آشنایی با سیستم حمل و نقل عمومی در کیش

آشنایی با سیستم حمل و نقل عمومی در کیش


منبع: همگردی

158

1399/8/11

20:03


بسیاری از افراد برای گردش و سفر، کیش را در فهرست برنامه های خود قرار می دهند. برای رفت و آمد در این شهر ساحلی، امکانات و شرایط مختلفی فراهم شده که در ادامه مقاله حمل و نقل عمومی در کیش قصد داریم آنها را به شما معرفی کنیم. پس، با ما برای آشنایی هرچه بیشتر با سرویس حمل و نقل کیش و همچنین هزینه حمل و نقل عمومی کیش همراه شوید.

حمل و نقل عمومی در کیش

مینی بوس

برای رفت و آمد شهری در جزیره کیش می توانید از مینی بوس هایی که وجود دارند، بهره ببرید. در واقع، مینی بوس ها یکی از موارد پیش روی شما برای رفت و آمد در شهر هستند. این بخش از سرویس حمل و نقل کیش در حال حاضر دارای دو خط مجزا بوده که خط یک آن شامل 13 ایستگاه و خط 2 نیز دارای 42 ایستگاه هست.

مینی بوس

تاکسی

یکی از اساسی ترین وسایل نقلیه عمومی در هر شهری، تاکسی هایی بوده که در آن شهر مسافران را از نقطه ای به نقطه دیگر منتقل می کنند. جزیره کیش هم از این قاعده مستثنی نیست. در کیش تاکسی های فراوانی با رنگهای مختلف وجود دارند که مسافران و گردشگران را به هر نقطه از جزیره که تمایل داشته باشند، می رسانند. معمولا رنگ بیشتر این تاکسی ها سفید یا زرد هست. این را هم بگوییم که تاکسی های زرد رنگ، تاکسی های خطی بوده و تاکسی های سفید، تاکسی های تلفنی یا دربستی محسوب می شوند.

سازمان تاکسیرانی کیش خودروهای باکیفیتی را در نظر گرفته و در هر نقطه ای از این جزیره بی نظیر و تماشایی که حضور داشته باشید، می توانید با یکی از مراکز تاکسیرانی جزیره تماس برقرار کرده و از آنها درخواست تاکسی کنید. در جزیره کیش شرکتهای تاکسیرانی بسیاری وجود دارند که بنابر موقعیت منطقه ای خود، می توانید با یکی از آنها تماس برقرار کرده و خیلی راحت و آسان به هر کجا که می خواهید، بروید.

تاکسی

اجاره خودروهای بدون راننده

با اجاره کردن این خودروها، گردشگران و مسافران به راحتی می توانند از مکانهای مختلف جزیره دیدن کنند. اگرچه این مورد جز سیستم حمل و نقل عمومی محسوب نمی شود، اما بسیاری از شرکتها در این زمینه سعی کرده اند تا بهترین امکانات و خدمات را به مشتریان ارائه کنند. این خودروها از نظر قیمت و کیفیت بسیار متنوع و گوناگون بوده و بنابر سلیقه خود می توانید هر کدام را که تمایل دارید، انتخاب کرده و اجاره کنید. اگر واقعا قصد شما این است که تا خودرویی را در جزیره اجاره کنید، پیشنهاد می کنیم حتما کیفیت، شرایط آب و هوایی منطقه و علی الخصوص امکانات سرمایشی خودرو را مدنظر داشته باشید تا با مشکل روبه رو نشوید.

اجاره خودروهای بدون راننده

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو