طریقه استفاده اسپری تاخیری در رابطه جنسی

طریقه استفاده اسپری تاخیری در رابطه جنسی


منبع: زیبامون

290

1399/8/12

10:56


در این بخش از زیبامون با تمام چیزهایی که لازم هست در رابطه با استفاده از اسپری تاخیری در رابطه جنسی بدانید، آشنا خواهید شد.

طریقه استفاده اسپری تاخیری در رابطه جنسی

برقراری رابطه جنسی، یکی از اصلی‌ترین نیازهای انسان در زندگی مشترک هست و عوامل خیلی زیادی وجود دارند که میتونن کیفیت این رابطه رو تحت تاثیر قرار دهند! زود انزالی (Premature Ejaculation) یکی از عواملی هست که میتونه در رابطه جنسی تاثیر گذار باشه و باعث بشه تا رضایت کافی از رابطه خود نداشته باشید!

طبق مطالعه‌ای که در 5 کشور انجام شده، به این نتیجه رسیدند که اکثر آقایان میتونن 5 تا 7 دقیقه انزال رو مدیریت کنند و سایر مردان با مشکل زودانزالی مواجه بودند و مدت زمان انزال آنها فقط 2 دقیقه طول می‌کشه!

بنابراین اگر شما هم با این مشکل مواجه هستید، اصلا احساس خجالت و شرمندگی نداشته باشید؛ زیرا بسیاری از مردان با این مشکل مواجه هستند و خوشبختانه محصولات مختلفی برای کمک به درمان زود انزالی وجود داره که میتونید با استفاده از این محصولات، این مشکل رو برطرف کرده و به مرور زمان، مدت زمان انزال رو به طور طبیعی افزایش بدید!

اسپری تاخیری (delay sprays) یکی از محصولات پرکاربرد در رابطه جنسی هست که لازمه قبل از استفاده از این محصول، حتما اطلاعات دقیق و کاملی رو در رابطه با نحوه استفاده از اسپری تاخیری بدانید و بعد مورد استفاده قرار بدید و یک رابطه جنسی عالی و طولانی مدت داشته باشید!

ما در این بخش از زیبامون دات کام به تمام چیزهایی که لازم هست در رابطه با طریقه استفاده اسپری تاخیری بدونید اشاره کردیم. در ادامه با ما همراه بمانید و اطلاعات خوبی در این زمینه کسب کنید!

 

اسپری تاخیری چیست؟

تصور کنید در حال برنامه ریزی برای یک دو ماراتن هستید اما در عوض یک دو سرعتی یا شاید یک مسابقه 100 قدمی رو تجربه کنید! در این حالت، شریک زندگی شما فاصله زیادی تا خط پایان داره اما شما در حال حاضر کاملا آماده یک میان وعده و استراحت و چرت زدن هستید و در حاشیه ایستاده‌اید! این وضعیت میتونه یک تعریف واقعی از زودانزالی در رابطه جنسی باشه و کیفیت رابطه جنسی رو در زندگی مشترک تحت تاثیر قرار بده!

در این مواقع اسپری تاخیری میتونه به کمک شما بیاد و باعث کاهش حساسیت در حساس‌ترین قسمتهای آلت تناسلی مردانه بشه و انزال رو به تاخیر بندازه!

اسپری تاخیری، اسپری زود انزالی، اسپری بی حس کننده آلت مردانه و غیره نامهایی هستند که برای این محصول مورد استفاده قرار میگیره اما هدف همه آنها یکسان هست و برخی از آنها دارای ترکیبات و فرمولاسیون مشابهی نیز هستند!

اسپری تاخیری در درجه اول حاوی ترکیباتی مانند لیدوکائین (lidocaine) یا بنزوکائین (benzocaine) هست و با سایر ترکیبات و مواد مشابه، اثربخشی خوبی در درمان زود انزالی و بی حس کردن آلت مردانه داره و به شما کمک میکنه تا رابطه جنسی بهتر و باکیفیت‌تری رو تجربه کنید.

 

اپسری تاخیری

 

حتما بخوانید: میل جنسی زنان و مردان در چه ساعاتی از روز به اوج می رسد؟

 

نحوه استفاده از اسپری تاخیری

استفاده از اسپری تاخیری نیاز به مهارت و دانش زیادی نداره! خریدن این محصول، باز کردن و اسپری کردن آن بر روی الت تناسلی، تنها کاری هست که باید انجام بدید. اما با این وجود، لازمه اطلاعات دقیقی رو در مورد نحوه استفاده از اسپری تاخیری داشته باشید!

فرقی نمیکنه کدام مارک از اسپری تاخیری رو تهیه کرده باشید. اسپری تاخیری ویگا، اسپری تاخیری ایموشن، اسپری پاورمن دلتا، اسپری لارگو، اسپری تاخیری لیدوکائین یا غیره! همیشه در ابتدا دستورالعمل درج شده بر روی بسته بندی محصول رو با دقت مطالعه کنید. 

طریقه استفاده از اسپری تاخیری به ترتیب زیر هست:

 

1. اسپری کردن محصول

قبل از هر کاری، لازمه ابتدا دوش بگیرید تا بدن و آلت تناسلی شما کاملا تمیز باشه. و بعد به ترتیب زیر از اسپری تاخیری استفاده کنید:

 

  • بطری اسپری تاخیری را تکان دهید.
  • نازل اسپری رو در نزدیکی آلت تناسلی نگه دارید.
  • اسپری رو فشار دهید تا مواد درون بطری کاملا آزاد شوند.
  • بهتره اسپری تاخیری رو به زیر کلاهک آلت تناسلی اسپری کنید تا اثربخشی بیشتری داشته باشه.
  • وقتی اسپری تاخیری رو بر روی قسمتهای مورد نظر اسپری کردید، باید محصول رو با یک یا دو انگشت، بر روی پوست بمالید تا جایی که احساس رطوبت نداشته باشید.
  • از اسپری کردن بر روی نوک آلت تناسلی خودداری کنید زیرا ممکنه مواد موجود در اسپری وارد مجاری ادرار شوند.
  • بعد از استفاده از اسپری تاخیری بهتره دستهاتون رو بشویید تا دچار بی حسی در سایر بخشهای بدن نشوید!

 

استفاده از اسپری تاخیری

 

2. میزان استفاده از اسپری تاخیری

سطح حساسیت در هر شخص متفاوت هست. اکثر تولید کنندگان اسپری تاخیری معتقدند که بهتره در ابتدا فقط 2 یا 3 بار از محصول رو اسپری کنید، این میزان اسپری رو مورد ارزیابی قرار بدید تا میزان بی حسی که ایجاد شده کاملا مشخص بشه و برای دفعات بعدی، میزان اسپری کردن اسپری تاخیری رو کمتر یا بیشتر کنید.

بهترین پیشنهاد این هست که در ابتدا مقدار کمی از اسپری تاخیری استفاده کنید و در صورت نیاز، مقدار اسپری رو بیشتر کنید.

 

3. صبر کردن برای اثربخشی اسپری تاخیری

این مرحله زمانی هست که سِحر و جادو اتفاق می‍افته! بعد از استفاده از اسپری تاخیری باید صبر کنید تا ترکیبات این محصول وارد پوست شوند. در غیر این صورت، قبل از اینکه ماده بی حس کننده فرصت اثربخشی پیدا کنه، شما به اوج خود خواهید رسید!

در بیشتر مواقع، لازمه که 10 تا 15 دقیقه برای اثربخشی اسپری تاخیری صبر کنید. این مدت زمان میتونه فرصت مناسبی باشه تا بتونید برای یک رابطه جنسی عاشقانه و کامل آماده بشید.

 

ساعت

 

4. آماده برای عمل!

بعد از اسپری کردن اسپری تاخیری و زمان دادن برای جذب شدن این محصول به پوست، شما برای برقراری یک رابطه جنسی آماده شدید. شما از طریق احساسی که در آلت تناسلی خود پیدا کردید، متوجه میشید که همه چی خوب و آماده هست و میتونید رابطه جنسی خودتون رو شروع کنید. 

بعد از استفاده از اسپری تاخیری، در قسمتی از آلت تناسلی که اسپری استفاده شده، احساسات شما کمی قطع می‌شود اما در سایر قسمتها، احساسات کاملا طبیعی خواهید داشت!

 

اکشن

 

حتما بخوانید: کاندوم چیست؟ + علت حساسیت به کاندوم را بدانید

 

این اشتباهات را نباید در هنگام استفاده از اسپری تاخیری انجام دهید!

استفاده از اسپری تاخیری برای جلوگیری از انزال زودرس، فقط زمانی موثر هست که از این محصول به شکل درست استفاده کرده باشید. تجارب فردی در رابطه با استفاده از اسپری تاخیری کاملا متفاوت هست زیرا حساسیت چیزی نیست که در همه مردان یکسان باشه. بنابراین به تجربیات سایر افراد نباید اعتماد کنید!

این موضوع طبیعی هست که باید چندین بار اسپری تاخیری رو امتحان کنید تا متوجه بشید که چگونه باید از این محصول استفاده کرد؟ و اطلاعات مفیدی رو در رابطه با مقدار استفاده، مدت زمان صبر کردن و محل استفاده از اسپری تاخیری کسب کنید و همه این موارد باید توسط خودتان مورد آزمون و خطا قرار بگیرند!

بعد از یکبار استفاده از اسپری تاخیری و نتیجه بخش نبودن آن، تلاش خودتون رو رها نکنید و انتظارات منطقی از این محصول داشته باشید. به طور کلی لازمه در هنگام استفاده از اسپری تاخیری از انجام این اشتباهات جلوگیری کنید:

 

1. استفاده بیش از حد از اسپری تاخیری

توصیه میشه همیشه با حداقل تعداد اسپری کردن، از اسپری تاخیری استفاده کنید و بدون توجه به اینکه از اسپری تاخیری استفاده کردید کار خودتون رو شروع کنید. 

اگر بیش از حد از اسپری تاخیری استفاده کنید، در واقع شما حساسیت آلت تناسلی رو به طور کامل از بین خواهید برد و دیگه هیچ چیزی رو احساس نخواهید کرد و ممکنه یک رابطه خسته کننده داشته باشید!

اگر به طور اتفاقی از مقدار زیادی اسپری تاخیری استفاده کردید و تمام احساسات خودتون رو از دست دادید، وحشت نکنید، زیرا با از بین رفتن اثر این اسپری، مجددا احساسات شما برمیگرده! معمولا بیشتر افراد بعد از گذشت 30 دقیقه یا کمتر، به حالت عادی و طبیعی برمیگردند.

 

2. استفاده خیلی کم از اسپری تاخیری

در طرف مقابل، استفاده خیلی کم از اسپری تاخیری هم جز اشتباهاتی هست که نباید انجام بدید. بهترین کار این هست که با کمترین تعداد اسپری کردن شروع کنید، مدتی صبر کنید و اگر احساس کردید سطح بی حس شدن آلت تناسلی به اندازه‌ای نیست که بتونه مانع از زود انزالی بشه، مقدار استفاده از اسپری تاخیری رو کمی افزایش بدید.

بعد از استفاده از اسپری تاخیری، به اصلاح یک "نقطه شیرین" وجود داره که این نقطه شیرین در هر مرد با مرد دیگه متفاوت هست. بنابراین، قبل از اینکه بگویید محصولی که استفاده کردید بی فایده بوده، مطمئن بشید که به اسپری تاخیری فرصتی عادلانه برای اثربخشی دادید.

 

3. به اندازه کافی برای اثربخشی اسپری تاخیری صبر نمی‌کنید

اسپری تاخیری از برندهای مختلف، دارای زمان متفاوتی برای اثربخشی هست. اما معمولا تمام این محصولات به 10 تا 15 دقیقه برای اثربخشی نیاز دارند. بنابراین اگر این مدت زمان رو منتظر نمونید، تاثیری که از اسپری تاخیری انتظار دارید رو مشاهده نخواهید کرد!

بنابراین با توجه به توضیحات روی بسته بندی محصول، برای مدت زمان تعیین شده صبر کنید، بی حس شدن آلت تناسلی رو تست کنید و بعد رابطه جنسی رو شروع نمایید!

 

اسپری تاخیری چیست

 

حتما بخوانید: رابطه زناشویی و فواید جادویی اش + تاثیرات آن بر سلامت

 

آیا استفاده از اسپری تاخیری در دوران باردای مجاز است؟

اگر همسرتان در دوران بارداری قرار داره، بهترین کار این هست که احتیاط کامل رو داشته باشید. از انجایی که اسپری تاخیری حاوی ترکیباتی از لیدوکائین یا بنزوکائین هست و استفاده از این ترکیبات در دوران بارداری ممکن هست باعث ایجاد مشکلاتی در جنین و رحم بشه، بنابراین بهتره ریسک نکنید و در دوران بارداری به هیچ عنوان از اسپری تاخیری استفاده نکنید.

 

عوارض استفاده از اسپری تاخیری

عوارض جانبی اسپری تاخیری رو همیشه باید قبل از خرید محصول مورد ارزیابی و بررسی قرار بدید. به خاطر داشته باشید که هر محصولی متفاوت هست و ممکنه حاوی مواد مختلف و ترکیباتی باشه که با عوارض جانبی خاصی مرتبط هستند.

اصلی ترین عوارض اسپری تاخیری بی حس شدن موقت آلت تناسلی هست. علاوه بر این در صورتی که بیش از حد از اسپری تاخیری استفاده کرده باشید ممکنه حساسیت آلت تناسلی رو به طور موقت از دست بدید یا اینکه نعوض آلت تناسلی برای مدت زمانی کوتاهی از بین بره!

سوزش، سوزن سوزن شدن پوست و بی حس شدن بیش از حد آلت تناسلی از دیگر عوارض جانبی استفاده از اسپری تاخیری هست. اگر این علائم رو بعد از استفاده عادی و معمولی از اسپری تاخیری مشاهده کردید، باید هرچه سریعتر محصول رو با آب و صابون بشویید و اگه این علائم بیشتر از 12 ساعت ادامه داشت، بهتره به پزشک مراجعه کنید.

 

حتما بخوانید: قبل و بعد از رابطه جنسی چه بخوریم؟

 

سخن آخر

اگرچه استفاده از اسپری تاخیری کاملا ساده به نظر میرسه اما لازمه اطلاعات کاملی در رابطه با چگونگی و نحوه مصرف اسپری تاخیری داشته باشید. همیشه مطمئن باشید که فقط حساس‌ترین قسمتهای آلت تناسلی رو مورد هدف قرار بدید و سعی کنید بیش از حد از اسپری تاخیری استفاده نکنید. ممکن هست برای تشخیص میزان مورد نیاز اسپر تاخیری به چند بار استفاده از این محصول نیاز داشته باشید. بهتره در ابتدا 2 یا 3 بار محصول رو اسپری کنید و اگر این مقدار براتون کافی نبود میتونید مقدار بیشتری از اسپری تاخیری رو مورد استفاده قرار بدید. 

برای خرید اسپری تاخیری فقط تبلیغات این محصولات رو در نظر نگیرید و تحقیق و بررسیهای لازم رو برای انتخاب بهترین محصول داشته باشید. 

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو