اعلام همکاری نیروی انتظامی با گردشگری تهران

منبع: همگردی

46

1399/8/10

16:30


ایسنا/ براساس آخرین خبرهای بدست آمده، همکاری نیروی انتظامی با گردشگری تهران انجام می شود.

قضیه چیست؟

پرهام جانفشان، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان تهران گفت: با انجام این تفاهم نامه بسیاری از موضوعات از جمله تشدید همکاری های مشترک در مقابله با حفاران غیرمجاز و فروشندگان اشیای عتیقه به ویژه در خیابان منوچهری، صدور مجوز ماشینهای گردشگری و صنایع دستی در سطح شهر تهران، اجرای بازدیدهای مشترک به منظور برخورد با تاسیسات غیرمجاز گردشگری، و حمایت از برگزاری تورهای یک و چندروزه در تهران اجرایی می شود.

او بیان کرد: امنیت مهمترین مقوله در توسعه پایدار گردشگری است که امضای این تفاهم نامه می تواند موجب حمایت بیشتر از فعالیت تاسیسات گردشگری استان تهران شود.

سرهنگ مرادی، معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ گفت: تعامل دستگاه های اجرایی با نیروی انتظامی، امنیت پایدار را برای عموم شهروندان به همراه دارد و تمام تلاش ما در کلانشهر تهران افزایش امنیت و تعامل با دستگاه های فرهنگی است.

وی ادامه داد: پلیس تهران بزرگ این آمادگی را دارد تا با تمام توان در اجرایی شدن مفاد این تفاهم نامه با اداره کل میراث فرهنگی استان تهران همکاری لازم را انجام دهد.

تفاهم نامه همکاری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان تهران و معاونت اجتماعی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در 7 ماده و 19 بند به مدت سه سال امضا شد.

اعلام همکاری نیروی انتظامی با گردشگری تهران

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو