دیدنی های عجمان امارات و بهترین مکان های گردشگری آن

دیدنی های عجمان امارات و بهترین مکان های گردشگری آن


منبع: آرگا

97

1399/8/12

21:13


دیدنی های عجمان از جذابیت های تاریخی و طبیعی بسیار زیادی برخوردار است این منطقه یکی از بخش های امیرنشین در عمارات است و دارای جذابیت های بسیار زیادی است عجمان از بخش های مختلفی تشکیل شده است و دارای روستاهای گوناگونی است هر یک از این روستا دارای قدمتی تاریخی هستند و فرهنگ ویژه خود را دارند.

دیدنی های عجمان امارات و بهترین مکان های گردشگری آن

عجمان یکی از مهم ترین جاذبه های گردشگری دنیا است این شهر زیبا و پر جاذبه در شمار شهرهای شیخ نشین دنیا است و در امارت متحده عربی واقع شده است این امارت در شمار کوچک ترین بخش های امیرنشین عمارت است و در حد فاصل امارت ام القوین و شارجه واقع شده است این امارت جذابیت های گردشگری بسیار زیادی برای علاقه مندان دارد و در ادامه این بخش با جاذبه های بسیار زیادی از آن آشنا می شوید. مساحت این منطقه بسیار کم است اما به دلیل برخورداری از روستاهای متعدد خود مورد توجه قرار می گیرد بسیاری از این روستاها از جاذبه ها و دیدنی های عجمان برای گردشگران هستند. وجود جاذبه های بسیار زیبا و چشم نواز در منطقه عجمان موجب شده تا هر ساله گردشگران زیادی از جذابیت های زیبای آن بازدید کند این امارت دارای بخش هایی جدا و دور افتاده است و در بسیاری از روستاهای آن می توانید بناهایی تاریخی را مشاهده کنید.

دیدنی های عجمان را بشناسید:

عجمان دارای سواحلی بسیار زیبا است این منطقه از امارات به دلیل وجود مزوه های فرهنگی و ملی خود بسیار شهرت دارد و با وجود اینکه یکی از شهرهای دنج در امارات است می تواند از سوی گردشگران مورد توجه باشد.

 

ساحل عجمان:

یکی از بهترین دیدنی های امارات که در طول سفر خود به عجمان می توانید از حضور در آن لذت ببرید ساحل این منطقه می باشد که طول آن حدود ۴ کیلومتر است و دارای کافه قلیان، رستوران و کافی شاپ های زیادی می باشد که می توانید یک روز کامل را در این ساحل سپری نمایید و در شن های نرم آن قدم بزنید. همچنین در این مکان دیدنی می توانید قایق سواری، غواصی، جت اسکی و شاتل را تجربه نمایید. ساحل عجمان یکی از برترین دیدنی های این شهر می باشد و برای مردم امارات از اهمیت بسیار زیادی برخوردار می باشد. اگر قصد سفر به کشور امارات و شهر عجمان را دارید پیشنهاد می کنیم این ساحل را در الویت خود قرار دهید.

طبیعت زیبای عجمان

سیتی سنتر عجمان:

همیشه در مسافرت مکان هایی برای خرید و یا سوغاتی وجود دارد که افراد می توانند در آن اقلامی را که نیاز دارند خریداری نمایند. سیتی سنتر عجمان از آن مکان های دیدنی می باشد که هر چیزی را که نیازمند آن هستید در آن وجود دارد. این مکان دیدنی دارای ۶۰ فروشگاه می باشد که می توانید در آن پوشاک، مواد غذایی، لوازم جانبی، لوازم منزل و… را خریداری نمایید. این مکان در سال ۱۹۹۸ ساخته شده است و دارای معماری بسیار زیبایی می باشد. همچنین در این مکان می توانید از سینمایی ۶ بعدی، کافه و رستوران های آن استفاده نمایید. برای دسترسی به این سیتی سنتر کافی ست به مرکز شهر عجمان بروید و در آن به خرید بپردازید.

فروشگاه های عجمان

پارک خانواده عجمان:

یکی دیگر از دیدنی های عجمان این پارک فوق العاده زیبا می باشد که حدود ۴۰ هزار متر مربع می باشد و چشم انداز بی نظیری دارد. شما می توانید کودکان خود را در طول سفر به این شهر به پارک خانواده ببرید تا در آن سرگرم شوند و از سفر به امارات لذت ببرند. همچنین این پارک برای تمامی سنین مناسب می باشد و می توانید در آن تفریح کنید. بازدید از این مکان دیدنی در تمام ساعات روز به صورت رایگان امکان پذیر می باشد.

جزیره عجمان

منطقه حفاظت شده الزورا:

این منطقه زیبا در شهر عجمان واقع شده است و یک زیستگاه طبیعی برای پرندگان مختلف می باشد. هر چند که بازدید از این مکان دیدنی بسیار سخت می باشد و دولت سال های زیادی ست که آن را به یک منطقه حفاظت شده تبدیل کرده است. در این مکان دیدنی پرندگانی همچون فلامینگو، پلیکان و غاز وجود دارد که در فصولی از سال در این منطقه حفاظت شده زندگی می کنند. این مکان دارای ساحل و تالاب های بسیار زیبایی می باشد و از اهمیت ویژه ای برخوردار است. همچنین در این منطقه زمین گلف بسیار بزرگی وجود دارد که در بعضی از ماه های سال در آن مسابقات گلف انجام می شود . همچنین مسافران می توانند بخش هایی از این زمین گلف را اجاره نمایند و در آن به بازی گلف بپردازند.

پارک های عجمان

موزه ملی عجمان:

یکی دیگر از دیدنی های عجمان موزه ملی این شهر می باشد که برای مردم آن به عنوان یک نماد بزرگ شناخته می شود. این مکان یکی از قلعه های تاریخی محبوب در کشور امارات می باشد که قدمت آن به قرن ۱۸ باز می گردد. این مکان دیدنی در قرون گذشته محل زندگی حاکمان بوده است. گردشگران می توانند در این مکان دیدنی از بخش های مختلف آن بازدید نمایند. این مکان دارای آثار برجسته ای از سلاح‌ های چوبی می باشد که شما را شگفت زده خواهد کرد. همچنین در این موزه ملی گورستان تاریخی منطقه الموحیت وجود دارد که در آن انواع جواهرات سفالی به نمایش در آمده و از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. اگر قصد سفر به کشور امارات و شهر دیدنی عجمان را دارید پیشنهاد می کنیم حتما از موزه ملی این شهر بازدید نمایید.

دیدنی های مهم عجمان

پارک های مختلفی که در شهر عجمان وجود دارند از دیگر جذابیت های این منطقه هستند عجمان دارای پارک های خانوادگی بسیار زیبایی است مساحت این پارک ها بالا است و امکان تفریح و گشت و گزار راحت را برای گردشگران خود فراهم می کند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو