انتشار آلبومی جدید از ساخته های هوشنگ کامکار

منبع: برترین ها

64

1399/8/10

15:45


کنسرتو ویلن «هوشنگان» که به سبک موسیقی ملی ایران و در سه موومان تصنیف شده است، به همت علی جعفری‌پویان به زودی منتشر خواهد شد.

خبرآنلاین: کنسرتو ویلن «هوشنگان» که به سبک موسیقی ملی ایران و در سه موومان تصنیف شده است، به همت علی جعفری‌پویان به زودی منتشر خواهد شد.
 

انتشار آلبومی جدید از ساخته های هوشنگ کامکار

 
علی جعفری‌پویان، نوازنده ویلن، در تازه‌ترین فعالیت موسیقایی‌اش، کنسرتو ویلن «هوشنگان» به آهنگسازی هوشنگ کامکار (آهنگساز) را منتشر می‌کند.
 
هوشنگ کامکار درباره پروژه «هوشنگان» که قرار است از اواسط هفته جاری در قالب پلتفرم‌های بین‌المللی توزیع شود، توضیح داده است: «کنسرتو ویلن «هوشنگان» به سبک موسیقی ملی ایران در سه موومان تصنیف شده که در آن از موتیف‌های موسیقی سنتی ایران و موسیقی کردی با ترکیب عوامل و تکنیک‌های موسیقی کلاسیک غربی به گونه‌ای که هویت ملی آن حفظ شود، استفاده شده است. هوشنگان اشاره به نام خود من و پدر نوازنده ویلن اثر است.»
 
هوشنگ کامکار، آهنگساز، علی جعفری پویان، تک‌نواز ویلن، ارسلان کامکار، نوازنده ویلن و ویولا، نگار نوراد، نوازنده ویلنسل، سیاوش کامکار (استودیو سیا) ضبط صدا، بهروز زندی توسل (ویرایش صدا)، حامی حقیقی (میکس و مسترینگ)، فرید حامدی (طراحی و گرافیک)، کامبیز باقری از گروه هنری ۱۷ (عکاس)، حامد نیک‌پی از مجموعه زنگ رکوردز (ناشر)، گروه اجرایی این آلبوم را تشکیل می‌دهند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو