بعد از بازگشت استقلال به ایران بعد از رقابت های لیگ قهرمانان آسیا خبرهای زیادی در خصوص درگیری اعضای این تیم در فرودگاه دوحه به مانند فرودگاه تهران منتشر شد. در نهایت احمد سعادتمند سرپرست سابق این باشگاه درباره وجود قلیان در وسایل بازیکنان این تیم صحبت کرد و بسیاری از حواشی رسانه ای شد.

ماجرا قلیان استقلالی ها در فرودگاه دوحه چیست؟

در فرودگاه دوحه دو بازیکن استقلال قلیان می خرند و به جای اینکه آن را همراه خود داشته باشند؛ در وسایل مهرشاد رهبر ماساژور پیشین استقلال قرار می دهند. او هم به شدت از این موضوع ناراحت می شود و امین نوروزی رئیس پیشین کمیته پزشکی استقلال از این اتفاق با خبر می شود. در نهایت با دخالت او و سرپرست تیم این اتفاق رخ نمی دهد.

نکته جالب توجه هم این است که دو بازیکن از اعتراض کادرپزشکی ناراحت می شوند و این باعث ایجاد درگیری فیزیکی بین آن ها می شود.

البته برخی معتقدند اصل داستان با توجه به صحبت های سعادتمند چیز دیگری بوده و خرید قلیان سوغاتی اصل داستان نیست و بازیکن استقلال قلیان را از تهران به قطر برده بوده است. درواقع ماساژور تیم همراه داشتن قلیان توسط این دو بازیکن را به مسئولان تیم اطلاع می دهد و آن ها به همین دلیل در فرودگاه با ماساژور تیم درگیر می شوند.

گفته می شود پلیس قطر هم در این درگیری دخالت کرده و حتی بحث بازداشت هم پیش آمده اما این موضوع هیچ گاه تایید یا تکذیب نشده است.

ضمن اینکه از فرشید اسماعیلی و محمد دانشگر به عنوان دو بازیکنی که این خطا را انجام دادند صحبت به میان آمد اما باشگاه استقلال تاکنون نام آن ها را اعلام نکرده است.

علت درگیری حسینی و دکتر ستوده چه بود؟

بعد از شکست استقلال برابر پاختاکور در لیگ قهرمانان آسیا سیدحسین حسینی دروازه بان این تیم اعلام کرد با مصدومیت سنگین و شکستگی دنده در این دیدار حاضر شده است اما دکتر ستوده این موضوع را تکذیب کرد و همین باعث ایجاد دومین درگیری در استقلال شد.

عذرخواهی خاطیان استقلال شاید هیچ وقت!

تیم پزشکی استقلال بعد از اتفاقات رخ داده در انتظار عذرخواهی رسمی این بازیکنان بود اما هیچ گاه این موضوع عملی نشد و باشگاه هم نتوانست شان پزشکان باتجربه تیمش را حفظ کند.

باشگاه استقلال حتی نام این بازیکنان را هم به صورت رسمی اعلام نکرد و به نوعی تصمیم گرفت همه چیز در سکوت حل شود اما تیم پزشکی که احترام شان زیرپا گذاشته شده بود به جز عذرخواهی رسمی هیچ چیز را نپذیرفتند.

تعلل باشگاه استقلال در مدیریت این اتفاق و ادامه بازیکن سالاری در نهایت سبب شد دکتر امین نوروزی و تیمش از آبی پوشان جدا شوند. این جدایی را می توان بزرگ ترین ضربه ای عنوان کرد که استقلال به خودش زد. نه تنها آن ها یک تیم مجرب را از دست دادند بلکه مدیران و مسئولان با حمایت از کار زشت بازیکنان باردیگر نشان دادند بازیکن سالاری از هرچیزی مهم تر است!

باشگاه استقلال نه تنها نام بازیکنان خاطی را رسما اعلام نکرد بلکه با اعلام کادر جدید پزشکی نشان داد خیلی علاقه به ادامه کار با تیم سابق یا حداقل دلجویی از آن ها نیست و همین باعث ناراحتی آن ها شد. در نهایت گویا این خطا و قلیان همراه داشتن را کادرپزشکی تیم انجام دادند؛ نه بازیکنان!