احساس شرمندگی آزاده نامداری مجری ممنوع التصویر از خوشحالی اش

احساس شرمندگی آزاده نامداری مجری ممنوع التصویر از خوشحالی اش


منبع: پرشین وی

108

1399/8/11

17:57


در این پست شرمندگی آزاده نامداری را از ابراز خوشحالی اش می بینید

احساس شرمندگی آزاده نامداری مجری ممنوع التصویر از خوشحالی اش

آزاده نامداری مجری جوان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران است که چند سال پیش به دلیل انتشار عکس های بی حجابش حاشیه زیادی برایش ایجاد شد و باعث ممنوع التصویری اش شد. در ادامه در پرشین وی می خواهیم پستی برای شما قرار دهیم که در آن شرمندگی آزاده نامداری را از خوشحالی اش می بینید.

شرمندگی آزاده نامداری از خوشحالی اش

آزاده نامداری با انتشار این عکس نوشت:

رز سفید میخرم

با گندم گل میکاریم

آشپزی میکنم

کتاب شنل قرمزی رابرایش میخوانم

گاهی با گندم قهقهه میزنیم

این روزها عادیم مثل همه

نمیدانم چرا همین «همه»اصرار دارند بگویند من خسته ام،یاچشم هایم…

من عادی ام،فقط این روزها از خوشحال بودن خجالت میکشم.

پ.ن.پست قبلی را برای همین پاک کردم،ازخوشحال بودنم شرمنده شدم،وقتی مردم سرزمینم….

شاید درکم نمیکنید اما من بلد نیستم این روزها خوشحال باشم.

شرمندگی آزاده نامداری

شرمندگی آزاده نامداری مجری

بد نیست درباره حواشی آزاده نامداری بیشتر بدانید

در اردیبهشت ۱۳۹۲، فرزاد حسنی و آزاده نامداری با حضورشان در کنسرت فرزاد فرزین ازدواج خود را رسانه‌ای کرده و در ۶ تیر ۱۳۹۲ به عقد هم درآمدند و سید حسن خمینی عاقد آن‌ها بود. اما بعد از حدود یک سال در خرداد ۱۳۹۳ این دو از هم جدا شدند و در تاریخ ۲۰ مرداد ۱۳۹۳ خبر طلاق رسماً توسط آزاده نامداری رسانه‌ای گشت.

شرمندگی آزاده نامداری

آزاده نامداری و همسرش

آزاده نامداری علت این جدائی را با انتشار عکسی از خودش با چشم کبود در اینستاگرام، خشونت فرزاد حسنی اعلام کرد. وی هم‌اکنون همسر سجاد عبادی پسر رحیم عبادی است.

انتشار تصاویر بدون حجاب آزاده نامداری

در اوایل مرداد ۱۳۹۶ فیلم و عکس‌هایی از آزاده نامداری در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد که او را بدون پوشش سر در یک مکان عمومی (پارک) در شهری در سوئیس نشان می‌دهد.انتشار این تصاویر بازتاب گسترده‌ای در فضای مجازی داشت. در شبکه‌های اجتماعی عده‌ای آزاده نامداری را به «ریاکاری» متهم و از انتشار این عکس‌ها حمایت کردند.

مجری ممنوع التصویر

مجری ممنوع التصویر

این اتهام به این دلیل مطرح شد که او در برنامه‌های تلویزیونی و در مصاحبه‌های خود همواره به عنوان چهره‌ای شناخته می‌شد که فعالانه از «حجاب کامل» به‌خصوص «چادر مشکی» دفاع و برای آن تبلیغ می‌کرد. گروهی دیگر انتشار این تصاویر را «نقض حریم خصوصی» خواندند و انتشار عمومی آن را «غیرقانونی» یا «غیراخلاقی» دانستند.

مجری جوان و همسرش

مجری جوان و همسرش

آزاده نامداری در ۲ مرداد ۱۳۹۶ در یک پیام ویدئویی به انتشار این تصاویر واکنش نشان داد و گفت در مکانی سرسبز بوده که «محارم» او حضور داشتند. در پاسخ، برخی موضوع غیرقانونی بودن انتشار این تصاویر را به دلیل حضور نامداری در یک مکان عمومی نابجا دانستند و اعتقاد داشتند که او یک چهره عمومی است که در بسیاری از موارد به صورت خودخواسته و فعال از «حجاب کامل» دفاع کرده، بنابراین نه تنها انتشار تصاویر او غیراخلاقی نیست بلکه حتی برای روشنگری افکار عمومی لازم است.

مجری با اخلاق

مجری با اخلاق

اینستاگرام و ویکی پدیا

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو