با شماری از برترین جاذبه های گردشگری لندن آشنا شویم

با شماری از برترین جاذبه های گردشگری لندن آشنا شویم


منبع: همگردی

209

1399/8/10

22:01


متخصصین ما بهترین جاذبه های دیدنی لندن چه داخل و چه خارج شهر را به شما پیشنهاد می دهند به همراه توصیه هایی در مورد اینکه چگونه از گردش خود نهایت استفاده را ببرید. مسافران می توانند از روی صندلی های چرخ و فلک چشم لندن (London Eye) تمام اطلاعات مورد نیازشان در مورد برترین جاذبه های گردشگری لندن را بدست آورند. با ما در این مقاله جذاب و خواندنی همراه شوید تا شما را با تعدادی از دیدنی های معروف لندن آشنا کنیم.

موزه بریتانیا

موزه بریتانیا پیرامون اتاق مطالعه ای که در سال 1857 ساختش به اتمام رسید، بنا شد. در اتاقهای مصری این موزه بگردید و مومیایی ها را ببینید.

بیشتر بخوانیدموزه بریتانیا | دنیایی از شگفتی های ناشناخته در جهان

موزه بریتانیا

گالری های گاگوسیان

گالری بزرگ لری گاگوسیان و دومین گالری لندن، فضایی به شدت جذاب است. آنها به ندرت خودشان را تبلیغ می کنند، ولی نامهای بزرگی را در خود دارند. شما برای دیدن آثار آنها در گالری تیت (Tate) پول می پردازید، ولی در این مورد از دیدنی های معروف لندن مجانی هستند.

گالری های گاگوسیان

پارک همپستد هیث (Hampstead Heath)

محیطی طبیعی و بکر، درست در مرکز لندن. فقط در این مورد از برترین جاذبه های گردشگری لندن قدم بزنید و در این زیبایی گم شوید.

پارک همپستد هیث (Hampstead Heath)

کتابخانه لندن

وارد این کتابخانه شوید و اولین نسخه چاپ شده از کتاب شکسپیر را به امانت بگیرید. بیش از یک میلیون کتاب و مجله متعلق به قرن 16 میلادی در مکانهایی با نماهایی از همان دوران مشاهده می شوند.

کتابخانه لندن

موزه سر جونز سوانز (Sir John Soanes Museum)

بهترین مکان برای گم شدن در لندن و مجموعه ای بزرگ و متنوع از هنر و معماری که در سه خانه شهری گردآوری شده اند.

موزه سر جونز سوانز (Sir John Soanes Museum)

کلیسای جامع سنت پل

گنبد شهر رن در میان ویژگی های نمادین کلیسای جامع سنت پل باقی مانده و در هیاهوی چشم اندازهای و ویژگی های معماری سرگیجه آورش گم نمی شود. آماده باشید که 530 پله را طی کرده تا به بالای ساختمان برسید.

کلیسای جامع سنت پل

موزه ویکتوریا و آلبرت

موزه ویکتوریا و آلبرت که در سال 1852 تاسیس شده، هنر 3000 سال پیش را پوشش می دهد و از بهترین جاذبه های دیدنی لندن هست. فروشگاه سوغاتی و کافه مدرن هنری مشرف به حیاطی آرام با مجسمه از بخشهای دیدنی آن بشمار می آیند.

موزه ویکتوریا و آلبرت

گالری ویلیام موریس

نشانه ای اعجاب انگیز از استعداد چندگانه یکی از بهترین طراحان انگلستان و مجموعه بی نظیر و بی رقیب آثار موریس در زمینه بافت و پارچه، مبلمان، لیوان و سرامیک.

گالری ویلیام موریس

اتاقهای جنگ کابینت (Cabinet War Rooms)

دری کوچک که با کیسه های شن و ماسه احاطه شده و به پناهگاههای زیرزمینی می رسد که از آنجا وینستون چرچیل در حین حملات هوایی به لندن، عملیات نظامی را مدیریت می کرد، مشاهده می شود. این بنای تاریخی در سال 1945 بسته و در سال 1984 دوباره باز شد. همه چیز از نقشه های انتخاباتی تا خط تلفن رمزنگاری شده چرچیل به فرانکلین رزولت کامل و بی نقص سر جای خودش قرار داشته و از جاذبه های گردشگری لندن بشمار می آیند.

اتاقهای جنگ کابینت (Cabinet War Rooms)

در ادامه بخوانیدبا معروف ترین جاذبه های دیدنی لندن آشنا شوید

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو