دیدن کبوتر در فال قهوه نشانه دهنده چیست ؟

منبع: دلگرم

160

1399/8/10

13:19


دیدن کبوتر در فال قهوه نشانه دهنده چیست ؟

کبوتر در فال قهوه

کبوتر در فال قهوه به معنای رسیدن پول از جایی نامعلوم نیز هست. بهبود و ماندگاری موفقیت در تجارت نیز از معانی کبوتر است.

کبوتر در فال قهوه نماد خوبی است و به صورت کلی به معنای دریافت اخبار خوب است. اگر درفال قهوه ی خود نمادی را مشاهده کردید که سر پرنده و تن انسان دارد به معنای این است که شخصی سعی می کند تا پیامی به شما برساند اما به نوعی با مانع یا تاخیر مواجه می شود.

تفاسیر دیگر کبوتر در فال قهوه

  1. کبوتر می تواند نماد یک نشست کاری و پیشرفت در کار های تجاری باشد.
  2. روزهای آینده پر از خبر های خوب است!
  3. بهبود کسب و کار و پیشرفت.
  4. رسیدن پول از جایی نامعلوم
  5. موفقیت در تجارت و پیشرفت مالی
  6. آینده روشن و شاد
  7. صلح، آشتی و دوستی

کبوتر در فال قهوه

طریقه درست کردن قهوه برای فال قهوه

به اندازه هر نفر یک قاشق پر مربا خوری قهوه در قهوه جوش ریخته و به اندازه هر یک قاشق قهوه یک فنجان قهوه ،آب، و به اندازه هر تعداد قاشق نصف آن شکر اضافه می کنیم.

خوب هم می زنیم و روی آتش می گذاریم با حرارت کاملا ملایم و چند بار آن را بهم می زنیم تا کف بالای آن جمع شود به این کف ( خامه قهوه ) می گویند در این لحظه قهوه جوش را از روی آتش بر می داریم و طوری در فنجان ها می ریزیم که بطور یکسان در تمام فنجان ها خامه قهوه هم ریخته شود.

حتماً بخوانید:

خواندن فال قهوه تعبیر و تفسیر اشکال مختلف در فال قهوه

خواندن فال قهوه : تعبیر و تفسیر اشکال مختلف در فال قهوه

قهوه بدلیل داشتن مواد غیر حلال و جامد همیشه مقداری ته نشین دارد و از آنجاییکه رسوب این مواد به شکلها و تصاویر مختلف شباهت دارد،به نحوی ارتباط بین…

چگونه فال قهوه بگیریم ؟

قهوه را بنوشید ولی بگذارید دُرد آن در ته فنجان باقی بماند؛نعلبکی را روی آن گذاشته با دو دست سریعا به طرف خود برگردانده و روی میز بگذارید و تامل کنید تا کمی خشک و ثابت شود.

سپس فنجان را برداشته تصاویر و سمبل ها و نشانه های موجود در آن را شناسایی کرده و مطابق اشکال موجود در لینک معرفی شده در بالا شناسایی و تفسیر کنید.

البته شکلهای موجود در قهوه خیلی دقیق و روشن نیستند ولی بیننده پرتجربه به راحتی می تواند تشابه آنها را با اشکال موجود تشخیص دهد.


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو