تعمیر تلویزیون قدیمی و جدید در کاردون

منبع: دلگرم

103

1399/8/10

20:15


تعمیر تلویزیون قدیمی و جدید در کاردون

این روزها بیشترین فروش تلویزیون به دست کمپانی های سونی، سامسونگ و ال جی می باشد که هر یک از این شرکت های تولید کننده از تکنولوژی های خاص خود در ساخت پنل ها استفاده می کنند بنابراین در صورت ایجاد مشکل برای تلویزیون شما دانستن مدل و برند دستگاه حائز اهمیت می باشد زیرا با دانستن مدل و برند تلویزیون به تعمیرکار کمک می کنید تا قطعات لازم برای تعمیر را در اختیار داشته باشد.

برخی کاربران تلویزیون ال ای دی از دیر روشن شدن تلویزیون شکایت دارند و همیشه به دنبال علت آن هستند باید بگوییم خراب شدن پاور تلویزیون ال ای دی منجر به دیر روشن شدن دستگاه می شود لازم است در صورت فرسوده بودن قطعات در قسمت پاور تعویض شود تا مشکل برطرف شود. از دیگر مشکلاتی که برای تلویزیون های ال ای دی رخ می دهد خاموش شدن تلویزیون در هنگام کار کردن است اما باید بدانید این مشکل به دلیل نوسان برق رخ می دهد و در بیشتر مواقع منجر به سوختن پاور تلویزیون می شود بنابراین لازم است قبل از بروز چنین مشکلی مشکل نوسان برق را برطرف نمایید.

از تعمیر تلویزیون قدیمی تا تعمیر تلویزیون ال جی

اگر ال ای دی ها را بشناسید به سادگی می توانید آن ها را تعمیر کنید. همین طور اگر اجزای تشکیل دهنده تلویزیون های ال ای دی را بشناسید با دانستن اطلاعات فنی می توانید عیوب را سریع تر شناسایی نمایید. صفحه نمایشگر یکی از قطعات با ارزش و بسیار مهم در تلویزیون می باشد ال ای دی های به کار رفته در صفحه نمایشگر تلویزیون از دیود های ساطع کننده نور تشکیل شده اند که این دیودها در فلاش دوربین ها هم استفاده می شود. شاید شنیده اید که می گویند نمایشگر های ال ای دی مصرف کم تری دارند! بهتر است بدانید عمر متوسط نمایشگر های ال ای دی 100 هزار ساعت می باشد.

تعمیر تلویزیون قدیمی و جدید در کاردون

در هر خانه ای حداقل یک تلویزیون وجود دارد و یکی از ابزار های ایجاد سرگرمی و دورهمی های خانوادگی می باشد بنابراین نمی توان روزی را بدون تلویزیون متصور شد. فرض کنید یک روز سخت کاری را به امید تماشای یک برنامه مهیج در کنار دوستان به پایان رسانده اید و به خانه آمده اید. اما تلویزیون شما دچار مشکل شده است و روشن نمی شود خراب شدن و تعمیر تلویزیون می تواند بسیار ناراحت کننده و در عین حال باعث ایجاد نگرانی در شما شود.

اگر تلویزیون شما ال جی است و نیاز به تعمیر دارد می توانید به کاردون اعتماد کنید و تعمیر تلویزیون ال جی خود را به کاردون بسپارید. شاید تصور شما از برندهای معتبری مانند ال جی کارایی همیشگی بدون نیاز به تعمیر و خرابی باشد اما این تصور بسیار اشتباه می باشد برندهای با کیفیت هم روزی نیاز به تعمیرات دارند.

با کاردون دیگر نگران تعمیر تلویزیون نباشید!

اگر سال هاست از تلویزیون سامسونگ استفاده می کنید این مشکل به دلیل استفاده طولانی مدت از دستگاه اتفاق افتاده است اما اگر به تازگی تلویزیون سامسونگ خریداری نموده اید باید بگوییم اتفاق افتادن این مسئله غیر ممکن خواهد بود. در صورتی که بدون استراحت و بی وقفه از تلویزیون استفاده نمایید امکان ایجاد لکه های رنگی بر روی تلویزیون بالا می رود. لازم است بدانید تعمیر و برطرف نمودن این مشکل نیاز به تخصص دارد بنابراین در صورت بروز این مشکل برای تلویزیونتان کاردون را مطلع نمایید.

استفاده بیش از حد از تلویزیون می تواند باعث کم شدن نور صفحه نمایش تلویزیون شود. البته گاهی اوقات اعمال تغییرات در تنظیمات تلویزیون و به هم ریختگی آن نور صفحه نمایش کم خواهد شد. گاهی اوقات کیفیت فسفر به کار رفته در تلویزیون کاهش یافته و عملکرد آن دچار اختلال خواهد شد. باید بگوییم استفاده بیش از حد و بدون وقفه از تلویزیون می تواند به دستگاه آسیب برساند.


مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو