان و مهمانی که قرار است سارافون را در آنجا بپوشید بستگی دارد.

مدل سارافون مشکی زنانه ریون

مدل سارافون مشکی

مدل سارافون قرمز زنانه

مدل سارافون قرمز بلند

مدل سارافون سبز ریون

پیراهن زنانه ریون

مدل سارافون شیک و صورتی ریون

مدل سارافون بلند زنانه

مدل سارافون شیک و ساده مشکی

مدل لباس کوتاه ریون

مدل سارافون بلند و طرح دار ریون

مدل پیراهن طرح دار ریون

مدل سارافون ساده ریون

مدل سارافون مشکی و شیک

مدل سارافون سفید ریون

مدل سارافون سفید زنانه

مدلی از سارافون ریون

مدل سارافون دخترانه

علاوه بر برش و یقه سارافون های کشی بهتر است در انتخاب رنگ سارافون نیز حساسیت لازم را به خرج دهید. سارافون های کشی در انواع رنگ های تیره و روشن موجود هستند که اگر شما تمایل دارید شیک پوش و خوش تریپ تر به نظر برسید بهتر است در انتخاب رنگ سارافون نیز دقت لازم را داشته باشید. خانم ها با اندام لاغر و متناسب می توانند از سارافون ها با رنگ تیره و روشن استفاده کنند. سارافون ها با رنگ های تیره برای خانم ها با اندام چاق و درشت نیز می توانند انتخاب مناسبی باشند.

   

مدل سارافون زرد ریون

مدل سارافون زرد کار شده

مدل سارافون ریون دخترانه

مدل سارافون دخترانه

مدل سارافون شیک و کوتاه ریون

مدل سارافون مجلسی

مدل سارافون مشکی دخترانه

مدل سارافون ساده و زیبا دخترانه

 

مدل سارافون دخترانه ریون

مدل سارافون ساده دخترانه

مدل سارافون ریون مشکی

سارافون زنانه مشکی

 

مدل سارافون شیک ریون

سارافون دخترانه زیبا و جدید

انواع سارافون ریون گلدار

سارافون یکی از جذاب ترین لباسهای مدل پیراهنی در بین خانوم های خوش پوش و خوش سلیقه است که به عنوان مانتو نیز استفاده می شود، همانطور که در تصاویر بالا ملاحظه کردید، انواع سارافون را می توان با جنس پارچه های مختلف و در طرحها و مدلهای ساده و طرحدار و نیز کوتاه و بلند طراحی و تولید کرد، سارافون گُلدار از جمله این نوع پیراهن های دخترانه و زنانه زیبا می باشند که می توانید به عنوان پوششی راحتی و یا لباس مجلسی شیک در مجالس و مهمانی های خود استفاده کنید و همچنین می توانید آن را با یک زیر سارافونی مناسب ست کنید، در اینجا دعوت می کنیم از جدیدترین مدلهای سارافون کشی گلدار دیدن کنید.

جدیدترین مدل پیراهن ریون

مدل پیراهن ریون مجلسی

مدل پیراهن ریون گل دار

مدل پیراهن ریون

دو مدل سارافون ریون

تصاویری از سارافون ریون جلوباز

سارافون ها را می توان در انواع سارافون های تابستانه و بهاره، سارافون پاییزی و زمستانی، مدل سارافون اسپرت، سارافون مجلسی، مدل سارافون بچه گانه، مدل سارافون خانگی، سارافون سنتی، سارافون بارداری دسته بندی کرد، بعضی از مدلهای سارافون نیز حالت مانتویی داشته و بانوان می توانند از آن در مکان های مختلف و فضا های بیرون از منزل بپوشند، مدل سارافون جلوباز ریون، یکی از انواع سارافونهای زیبا و شیک می باشد که در اینجا نمونه هایی از آنها را ملاحظه می کنید.

مدل پیراهن ریون بلند

مدل سارافون ریون شیک

انواع مدل پیراهن سارافونی ریون

مدل پیراهن سارافونی ریون و دخترانه

مدل پیراهن ریون جلوباز

در این مطلب با انواع مدل سارافون ریون زنانه و دخترانه آشنا شدید که امیدواریم این مدل ها مورد توجه شما همراهان عزیز و گرامی قرار بگیرند و بتوانید با الگوبرداری از آن ها مدل سارافون شیک و زیبایی را برای خود انتخاب کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو