فیلم لحظه سرقت گردن بند طلا ۸۰ میلیون تومانی علی دایی در زعفرانیه

منبع: روزیاتو

59

1399/8/9

15:21


زورگیران موتورسوار در تهران ، به علی دایی پیشکسوت فوتبال ایران و سرمربی سابق تیم ملی فوتبال حمله کردند و گردن بند طلایی وی را به سرقت بردند. این برای چندمین بار در سال کرونایی ۹۹ است که سارقان به چهره های مطرح در خیابان های ایران حمله ور می شوند.

حمله زورگیران به علی دایی در حالی که دخترش نورا نیز همراه وی بود، بازتاب های گسترده ای در شبکه های اجتماعی داشته است. حمله به علی دایی ساعت ۱۸ روز چهارشنبه ۷ آبان  در خیابانی در منطقه زعفرانیه تهران رخ داد.

سرکلانتر یکم پلیس پیشگیری تهران بزرگ ساعاتی پیش در واکنش به حمله زورگیران به علی دایی و سرقت گردن بند او گفت که علی دایی به همراه فرزندش در حال خروج از دفتر کارش در خیابان آصف بود که دو فرد موتورسور به او نزدیک شده و گردنبند طلای وی را سرقت کردند. طبق اعلام پلیس تهران، چون این موتورسوارها از پشت به علی دایی حمله ور شده اند، احتمالا او را تحت تعقیب نداشته و البته این موضوع در دست پیگیری است.

در فیلمی که دوربین مدار بسته از لحظه حمله سارقان به علی دایی ضبط کرده است، او بر روی زمین پرتاب می شود و سپس از زمین بلند می شود تا به دنبال سارقان باشند اما آن ها فورا با موتور از محل حادثه می‌گریزند و جست و جوهای پلیسی، هنوز نتیجه ای در بر نداشته است.

ارزش گردن بند طلا علی دایی ۸۰ میلیون تومان اعلام شده است. گردن بند طلایی علی دایی روی پیراهن او بوده و قابل رویت، موضوعی که بارها پلیس نسبت به این موضوع به هموطنان هشدار داده است تا قربانی خوبی برای سارقان طلا نباشند.

علی دایی ستاره فوتبال ایران و جهان، دارای فرودشگاه برند خود در مجتمع تجاری آرتمیس پاسداران و یک فروشگاه طلا و جواهرات به نام نور در الهیه و آینه دیوان لواسان است.

سرقت گردن بند علی دایی

آخرین پست اینستاگرامی علی دایی ۲ هفته پیش از حمله زورگیران موتور سوار به وی در خیابان آصف زعفرانیه

علی دایی و دخترش نورا

علی دایی بیش از ۶ میلیون دنبال کننده در اینستاگرامش دارد. آخرین اینستانوشته او مربوط به چند هفته پیش از حمله سارقان به وی است که بیش از ۸۶۰ هزار لایک و ده ها هزار کامنت دریافت کرده است. خیابان آصف زعفرانیه در منطقه ۱ شهرداری تهران قرار دارد. علی دایی در لیگ بیستم که از ۱۶ آبان برگزار می شود، به عنوان سرمربی، روی نیمکت تیمی نیست.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو