تصادف شدید کامیونت با خاور در تهران

منبع: سیمرغ

48

1399/8/9

13:25


تصادف شدید کامیونت با خاور در تهران

سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران از تصادف کامیونت بار سیب با خاور در مسیر غرب به شرق بزرگراه یاسینی خبر داد و گفت: ۲ مرد ۲۷ ساله در این حادثه دچار مصدومیت شدند.

تصادف در غرب به شرق بزرگراه یاسینی



جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران درباره جزئیات حادثه در غرب به شرق بزرگراه یاسینی اظهار داشت: ساعت۶:۰۶ صبح امروز برخورد کامیونت دارای بار سیب با عقب یک خاور در مسیر غرب به شرق بزرگراه یاسینی نرسیده به بزرگراه بابایی سبب مصدومیت ۲ مرد جوان ۲۷ ساله شد.

وی افزود: دو فردی که دچار حادثه شده‌اند در اتاق کامیونت محبوس بودند که با ایمن سازی و اقدامات نیروهای آتش‌نشانی از محل حادثه خارج و به دلیل مصدومیت از ناحیه پا تحویل نیروهای اورژانس شدند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران خاطرنشان کرد: رانندگان حتماً جهت توقف در حاشیه جاده‌های برون‌شهری و درون‌شهری از محل‌های تعیین‌شده با عنوان توقف‌گاه استفاده کنند چرا که در غیر اینصورت حادثه و تصادف در کمین آنها خواهد بود همچنین توصیه می‌شود رانندگان در ۳۰ کیلومتری ورودی و خروجی شهرها احتیاط بیشتری در رانندگی داشته باشند چرا که بر اساس بررسی‌های انجام شده اکثر تصادف‌ها در این فاصله‌ها که رانندگان گمان می‌کنند به مقصد رسیده و احتیاط رانندگی‌شان کمتر می‌شود به وقوع می‌پیوندد.





گردآوری: گروه خبر سیمرغ
seemorgh.com/news
منبع: farsnews.com




مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو