جزییات ثبت نام آزمون استخدام ایران خودرو از امروز + تحلیل «خودرو»

جزییات ثبت نام آزمون استخدام ایران خودرو از امروز + تحلیل «خودرو»


منبع: روزیاتو

121

1399/8/8

15:13


ثبت نام در آزمون استخدامی ایران خودرو از پنج شنبه ۸ آبان ۹۹ آغاز می شود. به منظور ثبت نام در آزمون استخدام خودرو نباید به سایت شرکت ایران خودرو مراجعه کنید. بلکه فرآیند ثبت نام در آزمون استخدام ایران خودرو از طریق سایت سازمان سنجش کشور انجام می شود. سایت ثبت نام آزمون استخدام ایران خودرو در نشانی: IKCO.ir نیست و باید به سایت sanjesh.orj رجوع کنید.

متقاضیان بومی استخدام در ایران خودرو بایستی نسبت به ثبت نام در آزمون استخدامی ایران خودرو اقدام و نمره قبولی کتبی و مصاحبه را بدست آورند. متقاضیان بایستی بومی استان های تهران و البرز باشند.

متقاضیان استخدام در ایران خودرو بایستی در آزمون استخدامی که در یکی از هفته های زمستان ۹۹ برگزار می شود شرکت کنند. متقاضی بایستی مدرک دانشگاهی معتبر تایید شده از وزارت علوم داشته و شرایط سنی و تحصیلی را دارا باشد. همچنین داوطلبان مرد بایستی گواهینامه پایان خدمت ضرورت داشته باشند. استخدام در ایران خودرو، به سابقه بیمه نیاز ندارد. دفترچه ثبت نام آزمون استخدام ایران خودرو در قالب فایل pdf در سایت سازمان سنجش در بخش «آزمون های عمومی» منتشر می شود.

طرح تبدیل محصولات ایران خودرو به دیگر محصولات نیز امروز اعلام شد. در طرح های پیش فروش محصولات ایران خودرو به دلیل تفاوت قیمت چشمگیر محصولات قیمت کارخانه با قیمت بازار، میلیون ها نفر در فرآیند ثبت نام اینترنتی و قرعه کشی اینترنتی شرکت می کنند. طرح تبدیل برخی از محصولات غیرقابل عرضه ایران خودرو از روز سه شنبه ششم آبان ۹۹ آغاز شده است. جدول ۴ گانه در سایت ایران خودرو در دسترس است.

در آزمون استخدامی ایران خودرو ۴۰۰ نفر در رشته های مختلف پذیرفته و استخدام می شوند. مشاغلی چون: کارشناس خودرو، کارشناس مکانیک سیالات، مهندسی صنایع، برق، الکترونیک از جمله رشته هایی است که در آزمون استخدامی ایران خودرو نسبت به استخدام نیروهای مختلف اقدام می شود.

مصاحبه فنی و تخصصی و آزمون علمی دو شرط اصلی برای استخدام در غول خودروسازی خاورمیانه است. این استخدام به صورت قراردادی است. فرصت ثبت نام آزمون استخدام ایران خودرو از ۸ آبان آغاز و تا ۱۸ آبان ادامه دارد.

آزمون استخدامی ایران خودرو

اطلاعیه سازمان سنجش درباره آزمون استخدامی ایران خودرو

هنوز جزییاتی درباره زمان برگزاری نهمین آزمون مشترک فراگیر استخدامی دستگاه های اجرایی در نیمه دوم سال ۹۹ اعلام نشده است.

اگر شما متقاضی استخدام در ایران خودرو هستید یا یکی از هزاران کارمند این شرکت هستید، بهتر است بدانید که قیمت هر سهم ایران خودرو اکنون در آبان ۹۹ بورس ایران حوالی ۱ سنت معامله می شود. قیمت هر سهم خودرو به ۳۱۹ تومان رسیده است.

ایران خودرو دارای ۳۰۱ میلیارد و ۶۵۶ میلیون قطعه سهم است و ارزش بازاری آن ۹۵ هزار میلیارد تومان است. قرار است با عرضه خودرو در بورس کالا از نیمه دوم سال ۹۹ و تغییر قیمت گذاری محصولات خودروسازان، شاهد کاهش زیان انباشته خودروسازان و رونق فعالیت آن ها در اقتصاد ایران ۱۴۰۰ باشیم.

تابلو معاملاتی ایران خودرو در ۷ آبان ۱۳۹۹

همان طور که در تابلو معاملات ایران خودرو مشاهده می کنید، یک هفته پیش از انتخابات ریاست جمهوری امریکا، خودرو به صف خرید میلیونی رسید و به نظر می رسد تا رسیدن به ۵۰۰ تومان، کار سختی در پیش نداشته باشد. اگر سهامدار خودرو هستید، حتما تا پایان اسفند ۱۳۹۹ سهامداری کنید.

نمودار ۲۷ ساله سهم ایران خودرو را مشاهده میکنید که خبر از موج صعودی قدرتمند دیگری در آینده نزدیک می دهد

تکنیکال ایران خودرو از روند صعودی در پاییز و زمستان ۹۹ خبر می دهد

اگر قصد تحصیل در رشته های مربوط به صنعت خودروسازی در دانشگاه های خارج از کشور دارید، داشتن مدرک آیلتس یا تافل یا دولینگو الزامی است.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو