بیوگرافی میلاد کیانی بازیگر و خواننده سریال 021

بیوگرافی میلاد کیانی بازیگر و خواننده سریال 021


منبع: دلگرم

343

1399/8/10

09:30


بیوگرافی میلاد کیانی بازیگر و خواننده سریال 021

میلاد کیانی کیست ؟

میلاد کیانی یکی از خوانندگان محبوب است که صدای دلنشین و جذابی دارد. او از سال ها پیش در عرصه خوانندگی فعالیت داشته، اما اثری که انقلابی بزرگ در فعالیت او داشته، سریال 021 است که این شب ها از تلویزیون پخش می شود.

بیوگرافی میلاد کیانی خواننده

زندگی شخصی میلاد کیانی

آقای میلاد کیانی به خوانندگی علاقه داشته و توانسته در این عرصه به موفقیت هایی دست یابد. او اهل شهرستان فیروزکوه است و با آرمین 2afm و رضایا همشهری می باشد.

در بیوگرافی میلاد کیانی جالب است بدانید که او در سال های اول فعالیت خوانندگی، با دو خواننده زیرزمینی یعنی آرمین 2afm و رضایا نیز همکاری داشته است و آهنگ هایی را با هم اجرا نموده اند. همچنین آهنگی به نام عذابم نده را با همکاری علیشمس منتشر کرده است.

زندگینامه میلاد کیانی

آغاز فعالیت هنری میلاد کیانی

میلاد کیانی از سال ها پیش در عرصه خوانندگی فعالیت دارد و هرازگاهی با دادن تک آهنگ هایی، طرفدارانش را غافلگیر می کند. اما اولین آلبومی که از خود منتشر نمود، به اردیبهشت سال 1392 برمی گردد. نام آلبوم او یه جور دیگه بود که شهرت زیادی یافت.

بیوگرافی میلاد کیانی بازیگر

بازیگری میلاد کیانی

چیزی که این روزها طرفداران میلاد کیانی را شوکه کرده است، فعالیت بازیگری میلاد کیانی می باشد. او به تازگی در سریال تلویزیونی به نام 021، ایفای نقش کوچکی نموده است و استعداد خود در این زمینه را به نمایش گذاشته است.

فعالیت های میلاد کیانی

میلاد کیانی در سریال صفر 21

فعالیت میلاد کیانی در سریال 021

میلاد کیانی در سریال 021 به بازیگری و خوانندگی مشغول است. در سکانس های کوچکی می توان بازیگری او را دید. همچنین او خواننده تیتراژ این سریال نیز می باشد و با صدای گوش نواز خود به شهرتی بیش از پیش دست یافته است.

سریال صفر بیست و یک ساخته جواد رضویان و رضا عطاران است که به جای سریال نجلا، بعد از ایام محرم و صفر، هر شب ساعت 21 به وقت تهران روی آنتن شبکه سه سیما می رود.

این سریال، یک اثر طنز است که در آن بازیگرانی مشهوری همچون: سیامک انصاری، سید جواد رضویان، امیر حسین رستمی، نگار عابدی، سیاوش طهمورث، سروش جمشیدی، رویا میر علمی، علیرضا استادی، آزیتا ترکاشوند، مریم شیرازی، افشین آقایی، پادینا کیانی، رابعه اسکویی، اتابک نادری، محمدرضا خسروی، علی غلامی، میلاد کیانی و ... حضور دارند.

داستان سریال 021 ادرمورد دو باجناق است که با هم رابطه خوبی ندارند. آن دو در شهرداری کار می کنند و هر کدام نهایت تلاششان را می کنند تا یکدیگر را زمین بزنند. در این تلاش ها، اتفاقات بامزه ای می افتد. این سریال حول محور ضرب‌ المثل مشهور «ژیان ماشین نمی‌ شه، باجناق فامیل نمی‌ شه !» می‌ گردد.

میلاد کیانی

آثار میلاد کیانی

میلاد کیانی تک آهنگ ها و آلبومی منتشر نموده است. آلبوم یه جور دیگه از او دارای حدود 20 تا 25 آهنگ است. از مشهورترین آهنگ های میلاد کیانی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • دنیامی اصلا
  • زندگی کن
  • بمون نرو
  • عمو
  • فکر کردم منو میخواستی
  • دلم واسه خودم می سوزه
  • عذابم نده
در بیوگرافی میلاد کیانی لازم به ذکر است او طرفداران زیادی داشته و به برگزاری کنسرت هایی در سراسر کشور مخصوصا فیروزکوه می پردازد.

عکس های میلاد کیانی

پیج اینستاگرام میلاد کیانی

http://bia2safa.net/goto/web/url/1970219

اینستاگرام میلاد کیانی

گالری تصاویر میلاد کیانی

عکس های میلاد کیانی

میلاد کیانی خواننده سریال 021

میلاد کیانی

میلاد کیانی بازیگر سریال 021

میلاد کیانی در سریال صفر بیست و یک

بیوگرافی میلاد کیانی

آهنگ های میلاد کیانی

میلاد کیانی در 021

عکس های جدید میلاد کیانی


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو